Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf ALIE » 24. aug 2012 15:24

Lowlandet skrev:Launch Title til Next-Gen håber jeg på! :D


Håber jeg faktisk også. tror ikke det er så langt væk igen.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 24. aug 2012 15:43

ALIE skrev:
Lowlandet skrev:Launch Title til Next-Gen håber jeg på! :D


Håber jeg faktisk også. tror ikke det er så langt væk igen.


Hvis grafikken virkelig er så god som på billederne, så kunne de ikke være bekendt at udgive det til Xbox 360 og Playstation 3. Det ville ikke være fair over for os eller spillet. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Lancheis » 24. aug 2012 19:52

Lowlandet skrev:Launch Title til Next-Gen håber jeg på! :D


Håber jeg fandme ikke.
Lancheis
Niveau 4
 
Indlæg: 409
By: Randers


Re: GTA V

Indlægaf Morten Skou » 24. aug 2012 19:59

Problemet er vel egentlig lidt, at der ikke er så god økonomi i at være next-gen launch titel? Pga. at der ikke bliver solgt så mange konsoller, og dermed vil salget af spillet være mindre, fordi markedet er mindre.

Jeg tror at det er til Xbox 360, men det er sgu svært at sige :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: GTA V

Indlægaf Killerder » 24. aug 2012 20:20

Men hvis det ik blir den nyé xbox.. Så bliver det minimum 2 discs.. ? Måske endda 4 who knows!
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 24. aug 2012 20:31

Killerder skrev:Men hvis det ik blir den nyé xbox.. Så bliver det minimum 2 discs.. ? Måske endda 4 who knows!


LA NOIRE fyldte 4 skiver, så det er meget muligt at GTA V kommer til at fylde lige så meget. (Desværre)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Rahbek » 25. aug 2012 08:02

Morten Skou skrev:Problemet er vel egentlig lidt, at der ikke er så god økonomi i at være next-gen launch titel? Pga. at der ikke bliver solgt så mange konsoller, og dermed vil salget af spillet være mindre, fordi markedet er mindre.

Jeg tror at det er til Xbox 360, men det er sgu svært at sige :D


Hvis der er noget bagud kompatibillitet, så man KAN spille den på 360, ser jeg ikke det store problem. Så kan den nye måske bare køre noget mere detaljeret texture or something :)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: GTA V

Indlægaf Morten Skou » 25. aug 2012 10:29

Rahbek skrev:
Morten Skou skrev:Problemet er vel egentlig lidt, at der ikke er så god økonomi i at være next-gen launch titel? Pga. at der ikke bliver solgt så mange konsoller, og dermed vil salget af spillet være mindre, fordi markedet er mindre.

Jeg tror at det er til Xbox 360, men det er sgu svært at sige :D


Hvis der er noget bagud kompatibillitet, så man KAN spille den på 360, ser jeg ikke det store problem. Så kan den nye måske bare køre noget mere detaljeret texture or something :)


Jeg tror aldrig at jeg har set spil lavet til next-gen, som har kunne køre på den forrige konsol?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: GTA V

Indlægaf Dirty Harry » 25. aug 2012 10:46

Morten Skou skrev:
Rahbek skrev:
Morten Skou skrev:Problemet er vel egentlig lidt, at der ikke er så god økonomi i at være next-gen launch titel? Pga. at der ikke bliver solgt så mange konsoller, og dermed vil salget af spillet være mindre, fordi markedet er mindre.

Jeg tror at det er til Xbox 360, men det er sgu svært at sige :D


Hvis der er noget bagud kompatibillitet, så man KAN spille den på 360, ser jeg ikke det store problem. Så kan den nye måske bare køre noget mere detaljeret texture or something :)


Jeg tror aldrig at jeg har set spil lavet til next-gen, som har kunne køre på den forrige konsol?


Jeg ved at Ghost Recon: Advanced Warfighter blev udgivet til begge Xbox konsoller.. Men du mener vel at man ikke udgiver et next-gen spil til en ældre konsol, når den nyere ikke er udkommet endnu?
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: GTA V

Indlægaf Anonymous22 » 25. aug 2012 10:52

Dirty Harry skrev:
Morten Skou skrev:[Jeg tror aldrig at jeg har set spil lavet til next-gen, som har kunne køre på den forrige konsol?


Jeg ved at Ghost Recon: Advanced Warfighter blev udgivet til begge Xbox konsoller.. Men du mener vel at man ikke udgiver et next-gen spil til en ældre konsol, når den nyere ikke er udkommet endnu?


Nej han mener bagudkompatibilitet på et spil, altså én DVD/CD som kan afspilles på 2 forskellige konsoller..
Anonymous22
 


Re: GTA V

Indlægaf Mogwai » 25. aug 2012 12:09

Lowlandet skrev:
Killerder skrev:Men hvis det ik blir den nyé xbox.. Så bliver det minimum 2 discs.. ? Måske endda 4 who knows!


LA NOIRE fyldte 4 skiver, så det er meget muligt at GTA V kommer til at fylde lige så meget. (Desværre)

Det var ærlig talt pisseirriterende at sidde med 3 skiver når man skulle lave lidt side-missioner eftersom de var inddelt på hver deres disk. Jeg håber ikke at det bliver det samme fis med GTA V. Det irriterer mig egentlig også en smule i Mass Effect spillene. Hvis man ikke følger plottet snorlige, så skal med sidde og klaske på sin konsol som en retarderet DJ.

Dog kan jeg ikke forstå hvorfor folk tror/frygter at GTA V først kommer til næste generation. Det er da typisk at screenshots får en gang polering så de ser rigtigt flotte ud. Men taget i betragtning af den meget sparsomme info der er omkring spillet, vil det være utroligt hvis vi kommer til at spille det i 2012.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: GTA V

Indlægaf Ink129 » 25. aug 2012 14:08

Mogwai skrev:
Lowlandet skrev:
Killerder skrev:Men hvis det ik blir den nyé xbox.. Så bliver det minimum 2 discs.. ? Måske endda 4 who knows!


LA NOIRE fyldte 4 skiver, så det er meget muligt at GTA V kommer til at fylde lige så meget. (Desværre)

Det var ærlig talt pisseirriterende at sidde med 3 skiver når man skulle lave lidt side-missioner eftersom de var inddelt på hver deres disk. Jeg håber ikke at det bliver det samme fis med GTA V. Det irriterer mig egentlig også en smule i Mass Effect spillene. Hvis man ikke følger plottet snorlige, så skal med sidde og klaske på sin konsol som en retarderet DJ.

Dog kan jeg ikke forstå hvorfor folk tror/frygter at GTA V først kommer til næste generation. Det er da typisk at screenshots får en gang polering så de ser rigtigt flotte ud. Men taget i betragtning af den meget sparsomme info der er omkring spillet, vil det være utroligt hvis vi kommer til at spille det i 2012.


This! Det er trods alt sjældent, synes jeg, at grafikken i et spil lever op til de screenshots, der typisk er udgivet til det før launch - det er reklame for spillet, og derfor bliver disse screenshots finpoleret. Det er lidt ligesom de fine burgere, som man ser i McDonald's-reklamerne - de lever visuelt bare ikke helt op til det, som serveres på restauranten :wink:

Ikke dermed sagt, at det nye GTA ikke bliver flot, for SÅ meget kan de alligevel ikke snyde med det. Det får bare lige en tand ekstra polish på screenshots.

Og spillet udgives først næste år, helt sikkert. Dog skal vi ikke vente til launch af en ny konsol, da det for det første er lidt for langt ude i fremtiden (selvom jeg er helt sikker på, at vi er ved at være tæt på) og som Skou skriver, så taber de penge på det - i hvert fald, hvis det er på launch eller kort tid efter. GTA-serien er en afholdt titel med enormt mange penge i, og Rockstar ønsker ikke at tabe penge, fordi folk ikke har mulighed for at spille det, da de ikke ejer konsollen endnu.

Og selvfølgelig kan jeg tage fejl. Det bliver i hvert fald spændende med en officiel udgivelsesdato til dette spil :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 24. okt 2012 17:40

http://www.rockstargames.com/newswire/a ... ntrol.html

Første officielle artwork er afsløret, og de udtaler at der kommer masser af nyt info i næste måned!

Måske vi får en release dato at høre? :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf I Jub Jub I » 28. okt 2012 13:02

I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: GTA V

Indlægaf Killerder » 29. okt 2012 16:39

Spring 2013 <3
Sikkert mere info i nov+december!
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron