Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 22. dec 2014 12:15

Twinkling skrev:
TwankyDK skrev:Jeg ville få dig i lvl 100 lynhurtigt hvis du hoppede over på One


Nej tak.


Jeg glitcher ikke hvis du tror det, min lvl er udelukkende af missioner og various activities
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 22. dec 2014 12:18

TwankyDK skrev:
Twinkling skrev:
TwankyDK skrev:Jeg ville få dig i lvl 100 lynhurtigt hvis du hoppede over på One


Nej tak.


Jeg glitcher ikke hvis du tror det, min lvl er udelukkende af missioner

Det er ikke derfor. Jeg HAR forklaret hvorfor jeg stadig spiller X360.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Zt3pH » 22. dec 2014 13:11

TwankyDK skrev:
Twinkling skrev:
TwankyDK skrev:Det var ikke ment på den måde.

Jeg siger bare at GTA V er udkommet på next-gen, derfor lavede jeg en tråd der hed " GTA V - Xbox One " det var ikke for at genere nogle, men den her som hedder GTA V, den kan jo være dem for 360 spillerne, og det bliver den nok omdøbt til " GTA V Xbox 360 " - Nogle har jo ikke råd til en Xbox One.

" GTA V - Xbox One " kommer stille og rolig til at overtage, fordi de fleste spiller på der, det mener Skou også, fordi folk kan vælge imellem en 360 tråd eller en Xbox One tråd, så vælger folk jo efter hvad de har af platform :)

Har du da snakket med Scou?

Jeg er faktisk enig, der var ingen grund til at lave en ny tråd overhovedet, det er da fint samlet. Det er jo ikke et komplet nyt spil, bareen række ting som nogle spillere ikke har adgang til.


Yeps, har jeg. Han mener at Xbox One tråden kommer til at overtage hvis folk poster nok i den, har spurgt om han vil omdøbe den her til " GTA V Xbox 360 "


Det giver absolut ingen mening det her... Skal vi også have en der hedder "GTA V - PC" så? Og hvorfor er det man ikke kan snakke i den samme tråd cross platform som med alle andre spil?

Det her lugter af nogen der keder sig bravt :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: GTA V

Indlægaf Mike JezZ » 22. dec 2014 13:20

Brugernavnene er komisk nok ret tætte på hinanden :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: GTA V

Indlægaf xsoenx » 22. dec 2014 13:43

Twinkling skrev:Nogen der kan give pointers til hurtig solo RP boosts så jeg kan nå lvl 100?

http://www.trueachievements.com/viewcom ... 796128#vch Ved ikke om det den hurtigste, men den kræver ikke særligt meget aktivitet fra din side. Så se noget Tv,film eller youtube videoer imens :)
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 22. dec 2014 15:58

xsoenx skrev:
Twinkling skrev:Nogen der kan give pointers til hurtig solo RP boosts så jeg kan nå lvl 100?

http://www.trueachievements.com/viewcom ... 796128#vch Ved ikke om det den hurtigste, men den kræver ikke særligt meget aktivitet fra din side. Så se noget Tv,film eller youtube videoer imens :)

hm, tænkte ikke på at kigge på solutions.. jeg håber denne virker efter opdateringen til 1.19. tak!
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 22. dec 2014 16:41

Twinkling skrev:
xsoenx skrev:
Twinkling skrev:Nogen der kan give pointers til hurtig solo RP boosts så jeg kan nå lvl 100?

http://www.trueachievements.com/viewcom ... 796128#vch Ved ikke om det den hurtigste, men den kræver ikke særligt meget aktivitet fra din side. Så se noget Tv,film eller youtube videoer imens :)

hm, tænkte ikke på at kigge på solutions.. jeg håber denne virker efter opdateringen til 1.19. tak!


Når du er kommet i lvl 100, vil jeg gerne hjælpe dig frem til lvl 120, hvis du er interesseret. :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf polle3600 » 24. feb 2015 17:33

Så var der lidt nyt omkring Heist. 10. marts.

http://www.rockstargames.com/newswire
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 5. mar 2015 19:32

Heist burde gerne være ude om 5 dage, hvem er stadige aktive i GTA 5 på X1? :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 5. mar 2015 20:57

Jeg har da tænkt mig at hoppe ind i online for en aften eller tre. Bliver dog nok nødt til at spille det lidt på 360 også da vi har dobbelt op på konsoller + spil der herhjemme. Manden og jeg skal nok tage et heist eller tre.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 5. mar 2015 21:01

Jeg er frisk, endelig foretager Rockstar sig noget, Online var dødt .
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf famulor » 7. mar 2015 09:42

TwankyDK skrev:Jeg er frisk, endelig foretager Rockstar sig noget, Online var dødt .


Dødt? Lyder utroligt da der altid er voldsomt mange spillere på ps4 oO
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 7. mar 2015 10:42

Der er altid nogen griefers i freeroam, men allerede for flere måneder siden havde jeg svært ved at samle nok folk til en ordentlig omgang ræs eller andet.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 7. mar 2015 10:48

famulor skrev:
TwankyDK skrev:Jeg er frisk, endelig foretager Rockstar sig noget, Online var dødt .


Dødt? Lyder utroligt da der altid er voldsomt mange spillere på ps4 oO


Ja nu er det her en jo Xbox gruppe, men fedt at høre høre at der er stadig nogen som spiller
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Mike JezZ » 7. mar 2015 11:30

famulor skrev:
TwankyDK skrev:Jeg er frisk, endelig foretager Rockstar sig noget, Online var dødt .


Dødt? Lyder utroligt da der altid er voldsomt mange spillere på ps4 oO


Jeg stoppede selv på XO pga de latterligt mange disconnects man får i det spil.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster