Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 8. nov 2013 17:59

Swerve skrev:så blev jeg sku bad sport igen, denne gang 4dage, før var det 2 dage... næste gang plus 2 dage ? shiiiiiet


Kunne jeg godt have fortalt dig, samme med hvis man bliver bad sport 3 gange ryger man i cheaters pool, og kommer aldrig ud igen så vidt jeg er orienteret..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 8. nov 2013 18:10

TwankyDK skrev:
Swerve skrev:så blev jeg sku bad sport igen, denne gang 4dage, før var det 2 dage... næste gang plus 2 dage ? shiiiiiet


Kunne jeg godt have fortalt dig, samme med hvis man bliver bad sport 3 gange ryger man i cheaters pool, og kommer aldrig ud igen så vidt jeg er orienteret..

aaah det tror jeg næppe.. tror bare de lægger 2 dage på hver gang
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 8. nov 2013 18:30

De kører efter samme metode som i Max Payne 3. Three strikes and out. ;-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 8. nov 2013 18:31

Lowlandet skrev:De kører efter samme metode som i Max Payne 3. Three strikes and out. ;-)

link til hvor der står info please
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 8. nov 2013 18:33

Lowlandet skrev:De kører efter samme metode som i Max Payne 3. Three strikes and out. ;-)


Præcis, der var også nogen herinde der sagde at man kunne frit sprænge andres biler i luften, hvis man brugte Jerry Can, den kan jeg bekræfte at det passer IKKE - Jeg for advarsler alligevel, selvom jeg bruger Jerry Can, men har ikke været i bad sport endnu.. :P
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 8. nov 2013 18:34

Swerve skrev:
Lowlandet skrev:De kører efter samme metode som i Max Payne 3. Three strikes and out. ;-)

link til hvor der står info please


Du finder den hvis du går ind i Rockstar support siden, og bladre rundt i alles spørgsmål, de har svaret på det derinde..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 8. nov 2013 18:37

magter jeg ikke rodde med.... men ok. er det kun biler man får bad sport af ?
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 8. nov 2013 18:42

Swerve skrev:magter jeg ikke rodde med.... men ok. er det kun biler man får bad sport af ?


Har aldrig fået advarsler for at quitte en mission, så jeg tror lidt det er biler de pointere højest.. - Er det bare mig, eller der kommet nogen nye missioner efter patch?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 8. nov 2013 19:59

TwankyDK skrev:
Lowlandet skrev:De kører efter samme metode som i Max Payne 3. Three strikes and out. ;-)


Præcis, der var også nogen herinde der sagde at man kunne frit sprænge andres biler i luften, hvis man brugte Jerry Can, den kan jeg bekræfte at det passer IKKE - Jeg for advarsler alligevel, selvom jeg bruger Jerry Can, men har ikke været i bad sport endnu.. :P

Du gør det forkert. Hvis du overhælder en andens bil med benzin, og vedkommenes udstødningsflamme er dét som antænder benzinen, så virker det ;) - Virker også hvis du skyder en benzinstander som eksploderer
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 8. nov 2013 23:29

BeatenIndiana skrev:
TwankyDK skrev:Præcis, der var også nogen herinde der sagde at man kunne frit sprænge andres biler i luften, hvis man brugte Jerry Can, den kan jeg bekræfte at det passer IKKE - Jeg for advarsler alligevel, selvom jeg bruger Jerry Can, men har ikke været i bad sport endnu.. :P

Du gør det forkert. Hvis du overhælder en andens bil med benzin, og vedkommenes udstødningsflamme er dét som antænder benzinen, så virker det ;) - Virker også hvis du skyder en benzinstander som eksploderer

Mind mig om, at jeg ikke skal være i samme lobby som jer. Jebus...
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 8. nov 2013 23:32

Er det ikke rigeligt at jeg er derinde Jeppe? ;-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 9. nov 2013 01:11

Vestergaard skrev:
BeatenIndiana skrev:
TwankyDK skrev:Præcis, der var også nogen herinde der sagde at man kunne frit sprænge andres biler i luften, hvis man brugte Jerry Can, den kan jeg bekræfte at det passer IKKE - Jeg for advarsler alligevel, selvom jeg bruger Jerry Can, men har ikke været i bad sport endnu.. :P

Du gør det forkert. Hvis du overhælder en andens bil med benzin, og vedkommenes udstødningsflamme er dét som antænder benzinen, så virker det ;) - Virker også hvis du skyder en benzinstander som eksploderer

Mind mig om, at jeg ikke skal være i samme lobby som jer. Jebus...

:lol: Jeg er altid i closed session, men fandt ud af de ting ved tilfælde ;)
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 9. nov 2013 02:47

Var ikke klar over at man kunne få en bil ind i Titanen online, men det kan man .... der er bare det problem hvis man er to, at begge ser det forskelligt, om bagklappen er åben eller ej ....

Her ser det ud fra Skaiaa's synvinkel at han er kørt ind i flyveren, men det ser jo slet ikke sådan ud fra min synsvinkel ;-)



Kan være på grund af hans forbindelse, for det lykkedes et par gange alligevel.

Her lykkes det, men der sker alligevel et eller andet inde i flyveren ...

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 9. nov 2013 03:14

Hold kæft hvor godt tilsidst! "Off we go, into the sky, with cars n' shit!"..... Nnnnnnnnnnope. tøf tøf knald vroooooom BOOM SHAKALAKA! :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 9. nov 2013 09:06

Tja, så den vidst rigtig nok, men som jeg umiddelbart ved, så kom Cheaters Pool med patch 1.04, og alle der havde begået " forbrydelser " ville auto ryge ind når de downloadede updaten, som umiddelbart var programmeret til at tjekke folks økonomi, car sales, osv., nogen der kan bekræfte den?

TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron