Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Morten Skou » 2. nov 2011 21:03

Billede

(fra Xboxlife.no)

Ret tydeligt ikke? :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: GTA V

Indlægaf spif2001 » 2. nov 2011 21:17

Fik aldrig spillet San Andreas mere end 10% igennem. Jeg har dem allesammen liggende til Xbox og PC, men jeg er kun kommet halvt igennem III'eren og 3/4 igennem Vice City. Desuden 3/4 igennem GTA IV, halvejs igennem biker udvidelsen, og kun lige startet på Gay Tony.

Kommer jeg igennem GTA V? Sikkert ikke, men det skal sgu prøves! :lol:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: GTA V

Indlægaf ALIE » 2. nov 2011 21:23

Billede
så det kunne være personen vi spiller. :D

kan godt lige :D ser lidt ældre ud, men det hentyder det han siger jo også til.

må se om de kan toppe Nico :wink: syndes han var en af de mest personligheds fylde spil figurer.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: GTA V

Indlægaf spif2001 » 2. nov 2011 21:35

Folk sidder og råber Tony Vercetti fra Vice City, men det kan vel også være Claude fra III'eren?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: GTA V

Indlægaf Killerder » 2. nov 2011 21:58

Prøv at pause videoen på traileren til gta V på ca. 0:55 = Release date på spillet! :shock:
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: GTA V

Indlægaf M60 » 2. nov 2011 21:58

Ja, Tommy Vercetti var vel også i 30'erne tilbage i 1980'erne hvor Vice City foregik, så han skulle være omkring 60. Det er måske lige lovlig gammelt for en protagonist som skal skyde bander og hoppe ud af brændende biler og hvad ved jeg.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: GTA V

Indlægaf Elgar » 2. nov 2011 22:20

Don't ruin it!

Ville være lykkelig, hvis jeg fik lov at spille som Tommy Vercetti igen. Jeg var glad for at spille som Niko og det var en mere... dyb oplevelse, men Tommy Vercetti var så badass.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: GTA V

Indlægaf ALIE » 2. nov 2011 22:30

spif2001 skrev:Folk sidder og råber Tony Vercetti fra Vice City, men det kan vel også være Claude fra III'eren?

ja han dukker jo op i San Andreas hurtigt, så han er meget mulig :D

og da han aldrig snakkede, kan de vel lave den person som de vil med ham, og stadig ha noget folk kender :?:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: GTA V

Indlægaf KevinKes » 2. nov 2011 22:32

Billede

Dette er dukket op på nettet. Hvad siger I? Højreklik for fuldt billede.
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: GTA V

Indlægaf C.C » 2. nov 2011 22:38

KevinKes skrev:
Dette er dukket op på nettet. Hvad siger I? Højreklik for fuldt billede.



Umiddelbart lyder det ikke til noget dårlig scenarie, og på et eller andet punkt kunne jeg godt fristet til at tro på. Når man ser dem i traileren så er der fokus på dem, altså vi kan ikke undgå at lægge mærke til netop de 3 personer, så det kunne være. Men alt i alt, jeg glæder mig :D
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 2. nov 2011 22:41

ALIE skrev:
spif2001 skrev:Folk sidder og råber Tony Vercetti fra Vice City, men det kan vel også være Claude fra III'eren?

ja han dukker jo op i San Andreas hurtigt, så han er meget mulig :D

og da han aldrig snakkede, kan de vel lave den person som de vil med ham, og stadig ha noget folk kender :?:

Det passer da ikke :P Ray Liotta har lagt stemme til, og han hedder Tommy Vercetti xD

> http://gta.wikia.com/Tommy_Vercetti <

Medmindre jeg misforstod og at det var Claude I snakkede om ;)

> http://gta.wikia.com/Claude <

/Rechain
Senest rettet af Rechain 2. nov 2011 22:45, rettet i alt 2 gange.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf Anonymous22 » 2. nov 2011 22:41

spif2001 skrev:Fik aldrig spillet San Andreas mere end 10% igennem. Jeg har dem allesammen liggende til Xbox og PC, men jeg er kun kommet halvt igennem III'eren og 3/4 igennem Vice City. Desuden 3/4 igennem GTA IV, halvejs igennem biker udvidelsen, og kun lige startet på Gay Tony.

Kommer jeg igennem GTA V? Sikkert ikke, men det skal sgu prøves! :lol:


Hvis du vil af med den GTA pakke til Xbox, så er jeg meget interesseret!
Anonymous22
 


Re: GTA V

Indlægaf ALIE » 2. nov 2011 22:45

tænker i vært fald om det første billed. det er muligt det er CJ.. ligner også Grove Street.

tror dog nr3 enten driller os :D men igen når man tænker på hvem der dør liggemede slutning i gta4. giver hans situation mening. står der neco på hans skilt?

Tror virkelig det kunne være sandt med flere spil figur :D ha alle de 3!! Niko, CJ, og enten Tommy eller stum fyren i nr3 til at mødes =D> eller alle 4
Edit- det er det de gør!!! er sikker :D
Senest rettet af ALIE 2. nov 2011 22:48, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 2. nov 2011 22:47

Det kunne meget vel være Claude, da der også har været 10 års jubilæum med GTA3? :D
Et HINT i traileren 01:08 af GTAV der vises ambulancen og den brændende bil på broen ;D ligesom fra GTA3!!!

Her 2:34 inde i starten af GTA3 ;) > http://www.youtube.com/watch?v=uCoyTtGr-N0 <

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf Buktu » 3. nov 2011 12:37

Det er om ikke andet en super spændende trailer, ser virkelig rigtig meget frem til det. GTA4 var fedt, men efter historien var gennemført, så var der bare ikke rigtig mere at lave. Jeg vil have content i massevis! Jeg vil have variation! Og det ser det sq ud til at vi får nu :D Det er awesome, San Andreas er ubetinget den bedste sandbox de har lavet indtil videre, og det her ligner i høj grad next gen udgave af San Andreas :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron