Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 10. nov 2014 22:04

TwankyDK skrev:
Twinkling skrev:du snakkede om achievements, og det er det jeg referer til.


Ah okay, er med nu, men de kunne sagtens smide nogle flere ind.


jeg håber på challenges.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 10. nov 2014 22:17

Twinkling skrev:
TwankyDK skrev:
Twinkling skrev:du snakkede om achievements, og det er det jeg referer til.


Ah okay, er med nu, men de kunne sagtens smide nogle flere ind.


jeg håber på challenges.


Der mener du vel nye challenges i SP missioner eller bare med shooting range osv?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf ELDIN55 » 10. nov 2014 22:20

Rockstar nulstiller ikke dine penge.
Gamertag xbox one: ELDIN55
ELDIN55
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Vejle


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 10. nov 2014 22:22

ELDIN55 skrev:Rockstar nulstiller ikke dine penge.


De har sagt de vil forsøge at sorte mellem glitchere og fair tjente money, om det lykkedes dem vil vise sig.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 11. nov 2014 00:14

TwankyDK skrev:
Twinkling skrev:
jeg håber på challenges.


Der mener du vel nye challenges i SP missioner eller bare med shooting range osv?


Nope. Xbox one challenges.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 11. nov 2014 00:28

Twinkling skrev:
TwankyDK skrev:
Twinkling skrev:
jeg håber på challenges.


Der mener du vel nye challenges i SP missioner eller bare med shooting range osv?


Nope. Xbox one challenges.


Kunne være rigtig fedt, min challenge var at nå lvl 120 i online, kan man godt sige jeg gjorde, er i lvl 197 nu pga missioner og loads of races..

Men når jeg starter det, er mere interesseret i at se grafik forskellene, first person view osv.. håber man kan ændre det first person mode, så det kun er i fly og helikoptere, så med bil er det altid 3'e persons view. :)

Nu er det jo jeg sammenligner Rockstars cockpit view med Forza Horizon 2, tror langt fra man kan forvente den detaljerings grad.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 11. nov 2014 00:46

Det er også en smule vildt at sammenligne et halvt simulationsspil med noget der er ren arkade, hvad angår køretøjerne. Men det jeg tror der er en forbedring i de grafiske detaljer på bilerne. Skal man sammenligne med noget så ville det nok være sådan noget som Forza Motorsport 2. Jeg tror ikke de er nået op på en detaljegrad ala nr. 3 f.eks. Det er nu også lige meget, jeg kan bedst lide at se bilen ude fra når det er i sådanne spil. Det jeg så af det first person der var med Michael hvor han kører rundt i bjergene om aftenen og dodger politiet på stribe, der gik det alt for hurtigt for mig. Så vil jeg hellere se det udefra ligesom jeg altid har gjort.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 11. nov 2014 00:50

Hold da fast en detaljerings grad... du kan se bullet's i magasinet, Rockstar har givet den gas. :)

Billede
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf ELDIN55 » 11. nov 2014 13:26

Lidt træls man stadig ikke kan forudbestille på XBOX store.
Gamertag xbox one: ELDIN55
ELDIN55
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Vejle


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 11. nov 2014 14:13

ELDIN55 skrev:Lidt træls man stadig ikke kan forudbestille på XBOX store.


Har spurt dem inde på Facebook's Xbox DK side, men no response yet.

Nå men ser ud til Character transfer er lige til..

You will need a Rockstar Games Social Club account linked to the console accounts used when previously playing GTA Online.

When entering GTA Online, you will be given the option to transfer your previous GTA Online character and progression data. Once you have chosen to transfer your previous character and progression data, the transferable in-game money(expect for money that has been granted in an illegal way) RP and Rank of all previous characters will be displayed. These are the characters that will be transferred to the PlayStation®4 or Xbox One. Once the transfer has completed, you will be prompted to choose a character and enter GTA Online.

You will still be able to play your existing characters on PlayStation®3 and/or Xbox 360, however any progress made with versions of the characters on those systems after a transfer will remain on those systems only. Any existing PlayStation®4 or Xbox One GTA Online character and progression data will be replaced by the previous character and progression data during the transfer, except for any existing in-game money, which will be combined with your transferred balance.

All legally earned in-game money will transfer. Purchased in-game money that has not yet been spent will only transfer within a console family (e.g. PlayStation®3 to PlayStation®4).


og til dem der spillede det på gamle konsoller.

Exclusive Content for Returning Players
A host of new, exclusive content awaits players returning from the PlayStation®3 and Xbox 360 versions including rare versions of classic vehicles to collect from across the Grand Theft Auto Series such as the Dukes, the Dodo Seaplane and a faster, more maneuverable Blimp; activities including wildlife photography and new shooting range challenges, new weapons and more. =D>
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 11. nov 2014 14:32

Billede
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 11. nov 2014 14:43

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt jeg får disse returning player ting, nu hvor jeg har gennemført det på 360 men køber "Next-Gen" på PS4
Nogen der er blevet kloge på dette ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 11. nov 2014 14:49

Det skulle du gerne få. Forbindelsen er gennem Social Club som dækker alle platforme.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf citysleeps » 11. nov 2014 14:53

Major Oblivious skrev:Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt jeg får disse returning player ting, nu hvor jeg har gennemført det på 360 men køber "Next-Gen" på PS4
Nogen der er blevet kloge på dette ?


Plakaten siger "on their choice of PlayStation4, Xbox One or PC" Så ud fra den udmelding skulle man da tro, at det ikke er låst til én bestemt platform generation. Men du skal sandsynligvis være registreret med den samme Social Club profil.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 11. nov 2014 14:57

Du kan overføre fra 360/PS3 til PC, Xbox One, PS4 efter hvad man ønsker.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron