Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf runni1399 » 6. okt 2013 18:07

Min character i rang 28 er også bare væk nu.Har spillet uden problemer de sidste par dage....
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA V

Indlægaf Stoffer » 6. okt 2013 18:26

Blauwy skrev:
polle3600 skrev:
DangerSniper DK skrev:Hmm, prøver at gå efter 100%, men der er nogle stranger missioner som jeg ikke kan finde? :/

Tjeck det link Blauwy postede. Der er alt hva' man skal bruge. :D


Jeg smider den lige igen: http://socialclub.rockstargames.com/gam ... /checklist

Jer der har mistet jeres gutter og biler, ect; folk har oplevet at det kommer igen, da det er en cloud fejl. Vent lige og se tiden an.


Godt jeg har en 10 bils garage, så kan de da ikke blive overskrevet forhåbentligt ;D

EDIT: Øv, singleplayer.. Troede lige det var til MP :mrgreen:
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 6. okt 2013 18:58

Don Drift skrev:
BeatenIndiana skrev:Jeg har ud af den blå luft også mistet min character online :/
Det er mærkeligt, da jeg næten ingen problemer har haft med online delen de sidste dage jeg var igang.


Det er også LIGE sket for mig, what the FUCK!

Havde 80.000 lejligheden, 100k i banken og 2 biler med alle de updates jeg havde unlocked!

Men får også heletiden Rockstar Cloud fejlmeddelelse, håber bare det er dét som er galt!

Det håber jeg også, men tror det ikke.
De skriver på deres hjemmeside, at de prøver at finde ud af hvordan folk kan få det tilbage.
Jeg var i lvl 19, havde et hus til 135k og 40k i banken. Det er fanme skod ;)
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 6. okt 2013 19:00

Jeg ved det virkelig ikke. Jeg håber selvfølgelig at de kan redde det, så vi kan få vores progress tilbage.
http://support.rockstargames.com/hc/en- ... GTA-Online
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Blauwy » 6. okt 2013 19:01

Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 6. okt 2013 19:06

Jeg har tidligere mistet progress og penge uden at se dem igen.
Der står også at hvis man starter en ny, så ser man helt bestemt IKKE den gamle igen.
Kun dårligt nyt i mine øjne.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 6. okt 2013 19:11

Blauwy skrev:http://www.examiner.com/article/gta-online-what-to-do-if-your-character-appears-to-be-deleted

Enig, jeg har ikke tænkt mig at starte en ny profil da jeg håber den gamle kommer tilbage igen.. Dog tænkte jeg at jeg ville prøve og lave en på slot 2? Da den anden jeg havde var på slot 1
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Dreiager » 6. okt 2013 19:12

Hold kæft hvor er det klamt altså... som om jeg gider sidde og lave det samme lort 1 gang til.
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: GTA V

Indlægaf Blauwy » 6. okt 2013 19:16

Swerve skrev:
Blauwy skrev:http://www.examiner.com/article/gta-online-what-to-do-if-your-character-appears-to-be-deleted

Enig, jeg har ikke tænkt mig at starte en ny profil da jeg håber den gamle kommer tilbage igen.. Dog tænkte jeg at jeg ville prøve og lave en på slot 2? Da den anden jeg havde var på slot 1


Det er det ordet siger. Hvis man laver en ny på samme slot som den du mangler, er den for alvor væk.
Hvis man kan se sin person på SocialClub, så skulle den ikke være væk permanent. Hvis ikke man ser den, ja så er den nok væk rigtigt, hvilket er super nederen.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: GTA V

Indlægaf Cena » 6. okt 2013 19:18

Godt jeg har nok at se til med Fifa 14 i øjeblikket. Venter et par uger med at starte med GTA online. For jeg ved bare at hvis jeg mister min progression, så kommer jeg aldrig igang igen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 6. okt 2013 19:40

Blauwy skrev:
Swerve skrev:
Blauwy skrev:http://www.examiner.com/article/gta-online-what-to-do-if-your-character-appears-to-be-deleted

Enig, jeg har ikke tænkt mig at starte en ny profil da jeg håber den gamle kommer tilbage igen.. Dog tænkte jeg at jeg ville prøve og lave en på slot 2? Da den anden jeg havde var på slot 1


Det er det ordet siger. Hvis man laver en ny på samme slot som den du mangler, er den for alvor væk.
Hvis man kan se sin person på SocialClub, så skulle den ikke være væk permanent. Hvis ikke man ser den, ja så er den nok væk rigtigt, hvilket er super nederen.

Desværre så er min væk, det eneste der er tilbage er totalt Cash earned og totalt money spended eller hvad der nu præcis står kan ikke huske men det er hvad der er tilbage, men jeg har håbet endnu
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Dreiager » 6. okt 2013 19:44

Swerve skrev:Desværre så er min væk, det eneste der er tilbage er totalt Cash earned og totalt money spended eller hvad der nu præcis står kan ikke huske men det er hvad der er tilbage, men jeg har håbet endnu


Præcis som min.
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: GTA V

Indlægaf Dallemanden28 » 6. okt 2013 19:57

Skal også starte forfra! :)

Ærgeligt, men sådan er det jo åbenbart :)
Dallemanden28
Niveau 0
 
Indlæg: 47
By: Vordingborg


Re: GTA V

Indlægaf Cena » 6. okt 2013 19:58

Dallemanden28 skrev:Skal også starte forfra! :)

Ærgeligt, men sådan er det jo åbenbart :)


Det er den nye måde at lave value for money i et spil :) Ej det er faktisk ikke en gang sjovt. Går selv amokka når sådan noget sker!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: GTA V

Indlægaf Dreiager » 6. okt 2013 20:03

Vil vel råde folk med at vente med at starte forfra til de har løst det.. læser pt. om folk der har prøvet det 2-3 og endda 4 gange...
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron