Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Kawwah85 » 5. okt 2013 09:25

Jeg fatter fjer af det her. Har genstartet mit spil 2 gange nu, og modtager ingen title update. Så jeg kan ikke engang joine missioner.
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 5. okt 2013 09:36

Kawwah85 skrev:Jeg fatter fjer af det her. Har genstartet mit spil 2 gange nu, og modtager ingen title update. Så jeg kan ikke engang joine missioner.


Lige pludselig bliver du smidt af så ved du Updaten er der blev selv smidt af midt i det hele ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf Kawwah85 » 5. okt 2013 11:05

Jeg blev ikke smidt ud. Men var nødt til at clear system cache og genstarte konsollen før updaten kom. :P
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V

Indlægaf Fnapz » 5. okt 2013 11:35

Sker der for de folk som arbejder med mig, skyder mig!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 5. okt 2013 13:02

Fnapz skrev:Sker der for de folk som arbejder med mig, skyder mig!


Jep og de hugger også ens penge , ligesom i virkeligheden :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf hinke dk » 5. okt 2013 23:26

er jeg den eneste der synes at det er vildt irriterende at når jeg har gennemført en mission med en ven, og vi begge trykker på "freeroam" bagefter, så havner vi ikke i den samme bane?
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: GTA V

Indlægaf Kawwah85 » 6. okt 2013 09:24

Fnapz skrev:Sker der for de folk som arbejder med mig, skyder mig!


Det her, mine damer og herrer, er præcis derfor jeg spiller på min egen server, hvor folk kun kan joine hvis jeg inviterer dem. Er så pi... træt af den dårlige sportsånd og griefing som andre spillere viser i GTA Online.
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 6. okt 2013 11:23

Kababs skrev:Ved I om hvis man har købt en lejlighed med garage og derefter køber en ny, har man så to lejligheder eller bliver den gamle erstattet af den nye? :)


Jeg ville undre mig meget hvis man ikke kunne beholde begge to
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 6. okt 2013 11:28

Tip til folk der starter op... Gå minimum efter en 6 bils garage i første omgang(koster omkring 70.000) en 2 bils garage er bare for lille.

Når i ser biler der give godt hos los santos customs(gerne de suv der ligner range rover eller de store bmw sedans) så smid et par i garagen... Så har man altid en bil man kan sælge når der er mulighed(man kan sælge en bil hver 48'ne minut) men ofte tager det tid at finde en bil der giver godt... Hvorfor sælge en bil til 3.000 hver gang når man kan sælge en til 9.000:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Jeezper » 6. okt 2013 11:38

Er der andre end mig der har mistet sin character?
Jeg har stadigvæk alle mine penge, men min character i lvl 16 er forsvundet.
Jeezper
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: GTA V

Indlægaf Shooter DK » 6. okt 2013 12:23

Kawwah85 skrev:
Fnapz skrev:Sker der for de folk som arbejder med mig, skyder mig!


Det her, mine damer og herrer, er præcis derfor jeg spiller på min egen server, hvor folk kun kan joine hvis jeg inviterer dem. Er så pi... træt af den dårlige sportsånd og griefing som andre spillere viser i GTA Online.


Det er så grunden til at jeg elsker online. Jeg var på en tank station for at røve den. En kommer og skyder på mig ude fra vejen, men han fandt vidst ud af at min shotgun var bedre. Jeg kørte derefter mod solnedgang med tankstationens penge og min modstanders. THE END! :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: GTA V

Indlægaf Kawwah85 » 6. okt 2013 12:28

Shooter DK skrev:
Kawwah85 skrev:
Fnapz skrev:Sker der for de folk som arbejder med mig, skyder mig!


Det her, mine damer og herrer, er præcis derfor jeg spiller på min egen server, hvor folk kun kan joine hvis jeg inviterer dem. Er så pi... træt af den dårlige sportsånd og griefing som andre spillere viser i GTA Online.


Det er så grunden til at jeg elsker online. Jeg var på en tank station for at røve den. En kommer og skyder på mig ude fra vejen, men han fandt vidst ud af at min shotgun var bedre. Jeg kørte derefter mod solnedgang med tankstationens penge og min modstanders. THE END! :)


Jeg synes også det var sjovt i starten. Lige indtil en af dem jeg havde været på Survival mission med, skød mig og den anden og tog de penge vi havde tjent, lige efter missionen var slut.

Personligt synes jeg ikke at det ville skade, hvis man kunne vælge at starte i sin lejlighed eller garage efter hver mission
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108



Re: GTA V

Indlægaf Blauwy » 6. okt 2013 14:12

Kawwah85 skrev:
Jeg synes også det var sjovt i starten. Lige indtil en af dem jeg havde været på Survival mission med, skød mig og den anden og tog de penge vi havde tjent, lige efter missionen var slut.

Personligt synes jeg ikke at det ville skade, hvis man kunne vælge at starte i sin lejlighed eller garage efter hver mission


Ja det er super nederen med sådan nogle røvhuller.
Til næste gang; det er muligt at overføre penge til din bank mens du er i survival. :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 6. okt 2013 14:26

Ja nu har jeg fandme også mistet min character!!! ! Hva fuck sker der!
Rank 16 og 80.000 hård tjente penge smidt ud af vinduet! Ikke engang på hjemmesiden er min mand!!! Det kan gøre mig hidsig
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron