Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 7. okt 2013 10:53

^ du husker at læne dig forover :-P?
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 7. okt 2013 11:25

himmelfisk skrev:^ du husker at læne dig forover :-P?

Yep
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Ziqma2 » 7. okt 2013 13:15

Kan det passe at det tager så lang tid at opdatere? min har stået og downloadet i en evighed nu over 15-20 minutter og den er ikke engang halvejs
Ziqma2
Niveau 4
 
Indlæg: 612


Re: GTA V

Indlægaf Zt3pH » 7. okt 2013 13:17

Ziqma2 skrev:Kan det passe at det tager så lang tid at opdatere? min har stået og downloadet i en evighed nu over 15-20 minutter og den er ikke engang halvejs


Det kan ikke passe nej, der må være noget galt - Medmindre du sidder på et 56K modem
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 7. okt 2013 13:36

Novotex skrev:Følg denne tråd hvis du har mistet din online-person eller penge osv.

http://support.rockstargames.com/hc/en- ... GTA-Online

NEJ. Lad være med at følge den tråd. Jeg har over 30 mails fra dem, hvor andre personer har skrevet og klaget på samme område
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Fnapz » 7. okt 2013 17:06

Virker GTA online som det skal? :)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: GTA V

Indlægaf nonameneo » 7. okt 2013 17:30

Forsøgte mig for første gang i dag med online-delen... Var ikke helt imponeret - en af de første intro-missioner startede forfra et par gange og det virkede sgu ikke helt som om, at alt fulgte med som det skulle (miljøer der blev loadet med lag, personer der pludselig forsvandt, min mand skiftede udseende midt i det hele osv.). :(
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 7. okt 2013 17:51

nonameneo skrev:Forsøgte mig for første gang i dag med online-delen... Var ikke helt imponeret - en af de første intro-missioner startede forfra et par gange og det virkede sgu ikke helt som om, at alt fulgte med som det skulle (miljøer der blev loadet med lag, personer der pludselig forsvandt, min mand skiftede udseende midt i det hele osv.). :(


Samme oplevelse som mange af os også har oplevet :wink: , det kører heller ikke for stabilt nu, og efter deres patch i weekenden, så er der problemer med lag , bl.a. de 'indbyggede' biler, nogle af dem hopper og kører meget ujævnt...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 7. okt 2013 20:56

Syns generelt ikke at online er imponerende.. DM og TDM i GTA fungerede bedre i 4'eren end nu - i mine øjne.. Freeroamingem er sjov, men den kræver helt klart en lille gruppe venner.. Online er ikke sjovt alene i det her spil
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 7. okt 2013 21:03

Jeg har oplevet det lidt irriterende, og sidst hvor jeg ville customize min bil lidt, var i gang så blev jeg smidt ud af online >.< hvad meningen så end er med det, når jeg havde aktiveret Passive mode! Uretfærdigt, kan godt se lidt nogle idéer med GTA Online, men at man så nemt bliver smidt ud af ingen ting er skod. Og så at jeg kommer i gang med jobs uden ammo end 12 skud til min pistol og derved ikke kan købe noget mens man er i gang. Så der mistede jeg lysten efter det skete anden gang, kunne ikke gøre en skid andet end at dø konstant og køre efter det jeg skulle skaffe som en anden kørte rundt med.

Det eneste lys punkt var DM, både på hold og alle mod alle. Det var ganske sjovt :) men tvivler på jeg gider bruge meget tid på online delen. At blive kicked når man er i Passive mode er ikke i orden! Var næsten lige kommet ind i den session.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 7. okt 2013 21:12

GTA V - Online virker perfekt for mig, ingen problemer at all.. Ved i hvornår Rockstar åbner for køb af de der Cash Cards igen? Dem der der giver penge? :)

- Twanky
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Ink129 » 7. okt 2013 21:24

TwankyDK skrev:GTA V - Online virker perfekt for mig, ingen problemer at all.. Ved i hvornår Rockstar åbner for køb af de der Cash Cards igen? Dem der der giver penge? :)

- Twanky


Nok først engang, når Rockstar har sikret sig, at man ikke pludselig mister både karakter og penge uden grund :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: GTA V

Indlægaf BOTIKAN » 7. okt 2013 22:28

Er der andre end mig der får en besked hvor der står "Timed out joining GTA Online session" ? Får den hver gang jeg prøver at starte et job hvor der er mange spillere med. Kan godt spille med 6-7 mennesker, men når den når over 10 så får jeg bare den besked hver gang jobbet skal til at starte.

Er det bare mig eller er der tale om nogle serverfejl?
BOTIKAN
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: GTA V

Indlægaf Ink129 » 7. okt 2013 22:41

BOTIKAN skrev:Er der andre end mig der får en besked hvor der står "Timed out joining GTA Online session" ? Får den hver gang jeg prøver at starte et job hvor der er mange spillere med. Kan godt spille med 6-7 mennesker, men når den når over 10 så får jeg bare den besked hver gang jobbet skal til at starte.

Er det bare mig eller er der tale om nogle serverfejl?


Hvad angår online, så tror jeg bare, at du automatisk skal gå ud fra, at alle de fejl, du oplever lige pt., er serverfejl og deslige.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: GTA V

Indlægaf runni1399 » 7. okt 2013 22:58

BOTIKAN skrev:Er der andre end mig der får en besked hvor der står "Timed out joining GTA Online session" ? Får den hver gang jeg prøver at starte et job hvor der er mange spillere med. Kan godt spille med 6-7 mennesker, men når den når over 10 så får jeg bare den besked hver gang jobbet skal til at starte.

Er det bare mig eller er der tale om nogle serverfejl?


Der er mange fejl stadig ikke kun serverfejl desværre har rigtig mange inklusiv mig selv mistet vores characters og har hørt om flere der har mistet deres anden, tredje og fjerde character...
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron