Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Kawwah85 » 8. okt 2013 06:33

Så lige denne video på min youtube feed idag. lol Den er pænt grineren. :P

Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V

Indlægaf Ralle » 8. okt 2013 12:46

Forventer i at der kommer DLC til singleplayer, og hvad vil i gerne se i en DLC? :)
Ralle
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: GTA V

Indlægaf Miaauw » 8. okt 2013 13:29

Ralle skrev:Forventer i at der kommer DLC til singleplayer, og hvad vil i gerne se i en DLC? :)

Efter at det blev skreget til himmelen at Heists var rygraden af GTA V af Rockstar, og det så viste sig at være bullshit, vil jeg meget gerne se flere Heists. Gerne nogle du kan lave igen uden at gå ind under "Replay" funktionen. :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: GTA V

Indlægaf Zt3pH » 8. okt 2013 14:34

Miaauw skrev:
Ralle skrev:Forventer i at der kommer DLC til singleplayer, og hvad vil i gerne se i en DLC? :)

Efter at det blev skreget til himmelen at Heists var rygraden af GTA V af Rockstar, og det så viste sig at være bullshit, vil jeg meget gerne se flere Heists. Gerne nogle du kan lave igen uden at gå ind under "Replay" funktionen. :)


Jeg synes jeg kunne læse et sted af de havde fjernet de Heist, da de åbenbart var med til at forvolde nogle af de problemer de havde med online launch. De skulle vidst være oppe pg køre igen om ca. 14 dage.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: GTA V

Indlægaf Miaauw » 8. okt 2013 14:44

Zt3pH skrev:
Miaauw skrev:
Ralle skrev:Forventer i at der kommer DLC til singleplayer, og hvad vil i gerne se i en DLC? :)

Efter at det blev skreget til himmelen at Heists var rygraden af GTA V af Rockstar, og det så viste sig at være bullshit, vil jeg meget gerne se flere Heists. Gerne nogle du kan lave igen uden at gå ind under "Replay" funktionen. :)


Jeg synes jeg kunne læse et sted af de havde fjernet de Heist, da de åbenbart var med til at forvolde nogle af de problemer de havde med online launch. De skulle vidst være oppe pg køre igen om ca. 14 dage.

Han sagde singleplayer DLC ;)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: GTA V

Indlægaf Zt3pH » 8. okt 2013 14:54

Jeg sover bare videre så...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: GTA V

Indlægaf Reinhold » 8. okt 2013 15:17

Jeg hyggede mig ganske meget med den DLC, hvor man spillede rockerne i The Lost til GTAIV - så noget i den stil vil lune :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Lilleprinsen » 8. okt 2013 15:53

er jeg den eneste, der har problemer med at tage min maske af online?
når jeg hygger mig med lidt shoplifting har jeg benyttet mig af en fin hockey-maske. nu er problemet bare, at jeg ikke kan tage den af igen?
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: GTA V

Indlægaf hazsdk » 8. okt 2013 15:57

Jah - jeg er bare stadig ikkerigtig kommet online - bliver kicked hele tiden! Er ved at være rigtig træt af det
hazsdk
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: GTA V

Indlægaf Ink129 » 8. okt 2013 19:03

Miaauw skrev:
Ralle skrev:Forventer i at der kommer DLC til singleplayer, og hvad vil i gerne se i en DLC? :)

Efter at det blev skreget til himmelen at Heists var rygraden af GTA V af Rockstar, og det så viste sig at være bullshit, vil jeg meget gerne se flere Heists. Gerne nogle du kan lave igen uden at gå ind under "Replay" funktionen. :)


Det kunne jeg faktisk også godt bruge. Det kunne være fedt, hvis der var mulighed for at røve mindre banker ligesom man kan med almindelige kiosker og tankstationer rundt omkring. Så skulle der selvfølgelig også være mulighed for at sprænge bankboksen og lignende - det ville sgu være fedt, synes jeg. Men jeg tvivler på, at vi ser sådan noget DLC :(
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 8. okt 2013 19:16

Lilleprinsen skrev:er jeg den eneste, der har problemer med at tage min maske af online?
når jeg hygger mig med lidt shoplifting har jeg benyttet mig af en fin hockey-maske. nu er problemet bare, at jeg ikke kan tage den af igen?


Det gør du i menuen der kommer frem når du holder back nede, under inventory
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Lilleprinsen » 8. okt 2013 21:08

jeg equipper også masken via back-knappen. jeg kan simpelthen bare ikke få den af igen.
selv når jeg vælger "none" bliver den siddende ... det må være noget i stil med "the mask"?
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 8. okt 2013 23:25

Er du gal jeg klarer mange missioner rank 25 er jeg oppe på.
Hvis folk vil være med så add. Livekiller92 på boksen ;) hygger mig gevaldigt.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf kaizer » 9. okt 2013 12:05

Hvordan kommer jeg videre fra The Merryweather Heist?

Jeg har skaffet tow truck, garbage truck, boiler suits og masker. Jeg har skaffet en vogn, og valgt mark getaway vehicle, men kan intet se på kortet. Jeg har ingen missioner med Trevor, en med Michael og to med Franklin selvom jeg ikke kan se på kortet hvad det skulle være, udover assassination af hvilke jeg har taget den første, men vil vente med resten.

Jeg forventer at se et B på kortet for at starte Blitz, men efter timers køren rundt på må og få med alle tre, er der intet sket.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Re: GTA V

Indlægaf Kawwah85 » 9. okt 2013 12:34

kaizer skrev:Hvordan kommer jeg videre fra The Merryweather Heist?

Jeg har skaffet tow truck, garbage truck, boiler suits og masker. Jeg har skaffet en vogn, og valgt mark getaway vehicle, men kan intet se på kortet. Jeg har ingen missioner med Trevor, en med Michael og to med Franklin selvom jeg ikke kan se på kortet hvad det skulle være, udover assassination af hvilke jeg har taget den første, men vil vente med resten.

Jeg forventer at se et B på kortet for at starte Blitz, men efter timers køren rundt på må og få med alle tre, er der intet sket.


Mener at det er den mission hvor du skal ha fat i 3 biler, som ikke er kortlagt. Eftersom jeg ikke kan huske lokationen på nogen af dem, kan jeg godt sige at du kan skrive missionens navn på google, eller vente på at en anden her på forummet ved det.
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron