Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 11. dec 2013 13:29

Vestergaard skrev:Hmm... dune buggy koster 65.000 ved mig.

Mærkeligt. Den koster 20.000 hos mig.. Og ja - den giver 39.000 ;)

(Til den første admin som ser dette, undskyld for den delte post, jeg kvajede mig).
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 11. dec 2013 13:50

Og du har tjekket igen efter at jeg har skrevet det?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 11. dec 2013 14:27

Nej, men det har jeg nu. Og jeg bukker mig, de har fandeme lavet det om. Der må ha været kommet en hot-fix inden for de sidste timer [-X
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 11. dec 2013 14:28

Blev det egenligt til noget med den cheaterspool?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 11. dec 2013 14:37

Der blev postet en video her inde (nok et par sider tilbage), hvor man kunne se, at der var én som var røget i.
Men hvad de kigger efter, når de leder efter cheaters, det ved jeg virkelig ikke :^o
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 11. dec 2013 14:45

Hullet er lukket som man siger.

Fik dog tippet allerede igår aftes, og fik høstet mig op på 1.04 million. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 11. dec 2013 16:39

Rockstar må jo kigge på YouTube konstant..

Jeg har ingen penge i det spil, og gør alt for at undgå at købe cash cards, jer der har like 30 mio, kan i ikke bruge give cash funktionen og sende lidt? Hvis den altså er kommet til at virke, det er kun Share Cash der virker sidst jeg kiggede.. ?

De må da godt lige lave et par hotfis med et par heists..
Senest rettet af TwankyDK 11. dec 2013 16:45, rettet i alt 1 gang.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 11. dec 2013 16:43

twanky du havde over 17 millioner på et tidspunkt... hvad har du dog brugt alle pengene på?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 11. dec 2013 16:46

Jake242 skrev:twanky du havde over 17 millioner på et tidspunkt... hvad har du dog brugt alle pengene på?


Ja Rockstar slettede min bankkonto som straf, de tog dog ikke mine ting, hvilket jeg er taknemmelig for, men penge er sku alt i det spil...
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 11. dec 2013 17:37

TwankyDK skrev:
Jake242 skrev:twanky du havde over 17 millioner på et tidspunkt... hvad har du dog brugt alle pengene på?


Ja Rockstar slettede min bankkonto som straf, de tog dog ikke mine ting, hvilket jeg er taknemmelig for, men penge er sku alt i det spil...


Billede
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 11. dec 2013 18:45

Lowlandet skrev:
TwankyDK skrev:
Jake242 skrev:twanky du havde over 17 millioner på et tidspunkt... hvad har du dog brugt alle pengene på?


Ja Rockstar slettede min bankkonto som straf, de tog dog ikke mine ting, hvilket jeg er taknemmelig for, men penge er sku alt i det spil...


Billede


Måtte selv grine af den der...
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 12. dec 2013 00:52

Åhhh, det er så vidunderligt når man lige så stille holder i sit fly på taxi runway og blinker til folk så de kan komme med, men nakker en istedet... eller noget. :? Det er sgu lidt... irriterende. Jeg er udmærket godt klar over at man skal skyde hinanden i det spil, men hvis man ikke er venner med folk så har de nærmest ingen pli. Hvad gør i når det sker? I mit tilfælde betyder det krig...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 12. dec 2013 01:04

Ser frem til det nye SP DLC indhold i 2014 :D bliver godt med mere til SP delen!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 12. dec 2013 01:06

Der er jeg enig med dig, Rechain!
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 12. dec 2013 05:10

CvKM skrev:Åhhh, det er så vidunderligt når man lige så stille holder i sit fly på taxi runway og blinker til folk så de kan komme med, men nakker en istedet... eller noget. :? Det er sgu lidt... irriterende. Jeg er udmærket godt klar over at man skal skyde hinanden i det spil, men hvis man ikke er venner med folk så har de nærmest ingen pli. Hvad gør i når det sker? I mit tilfælde betyder det krig...

Payback.
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron