Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Stoffer » 6. okt 2013 15:29

Mistede alle mine biler i garagen. Havde dem tidligere da jeg joinede en online session. Så skiftede jeg til en kammerats session og så røg alle mine biler. 200k og et par timers spil lige ud af vinduet. Fatter ikke hvordan det lige sker at de ting forsvinder mellem sessions, hvor der ingen udfald eller errors kom......
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 6. okt 2013 15:35

Hvorfor venter I ikke med at spille online-delen indtil de køre som det skal?
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 6. okt 2013 15:40

Lowlandet skrev:Hvorfor venter I ikke med at spille online-delen indtil de køre som det skal?

Øh fordi det var det de skrev patchen igår ville fixe måske?
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 6. okt 2013 16:08

Swerve skrev:
Lowlandet skrev:Hvorfor venter I ikke med at spille online-delen indtil de køre som det skal?

Øh fordi det var det de skrev patchen igår ville fixe måske?


Men flere rapporterede allerede igår at den ikke løste problemet, blandt andet via Reddit. Så istedet for at sidde herinde og brokke jer, synes jeg at I skulle skrive til Rockstar's Support mail ang. GTA Online.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 6. okt 2013 16:16

Jake242 skrev:
Kababs skrev:Ved I om hvis man har købt en lejlighed med garage og derefter køber en ny, har man så to lejligheder eller bliver den gamle erstattet af den nye? :)


Jeg ville undre mig meget hvis man ikke kunne beholde begge to


Update:

Dette står på socialclub

Once you have a Garage of your own you will have a Mechanic who can deliver your personal vehicle directly to you – in Freemode or even on a Mission.
All apartments come with Garages; you will be told how many cars will fit inside when you browse them online.
Garages can be bought individually; sizes vary from 2 to 10 cars.
You can get a free 2 car garage just for signing up to Social Club.
You can only own one property at any time.
When you purchase a new property you will be partially refunded for any property you previously owned.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf BOOM » 6. okt 2013 16:18

Lowlandet skrev:Hvorfor venter I ikke med at spille online-delen indtil de køre som det skal?


Du er vist det man kalder for en kæmpe hat! :) Hvordan fanden skulle de vide at deres progress ikke ville blive gemt?
Det køre heldigvis helt fint for mig, håber ikke at jeg får resettet mig profil :)
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 6. okt 2013 16:22

BOOM skrev:
Lowlandet skrev:Hvorfor venter I ikke med at spille online-delen indtil de køre som det skal?


Du er vist det man kalder for en kæmpe hat! :) Hvordan fanden skulle de vide at deres progress ikke ville blive gemt?
Det køre heldigvis helt fint for mig, håber ikke at jeg får resettet mig profil :)


Jeg synes bare det er noget underligt noget at sidde herinde og brokke sig. Istedet så skulle de skrive til Rockstar's Support. Desuden så kunne man følge med i spil nyhederne, og allerede igår læse at der stadig er problemer. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Rahny » 6. okt 2013 16:34

Er der en som har lyst til at gøre mig en forholdsvis hurtig tjeneste. Skal have personen til at få 4 stjerner wanted level så jeg kan skaffe mig en bestemt politibil. Add mig for at høre mere. Anden144.
A lie is just a great story that someone ruined with the truth.
-Barney Stinson
Rahny
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Re: GTA V

Indlægaf BOOM » 6. okt 2013 16:36

Tja... Brokken gør selvfølgelig ingen gavn her, men kan kun forestille mig at RS's Support allerede er totalt overophedet. Spillet er heldigvis ikke uspilleligt trods der rapporteres om problemer for nogen.

On topic. Tror virkeligt at GTA Online kan blive vildt med DLC. Ser især frem til Heist missioner. Tror at kan gå hen og bliver super fedt!
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 6. okt 2013 16:47

Don Drift skrev:Den billige lejlighed (80.000) og mine to biler Oracle og Elegy (special edition)

Billede
Billede

Yup og det var så den lejlighed jeg ville ha købt i dag......................................... #-o
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 6. okt 2013 16:54

Don Drift skrev:
Swerve skrev:Yup og det var så den lejlighed jeg ville ha købt i dag......................................... #-o


Sorry hvis jeg spoilede :roll:

Det er en total hasher joint. Garagen er også helt fin, har kun brug for de 2 biler. En fed 4 dørs når jeg er på mission med crew'et og en hurtig 2 dørs når jeg drøner rundt alene.

Der går længe inden jeg får råd til penthouset med 10 bils garagen. Men har set det, fed view og fed garage :)

nej nej, det er mere fordi alt mit er blevet slettet idag, jeg lavede lige 20k i nat på en lille times tid, og så da jeg vågnede igen og var klar på at købe så var min profil slettet
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf DangerSniper DK » 6. okt 2013 17:06

Hmm, prøver at gå efter 100%, men der er nogle stranger missioner som jeg ikke kan finde? :/
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: GTA V

Indlægaf polle3600 » 6. okt 2013 17:20

DangerSniper DK skrev:Hmm, prøver at gå efter 100%, men der er nogle stranger missioner som jeg ikke kan finde? :/

Tjeck det link Blauwy postede. Der er alt hva' man skal bruge. :D
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 6. okt 2013 17:28

Jeg har ud af den blå luft også mistet min character online :/
Det er mærkeligt, da jeg næten ingen problemer har haft med online delen de sidste dage jeg var igang.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Blauwy » 6. okt 2013 18:04

polle3600 skrev:
DangerSniper DK skrev:Hmm, prøver at gå efter 100%, men der er nogle stranger missioner som jeg ikke kan finde? :/

Tjeck det link Blauwy postede. Der er alt hva' man skal bruge. :D


Jeg smider den lige igen: http://socialclub.rockstargames.com/gam ... /checklist

Jer der har mistet jeres gutter og biler, ect; folk har oplevet at det kommer igen, da det er en cloud fejl. Vent lige og se tiden an.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron