Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Kababs » 26. aug 2013 13:07

Hvem kommer til midnight release i Fisketorvet? :)
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 26. aug 2013 14:03

Jake242 skrev:
Bare af nysgerrighed, hvad får man for de ekstra 800 kr?

Jeg har forudbestilt hos coolshop til 449k kr


Har set andre spørge, og jeg har svaret her.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 26. aug 2013 17:49

Major Oblivious skrev:Afslutter en stor opgave den 16, så tager en feriedag d. 17, praktisk at GTA V udkommer :mrgreen: Men kan ikke blive enig med mig selv, om udsigten til lange køer mandag nat opvejer muligheden for at spille lidt mere, eller jeg bare skal slendre ind tirsdag morgen når alle er på arbejde eller i skole ;)


Hvis du er som mig falder du aldrig i søvn hvis du ikke henter det :-) jeg bor i Hillerød og har endnu ikke prøvet at hente et spil eller andet til midnat, er der virkelig så lang kø? De snakkede om at åbne flere kasser så det gik stærkt uanset.. glæder mig til at mærke stemningen haha :p
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Cowrider » 26. aug 2013 18:43

Bestile bare den helt normale version hos coolshop :)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 26. aug 2013 19:48

himmelfisk skrev:
Major Oblivious skrev:Afslutter en stor opgave den 16, så tager en feriedag d. 17, praktisk at GTA V udkommer :mrgreen: Men kan ikke blive enig med mig selv, om udsigten til lange køer mandag nat opvejer muligheden for at spille lidt mere, eller jeg bare skal slendre ind tirsdag morgen når alle er på arbejde eller i skole ;)


Hvis du er som mig falder du aldrig i søvn hvis du ikke henter det :-) jeg bor i Hillerød og har endnu ikke prøvet at hente et spil eller andet til midnat, er der virkelig så lang kø? De snakkede om at åbne flere kasser så det gik stærkt uanset.. glæder mig til at mærke stemningen haha :p


Bor i Kolding, og hentede Hitman Absolution i storcenteret, da det fik release, mener at man kunne hente det fra kl. 20 - stod i kø i en time.. :? og var først hjemme 21.30 igen..

Kan godt forestille mig at en titel som GTA V kan få folk til at samles
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 26. aug 2013 20:52

Kan huske da jeg hentede GTAIV ved releasen omkring midnat i fields :) eller, de havde åbnet døren ud bagtil..så fields var lukket, men butikken åben :P GameStop (hed vidst ebgames dengang?) og jeg fik ikke sovet særlig meget den nat ;) købte det til Xbox 360 og PlayStation 3 ved den release.

I år bliver det ikke midnats release, for selvom jeg har tid orker jeg ikke. Har bare (som skrevet i et tidligere indlæg) bestilt det fra elgiganten :) kun til Xbox 360, da det er Collectors Edition. Kan dog huske jeg vandt GTAIV som Special Edition (vistnok) på boomtown for år tilbage i en spørgsmåls konkurrence :P

IHHH, hvor bliver det godt med GTAV! :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 27. aug 2013 04:44

redigeret - fuldstændig rigtig som Rechain skriver, hvis man vil opsøge halv-spoilers, så man selv google det - jeg vil ikke bidrage med fristelser.
Senest rettet af Major Oblivious 27. aug 2013 09:25, rettet i alt 1 gang.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 27. aug 2013 06:45

Ved ikke helt om jeg er glad for der bliver linket til disse ting. Godt nok advarer du om det, men føler det dumt i det hele taget at linke til noget som helst omkring årets mest ventede spil. Jeg så gerne en politik herinde som siger (ligesom alle andre sites, i respekt for Rockstar og gamere) at der intet må linkes til, selvom det er valgfrit. Hvis folk vil se, så kan de Google det.

Kun mig der syntes det? -.-'

EDIT
Tak for du har fjernet fristelsen :)

/Rechain
Senest rettet af Rechain 27. aug 2013 12:31, rettet i alt 2 gange.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf runni1399 » 27. aug 2013 18:17

GTA V Officiel trailer kommer på Torsdag :-)
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA V

Indlægaf bOOmer DK » 27. aug 2013 19:47

runni1399 skrev:GTA V Officiel trailer kommer på Torsdag :-)


Uuuuhhhhhh
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 27. aug 2013 19:57

Bliver da bare godt :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf Jetsonboy » 27. aug 2013 21:17

Billede
Kunne da være fedt til next gen :-)
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 28. aug 2013 00:00

Rockstar har været ude og sige at det er en typo - og at den konto har meget lidt med Playstation at gøre rent generelt, det er @PlayStationUK som skriver om PS stuff i england på twitter.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 29. aug 2013 00:33

Har ingen af jer været inde og kigge på Achievements til GTA V? - De var på xbox360achievements men R* fik taget det ned, dem som gerne vil kigge dem alligevel, følg linket :)

http://farm6.staticflickr.com/5494/9524750593_9def613094_o.jpg Almindelige Achievements !

http://www.exophase.com/game/gta-v-xbox/achievements/ - De hemmelige Achievments, (MED BESKRIVELSE)

:D
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Aberrant Simon » 29. aug 2013 10:20

Jetsonboy skrev:Billede
Kunne da være fedt til next gen :-)


Huh? Er det en fejl fra Sony's side eller kommer det faktisk til next gen? Det ville da ikke være dårligt til next-gen.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron