Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 24. okt 2013 15:50

Eller også er de igang med at få afgjort hvad der skal gøres. Det er måske også grunden til at vi ikke har fået overført vores 250.000 GTA $$$ endnu.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 24. okt 2013 15:59

Lowlandet skrev:Eller også er de igang med at få afgjort hvad der skal gøres. Det er måske også grunden til at vi ikke har fået overført vores 250.000 GTA $$$ endnu.


Jeg tror.. Her er 3 muligheder

1. De nustiller alle dem der har gjort dets bankkonto, lader dem beholde rank og det de har købt.

2. Alle dem der har glitchen for måske en uge eller 2 i cheaters pool, og kommer tilbage til det gamle med alle deres penge.

3. De giver en højtløftet pegefinger for dem der har gjort det, og hvis det sker igen, bliver man bannet totalt. - De nævner jo repeat offences med den der glitch..

- Hvilken en tror i det bliver?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 24. okt 2013 16:02

Jeg tror at dem der har glitchet, mister deres char... Og får så, som alle andre, 500.000 som et plaster på såret:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 24. okt 2013 16:04

Tjek denne her tråd, måske er det bare pis og lort at Rockstar banner alle der har gjort det?

http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200330463-Rockstar-is-NOT-going-to-ban-the-people-who-did-the-money-glitch-
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Fnuggy » 24. okt 2013 16:12

TwankyDK skrev:Tjek denne her tråd, måske er det bare pis og lort at Rockstar banner alle der har gjort det?

http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200330463-Rockstar-is-NOT-going-to-ban-the-people-who-did-the-money-glitch-


Det er ret sjovt at læse de kommentare der er, det er lidt som om, den som snyder mener de har ret til det og er pissed på andre for de ikke har samme mening. Det er jo ynkeligt og sørgeligt.

Men endnu en grund til at holde fra GTA online:-D
Fnuggy
Niveau 0
 
Indlæg: 31
By: Odense


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 24. okt 2013 16:17

Det var jo Rockstars servere der fuckede op til at starte med, så alle mistede penge og alt, ser ikke ud til Rockstar tænker over det, men har mere straffen i hovedet
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 24. okt 2013 16:20

Så er det vidst sket...

Billede
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 24. okt 2013 16:31

Har du overvejet at skifte din platform til Xbox 360? Eller du har måske brugt exploits på begge konsoller? ;-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 24. okt 2013 16:34

TwankyDK skrev:Så er det vidst sket...

Billede

den må du vidst lige tjekke igen snart, det sker nogle gange...
Jeg selv har stadig alle mine ting osv i GTA Online, mht social club, ved det ikke da jeg næsten lige har unlinket mit gamertag og det kommer ikke igen før om et par måneder vil jeg tro
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf DangerSniper DK » 24. okt 2013 17:37

Hmm, det der med bugs var kun i starten for mig. Nu kører spillet perfekt Online, er level 31 og har tjent 400.000$ på cirka en uge.

Jeg synes Online er fantastisk.
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 24. okt 2013 21:42

Vi må nok hellere lade vær med at snakke om GTA Online ban osv, der er nogen herinde som rigtig gerne ser dem der har udnyttet glithches blive bannet, også stikker de til ms support om alt vi snakker om(er jeg bange for), vi må hellere lige pause online ban snakken et par dage, men tror ikke Rockstar gør noget som helst, skal jeg være ærlig.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 24. okt 2013 21:54

TwankyDK skrev:Vi må nok hellere lade vær med at snakke om GTA Online ban osv, der er nogen herinde som rigtig gerne ser dem der har udnyttet glithches blive bannet, også stikker de til ms support om alt vi snakker om(er jeg bange for), vi må hellere lige pause online ban snakken et par dage, men tror ikke Rockstar gør noget som helst, skal jeg være ærlig.


Jeg lover at jeg ikke stikker nogle af jer .... men det koster :wink: :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 25. okt 2013 00:51

Hvordan har du fået din vanity plate med over online?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 25. okt 2013 01:08

TwankyDK skrev:Vi må nok hellere lade vær med at snakke om GTA Online ban osv, der er nogen herinde som rigtig gerne ser dem der har udnyttet glithches blive bannet, også stikker de til ms support om alt vi snakker om(er jeg bange for), vi må hellere lige pause online ban snakken et par dage, men tror ikke Rockstar gør noget som helst, skal jeg være ærlig.


Så må vi ikke håbe de er så intelligente at bladre et par sider tilbage... :^o
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 25. okt 2013 01:27

Don Drift skrev:
Jake242 skrev:Hvordan har du fået din vanity plate med over online?


Du kan også customize dine online biler via. iFruit


Dummede mig gevaldigt med vanityplate i iFruit, valgte pladen FRANKLIN da jeg troede man kunne have en plade for hver char, nu er jeg stuck med det lort.... Selv online(dog har jeg ikke prøvet at få den online)

Er der nogen måde man kan ændre det? Tænkte på en ny social club konto eller noget?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron