Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 13. nov 2014 08:41

Har lige skrevet til Stereo Studio hvor jeg har bestilt det, købte collectors edition hos dem sidste år, om de ikke også kan sende det d 16.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Niller Interson » 13. nov 2014 09:01

Okay
Niller Interson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 13. nov 2014 09:03

Niller Interson skrev:Okay


Hva så niller, for vi en lang roman om hvor mange dumme ting jeg har gjort i GTA? :lol:
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 13. nov 2014 09:09

TwankyDK skrev:Har lige skrevet til Stereo Studio hvor jeg har bestilt det, købte collectors edition hos dem sidste år, om de ikke også kan sende det d 16.

D. 16 er en søndag, så tvivler på, at der vil være nogle på arbejde i Stereo Studio ;)

Den med at de banner folk før tid tror jeg simpelthen ikke på, og den dukker op igen og igen når store titler udkommer. MS og Sony kan umuligt holde styr på, hvornår spillet releases i de forskellige tidszoner, og om folk nu også sidder de de pågældende tidszoner. Forstår godt at man gerne vil holde klip på YT væk, så oplevelsen spoiles..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 13. nov 2014 09:25

Major Oblivious skrev:
TwankyDK skrev:Har lige skrevet til Stereo Studio hvor jeg har bestilt det, købte collectors edition hos dem sidste år, om de ikke også kan sende det d 16.

D. 16 er en søndag, så tvivler på, at der vil være nogle på arbejde i Stereo Studio ;)

Den med at de banner folk før tid tror jeg simpelthen ikke på, og den dukker op igen og igen når store titler udkommer. MS og Sony kan umuligt holde styr på, hvornår spillet releases i de forskellige tidszoner, og om folk nu også sidder de de pågældende tidszoner. Forstår godt at man gerne vil holde klip på YT væk, så oplevelsen spoiles..



Rigtig nok, det jeg mener at dem der spiller det og ligger klip ud på YT deres kanal bliver taget ned, og hvis de kan finde det gamertag personen har, så tror jeg vedkommene bliver suspended.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 13. nov 2014 09:54

TwankyDK skrev:Føler mig lidt lonely, folk køber det digitalt dvs kan spille det før os der for det på disc.. =D>

De kan ikke spille det før relase tidspunkt - hvis der er nogen der kan spille det først, så er det dem der får retail udgaven før tid fordi online butikken vils ikre sig at kunden har den på release.

TwankyDK skrev:Folk der spiller det før tid dvs før den 18 bliver suspended fra PSN/ Xbox Live indtil d 18, sådan var det sidste år, folk lagde YouTube klip ud af gameplay, og bang, Microsoft må åbenbart kunne detekte hvis spiller bliver spillet før d 18.

De reagerr kun hvis folk spiller LANG tid før tid - selv promo udgaver blev sendt ud relativt sent da embargo var på release.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Burnie.dk » 13. nov 2014 17:56

Er ikke lige selv hoppet om bord på hypetrainet. Ved vi noget om, hvordan det kommer til at se ud på xbox one? Har vi ikke kun set PS4 gameplay? Jeg kan simpelthen ikke finde videoer med xboxone gameplay..
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 13. nov 2014 18:23

[*]
Burnie.dk skrev:Er ikke lige selv hoppet om bord på hypetrainet. Ved vi noget om, hvordan det kommer til at se ud på xbox one? Har vi ikke kun set PS4 gameplay? Jeg kan simpelthen ikke finde videoer med xboxone gameplay..


Undre også mig meget, Rockstar må jo være PS fanboys. eller muligheden kunne være at det ser meget flottere ud på PS4 også vil de ikke have at folk trækker deres Xbox One forudbestillinger tilbage. Det fylder jo et par GB mere på PS4'eren, så who knows.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Benja190782 » 13. nov 2014 19:56

Er der noget bekræftet omkring hvilken opløsning og FPS spillet kører i på Xbox One kontra PS4..??
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 13. nov 2014 19:58

Benja190782 skrev:Er der noget bekræftet omkring hvilken opløsning og FPS spillet kører i på Xbox One kontra PS4..??


1080p/30fps på begge
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf hackNICE1112@ » 13. nov 2014 19:59

GTA 5 Is 1080p/30fps On PS4 And Xbox One

http://www.gamespot.com/articles/gta-5- ... 0-6423369/
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 13. nov 2014 20:25

Der er intet forlydende om special udgaver af den nye version?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 13. nov 2014 21:58

Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 14. nov 2014 08:04

Twinkling skrev:Der er intet forlydende om special udgaver af den nye version?


Nej men de har sagt at dem som ikke nåede at købe en Collectors Editon/Special Edition, det bliver lagt til køb på storen inde i spillet, og dem der havde collectors/special i forvejen, kan hente det ned at no charge. :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 14. nov 2014 08:48

phew, det er godt at vide! :)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron