Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf mortnDK » 6. apr 2015 18:34

Karaktererne bugger helt vildt indimellem. Min var sort forleden dag og ændrede generelt udseende indimellem. Er tibage til normal
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 6. apr 2015 18:38

Ja, jeg gik også ind og læste om det og nogle mente at det skyldes de missioner man spillede, altså hårdheden, dvs. hvor meget han/hun fysisk bliver udsat for. Andre mente at det var barbershoppen der var skylden i det, og at det kunne kureres hvis man gik derind igen og satte nogle Novelty kontaktlinser på karakteren. Det kunne også kureres ved at gå ind i creatoren og så ud igen, hvilket var det jeg gjorde og da var hun så normal igen.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf mortnDK » 6. apr 2015 19:12

Mangler en mand til heist her efter kl 21.00. Vi har gang i pacific standard. Gruppechat
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 14. apr 2015 14:04

Lidt OT, men pc-spillerne bliver da godt nok forkælet lidt med editor til GTA V

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 14. apr 2015 15:25

GTA IV gjorde det samme - der havde PC versionen også en editor, mens konsol versionerne ikke havde. Nu da jeg tænker over det tror jeg faktisk det er den der er årsagen til PC forsinkelse fremfor teorien om at det er fordi de hader PC spillerne.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst