Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 27. dec 2013 23:55

TZidakutch skrev:
TwankyDK skrev:Fik da lige klaret Show Off achievement på 15 min ;)


nogwn idé til hvorfor jeg ikke kan vælge det løb?


Kræver en hvis rank :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 28. dec 2013 00:56

Jeg har spekuleret lidt... Hvis jeg nu bruger af de millioner jeg fik, tager de så ikke bare tingene fra mig når de får det ordnet? For så kunne jeg på sin vis godt overleve det. Skal jeg bruge af penge jeg har snydt mig frem til, så ville jeg ikke klage hvis tingene blev taget igen. Jeg har jo handlet i ond tro, kan man sige. Men hvad ville i gøre? Jeg har som sagt ikke rørt noget endnu, jeg har ikke engang lavet en Deposit (indbetaling af penge) til min konto, så hvis der er en der dræber mig og tager mine penge, så får han altså lidt over 100 millioner...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 28. dec 2013 03:34

Ta chancen, lev det vilde liv Hæhæ, Ville nok bare bruge af dem hvis jeg var dig, men det en go ide at lade vær med at smide dem i banken fordi så er du i systemet
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf TZidakutch » 28. dec 2013 03:40

TwankyDK skrev:
TZidakutch skrev:
TwankyDK skrev:Fik da lige klaret Show Off achievement på 15 min ;)


nogwn idé til hvorfor jeg ikke kan vælge det løb?


Kræver en hvis rank :)

har du nogen idé til hvilken rank? jeg ved han er 40 i videoen.. men jeg er omkring de 10, så et sted derimellem?
(evt hvad er du?)
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 28. dec 2013 07:02

Zida - Jeg er i rank 124, De kan muligvis også have fjernet den, fordi R* de har set den video der, der lå en mission der hed Baggage Handleres som havde en RP glitch, der gjorde du bare kunne holde din heli 2 meter over aflevering punktet og også talte den som om man havde afleveret 50 rp 10.000 rp i minuttet sagde nogen... - Rockstar fjernede missionen 3 timer efter, uden update.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 28. dec 2013 07:03

CvKM skrev:Jeg har spekuleret lidt... Hvis jeg nu bruger af de millioner jeg fik, tager de så ikke bare tingene fra mig når de får det ordnet? For så kunne jeg på sin vis godt overleve det. Skal jeg bruge af penge jeg har snydt mig frem til, så ville jeg ikke klage hvis tingene blev taget igen. Jeg har jo handlet i ond tro, kan man sige. Men hvad ville i gøre? Jeg har som sagt ikke rørt noget endnu, jeg har ikke engang lavet en Deposit (indbetaling af penge) til min konto, så hvis der er en der dræber mig og tager mine penge, så får han altså lidt over 100 millioner...


De kan maks samle 2500 hunrede op, tro mig , har jeg prøvet for at komme af med dem..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 28. dec 2013 07:14

CvKM skrev:Jeg har spekuleret lidt... Hvis jeg nu bruger af de millioner jeg fik, tager de så ikke bare tingene fra mig når de får det ordnet? For så kunne jeg på sin vis godt overleve det. Skal jeg bruge af penge jeg har snydt mig frem til, så ville jeg ikke klage hvis tingene blev taget igen. Jeg har jo handlet i ond tro, kan man sige. Men hvad ville i gøre? Jeg har som sagt ikke rørt noget endnu, jeg har ikke engang lavet en Deposit (indbetaling af penge) til min konto, så hvis der er en der dræber mig og tager mine penge, så får han altså lidt over 100 millioner...


Kan så også være du ryger i Cheaters Pool i 4-8 måneder, allerede nogen " uskyldige " har gjort det, hvis man først bruge af pengene, så siger R* at så klapper fælden, og ingen tager røven på dem, så dem skrive det som svar i en support ticket..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 28. dec 2013 08:04

Nogen der ved hvordan folk bære sig at ad med at gå som feks lvl 70 ind i det første tutorial race, hvor alle er lvl 1? - Fordi hvis jeg kunne det(lvl 124) - Kunne jeg jo bare nakke den person der har valgt Asea som bil, vil så monster gerne have fat i den bil, når han kommer ud med den fra race, er den ikke forsikret eller tracket eller noget som helst.. Normalt kunne man jo bare starte ny, ladde ens ven holde bilen for en, mens man skiftede til sin primære, men Rockstar har gjort så man ikke kan invitere venner ind i tutorialen længere.. Nogen ide om hvordan jeg for fat i bilen anyhow?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TZidakutch » 28. dec 2013 12:46

du holder vel bare bilen efter tut?
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 28. dec 2013 13:04

TZidakutch skrev:du holder vel bare bilen efter tut?


Ja, men vil jo have bilen på min rigtige, kan jo ikke tage min nr 2, og køre bilen ind i garagen på min primære, der er nogen der skal holde bilen for mig, mens jeg skifter over på min rigtige, men kan ikke invitere nogen, de har rockstar shuttet off for..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf rillG » 28. dec 2013 14:02

TwankyDK skrev:
CvKM skrev:Jeg har spekuleret lidt... Hvis jeg nu bruger af de millioner jeg fik, tager de så ikke bare tingene fra mig når de får det ordnet? For så kunne jeg på sin vis godt overleve det. Skal jeg bruge af penge jeg har snydt mig frem til, så ville jeg ikke klage hvis tingene blev taget igen. Jeg har jo handlet i ond tro, kan man sige. Men hvad ville i gøre? Jeg har som sagt ikke rørt noget endnu, jeg har ikke engang lavet en Deposit (indbetaling af penge) til min konto, så hvis der er en der dræber mig og tager mine penge, så får han altså lidt over 100 millioner...


Kan så også være du ryger i Cheaters Pool i 4-8 måneder, allerede nogen " uskyldige " har gjort det, hvis man først bruge af pengene, så siger R* at så klapper fælden, og ingen tager røven på dem, så dem skrive det som svar i en support ticket..


Excuse me? Så det vil sige at man ryger i Poolen selvom man intetanende har nakket en som havde en bounty på over 2 mia.?
rillG
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 28. dec 2013 14:04

rillG skrev:
TwankyDK skrev:
CvKM skrev:Jeg har spekuleret lidt... Hvis jeg nu bruger af de millioner jeg fik, tager de så ikke bare tingene fra mig når de får det ordnet? For så kunne jeg på sin vis godt overleve det. Skal jeg bruge af penge jeg har snydt mig frem til, så ville jeg ikke klage hvis tingene blev taget igen. Jeg har jo handlet i ond tro, kan man sige. Men hvad ville i gøre? Jeg har som sagt ikke rørt noget endnu, jeg har ikke engang lavet en Deposit (indbetaling af penge) til min konto, så hvis der er en der dræber mig og tager mine penge, så får han altså lidt over 100 millioner...


Kan så også være du ryger i Cheaters Pool i 4-8 måneder, allerede nogen " uskyldige " har gjort det, hvis man først bruge af pengene, så siger R* at så klapper fælden, og ingen tager røven på dem, så dem skrive det som svar i en support ticket..


Excuse me? Så det vil sige at man ryger i Poolen selvom man intetanende har nakket en som havde en bounty på over 2 mia.?


Hvis du bruger af de penge, umiddelbart ja..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Fischermand » 28. dec 2013 16:15

Har lige fået 107 millioner af en eller anden.

Bruger da bare løs :D
Fischermand
Niveau 4
 
Indlæg: 358


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 28. dec 2013 16:22

Fischermand skrev:Har lige fået 107 millioner af en eller anden.

Bruger da bare løs :D


De viser jo kun at du er blæsende ligeglad med om du bliver bannet eller ej.. sådan tror jeg mange har det lige pt.. :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TZidakutch » 28. dec 2013 16:24

TwankyDK skrev:
TZidakutch skrev:du holder vel bare bilen efter tut?


Ja, men vil jo have bilen på min rigtige, kan jo ikke tage min nr 2, og køre bilen ind i garagen på min primære, der er nogen der skal holde bilen for mig, mens jeg skifter over på min rigtige, men kan ikke invitere nogen, de har rockstar shuttet off for..


jeg har ikke selv prøvet, men hvis du nu bare gør det i en privat session? der kan man invitere hvem man vil..
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron