Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf NimaAKaJoJo » 12. dec 2013 08:09

CvKM skrev:Åhhh, det er så vidunderligt når man lige så stille holder i sit fly på taxi runway og blinker til folk så de kan komme med, men nakker en istedet... eller noget. :? Det er sgu lidt... irriterende. Jeg er udmærket godt klar over at man skal skyde hinanden i det spil, men hvis man ikke er venner med folk så har de nærmest ingen pli. Hvad gør i når det sker? I mit tilfælde betyder det krig...


Jeg bliver ved med at nakket svinet indtil vedkommende forlader serveren.. [-X
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 12. dec 2013 08:26

CvKM skrev:Åhhh, det er så vidunderligt når man lige så stille holder i sit fly på taxi runway og blinker til folk så de kan komme med, men nakker en istedet... eller noget. :? Det er sgu lidt... irriterende. Jeg er udmærket godt klar over at man skal skyde hinanden i det spil, men hvis man ikke er venner med folk så har de nærmest ingen pli. Hvad gør i når det sker? I mit tilfælde betyder det krig...

Hvis idioten bare bliver ved, så hedder det private. Gider ikke bruge tid og ammo på idioter.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 12. dec 2013 10:07

NimaAKaJoJo skrev:
CvKM skrev:Åhhh, det er så vidunderligt når man lige så stille holder i sit fly på taxi runway og blinker til folk så de kan komme med, men nakker en istedet... eller noget. :? Det er sgu lidt... irriterende. Jeg er udmærket godt klar over at man skal skyde hinanden i det spil, men hvis man ikke er venner med folk så har de nærmest ingen pli. Hvad gør i når det sker? I mit tilfælde betyder det krig...


Jeg bliver ved med at nakket svinet indtil vedkommende forlader serveren.. [-X


Vi skal vidst spille sammen, har samme indstilling.. :wink:
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 12. dec 2013 13:16

Vestergaard skrev:
CvKM skrev:Åhhh, det er så vidunderligt når man lige så stille holder i sit fly på taxi runway og blinker til folk så de kan komme med, men nakker en istedet... eller noget. :? Det er sgu lidt... irriterende. Jeg er udmærket godt klar over at man skal skyde hinanden i det spil, men hvis man ikke er venner med folk så har de nærmest ingen pli. Hvad gør i når det sker? I mit tilfælde betyder det krig...

Hvis idioten bare bliver ved, så hedder det private. Gider ikke bruge tid og ammo på idioter.


Selvom der i Private som regel også følger en idiot med. :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 12. dec 2013 14:16

CvKM skrev:Åhhh, det er så vidunderligt når man lige så stille holder i sit fly på taxi runway og blinker til folk så de kan komme med, men nakker en istedet... eller noget. :? Det er sgu lidt... irriterende. Jeg er udmærket godt klar over at man skal skyde hinanden i det spil, men hvis man ikke er venner med folk så har de nærmest ingen pli. Hvad gør i når det sker? I mit tilfælde betyder det krig...

Jeg tager de tilfælde meget modent, jeg lader mig ikke gå på af det og ignorerer dem bare.
Bullsh*t! De bliver jaget indtil de fortryder og leaver :D
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 12. dec 2013 16:33

Lowlandet skrev:
Selvom der i Private som regel også følger en idiot med. :D


=D> :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 12. dec 2013 23:53

F*cking Rockstartosser, nu har de stjålet vores Ratloader, og man kan ikke gemme den i garagen mere.. gad vide hvordan de vil retfærdigøre den handling?

Der er rigtig mange der har puttet masser af $ i deres Ratloader, de penge er bare væk.

Nu har jeg det slet ikke dårligt med at bruge alle de moneyglitches der kan findes, sådan nogle pengegriske tosser.

Ahh så fik jeg lige lidt luft :twisted:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf Bimf » 13. dec 2013 03:10

Ja efter man kan købe sine GTA-penge online, sker det sjovt nok ret ofte folk mister penge og det de har brugt mange penge på!
Bimf
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: GTA V

Indlægaf DK Priest » 13. dec 2013 04:24

Hej drenge, hvis det er noget så er vi nogle der prøver at få lavet noget sjov i gta online her i weekenden.
Evt. Prøve nogle af de nye ting der kom med updaten, eller bare lave missioner gerne modne folk.
Send en friend request og besked til mig.
Billede
DK Priest
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 13. dec 2013 06:26

Modne folk, i GTA? Hvis der er et spil som tager alt modenhed fra en, så er det GTA ;)
- Men du skal være velkommen til at smide en FR, jeg mener vi har snakket kort, engang for længe siden.

Bimf: Ja efter man kan købe sine GTA-penge online, sker det sjovt nok ret ofte folk mister penge og det de har brugt mange penge på!

Folk har næsten hele tiden mistet ting. Jeg ville være glad, hvis jeg bare havde haft mistet min Rat Loader ;)
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 13. dec 2013 09:24

Man kan undre sig hvorfor de har taget Ratloaderen? Den var jo en legit spawn? Det er mildest talt skide irriterende... heldigvis havde jeg ikke så mange penge bundet i den.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 13. dec 2013 11:31

Jake242 skrev:Man kan undre sig hvorfor de har taget Ratloaderen? Den var jo en legit spawn? Det er mildest talt skide irriterende... heldigvis havde jeg ikke så mange penge bundet i den.


De har fjernet den fordi at det ikke var meningen at den skulle være i online delen. Ligesom tow-trucken.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 13. dec 2013 11:43

Lowlandet skrev:
Jake242 skrev:Man kan undre sig hvorfor de har taget Ratloaderen? Den var jo en legit spawn? Det er mildest talt skide irriterende... heldigvis havde jeg ikke så mange penge bundet i den.


De har fjernet den fordi at det ikke var meningen at den skulle være i online delen. Ligesom tow-trucken.


Ja, jo færre biler jo bedre...... og det retfærdiggør jo heller ikke at de faktisk har stjålet fra os der havde en eller flere stående i garagen.
Jeg har sendt et par meget sure mails mm til dem, vil godt høre hvornår jeg får de penge igen jeg har brugt på bilen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf DK Priest » 13. dec 2013 11:55

BeatenIndiana skrev:Modne folk, i GTA? Hvis der er et spil som tager alt modenhed fra en, så er det GTA ;)
- Men du skal være velkommen til at smide en FR, jeg mener vi har snakket kort, engang for længe siden.

Bimf: Ja efter man kan købe sine GTA-penge online, sker det sjovt nok ret ofte folk mister penge og det de har brugt mange penge på!

Folk har næsten hele tiden mistet ting. Jeg ville være glad, hvis jeg bare havde haft mistet min Rat Loader ;)


Hehe modne ja det bliver nok svært. man kan jo lave onani håndtegn, det var bare så vi ikke skulle sidde og snakke om bamse og kylling hele aftenen.
Billede
DK Priest
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 13. dec 2013 12:14

Der var en der postede et billede hvor de havde en 3-4 ratloaders i garagen... sur bagdel siger jeg bare
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron