Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 16. dec 2013 19:23

Jeg har smadret en af de biler jeg sædvanligt bruger (intet nyt i det). Min forsikring siger nu pludselig, at jeg ingen biler har has dem, selvom den står som destoyed på mekanikerens liste. Skal jeg tage den som værende tabt så? :(
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 16. dec 2013 20:41

Jake242 skrev:
TwankyDK skrev:Nogen der ved hvor man kan skrive til Rockstar omkring de mange penge jeg fra en spiller via hack, så de 100% ser det?


Mon ikke du bliver bannet for life :lol:


Fordi nogen giver mig penge? Nah næppe..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 16. dec 2013 21:46

Øv hvor er det bare svært at spawne et fly. Synes der går vildt lang tid imellem. Jeg sad og spillede igår hvor jeg brugte herre lang tid derude og opgav så og lavede noget andet... Så opdagede jeg en gut og vi kørte lidt rundt sammen og lavede noget ballade. Han vil så ud i lufthavnen og kan se han har sat et waypoint derud. Han kører derud og tænker at han også vil have et fly... Vi kommer derud, og hvad står der lige præcis på det waypoint han havde sat? Et kæmpe stort fragtfly. :( Jeg havde meget held med at finde fly på et tidspunkt, men nu er de ligesom væk... Skal jeg være en bestemt level eller være i samme game som nogle der er denne level?

Spiller det på PlayStation 3.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 16. dec 2013 22:01

CvKM skrev:Øv hvor er det bare svært at spawne et fly. Synes der går vildt lang tid imellem. Jeg sad og spillede igår hvor jeg brugte herre lang tid derude og opgav så og lavede noget andet... Så opdagede jeg en gut og vi kørte lidt rundt sammen og lavede noget ballade. Han vil så ud i lufthavnen og kan se han har sat et waypoint derud. Han kører derud og tænker at han også vil have et fly... Vi kommer derud, og hvad står der lige præcis på det waypoint han havde sat? Et kæmpe stort fragtfly. :( Jeg havde meget held med at finde fly på et tidspunkt, men nu er de ligesom væk... Skal jeg være en bestemt level eller være i samme game som nogle der er denne level?

Spiller det på PlayStation 3.



Alle fly og helikoptere er på Xbox 360, derfor du ikke ser dem 'derovre' :wink:

Mener det var fra level 15-20 at jeg begyndte at se fly og helier spawne derude hele tiden, nu er vist level 70 nu, men det er lidt forskelligt hvad der spawner derude.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf Kababs » 16. dec 2013 23:11

Jeg boycutter snart gta.. Er der andre af jer, som har oplevet det samme som mig: Jeg spiller med to forskellige characters og skifter lidt imellem dem, men så i dag da jeg går på er bilerne fra min ene characters garage ovre i min anden characters garage og alle min anden characters biler er derfor forsvundet. Bilerne er dog stadig i min første characters garage. Hvad gør jeg? :/
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 17. dec 2013 04:43

Kababs skrev:Jeg boycutter snart gta.. Er der andre af jer, som har oplevet det samme som mig: Jeg spiller med to forskellige characters og skifter lidt imellem dem, men så i dag da jeg går på er bilerne fra min ene characters garage ovre i min anden characters garage og alle min anden characters biler er derfor forsvundet. Bilerne er dog stadig i min første characters garage. Hvad gør jeg? :/

Har prøvet det før, men jeg gik bare tilbage til story mode og ind i online igen og så var alt tilbage
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 17. dec 2013 09:47

BeatenIndiana skrev:Jeg har smadret en af de biler jeg sædvanligt bruger (intet nyt i det). Min forsikring siger nu pludselig, at jeg ingen biler har has dem, selvom den står som destoyed på mekanikerens liste. Skal jeg tage den som værende tabt så? :(


Måske du har glemt at købe forsikring til den? Biler du køber har allerede forsikring men de biler du kører i din garage har kun tracker på, dvs hvis de bliver ødelagt er de tabt... husk at få forsikring på den hos los santos customs.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 17. dec 2013 18:11

Ser ud til der er håb forude... :D
(North Yankton)

Billede
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 18. dec 2013 00:00

Jake242 skrev:
BeatenIndiana skrev:Jeg har smadret en af de biler jeg sædvanligt bruger (intet nyt i det). Min forsikring siger nu pludselig, at jeg ingen biler har has dem, selvom den står som destoyed på mekanikerens liste. Skal jeg tage den som værende tabt så? :(


Måske du har glemt at købe forsikring til den? Biler du køber har allerede forsikring men de biler du kører i din garage har kun tracker på, dvs hvis de bliver ødelagt er de tabt... husk at få forsikring på den hos los santos customs.

Jeg frygtede lidt, at én eller anden ville spørge om det. - Nej, selvfølgelig har jeg ikke det.. Det var den allerførste bil jeg købte på nettet (Udover RH8'eren som jo er gratis).
Har haft spillet fra release, så jeg er jo nok ikke helt dum :wink
Hvis jeg ikke havde haft forsikring på, så var den også bare fjernet fra mekanikerens liste.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 18. dec 2013 07:08

Jeg har også mistet flere biler, som alle var forsikrede og købt eller 'hijacket' helt legalt , men Rockstar er jo ligeglade, de tænker bare på $$$$$$
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf TZidakutch » 18. dec 2013 15:45

HJÆLP! jeg er nu endeligt begyndt på GTA V, men har det lille problem...
af en eller anden grund, genstarter spillet engang i mellem, og starter med "there was a problem with the hdd something something".
Er der nogle af jer andre der har det problem + evt løsning? jeg har lige prøvet at "clear cache" og installere spillet igen :) men, det virkede ikke sidste gang jeg prøvede..
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V

Indlægaf TZidakutch » 18. dec 2013 16:14

kan sige det ikke hjalp, der gik ca 20 min og så skete det igen :/
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 18. dec 2013 17:41

Prøv evt at ta din harddisk ud, tænd xbox og lad den starte helt op, sluk, sæt harddisk i og tænd igen... ellers ved jeg ikke hvad der skal til
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf TZidakutch » 18. dec 2013 18:14

nope, virker hellere ikke.. re-install, virker måske, syntes bare det underligt ingen herinde har haft samme problem :/
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 18. dec 2013 18:18

hvis der kommer en fejl kode, så prøv evt at google koden.. mine sidste 5kr er brugt
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron