Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf polle3600 » 29. sep 2013 12:15

TwankyDK skrev:Okay nu er jeg færdige med alle strangers and freaks, og random events... - Så inde på mobilen kan jeg se en menu der hedder Open Missions,, også den øverste er Base Jumping, de andre er Darts, osv, hvad mener den med base jumping? har klaret alle de der faldskærmsudspring, der er flueben ved dem allle, er base jumping noget helt andet?


Basejump er fra en stationær position. Rundt omkring i byen er der steder hvor der ligger en faldskærm som skal bruges til dette. Der er f.eks. en ved toppen af kranen på byggepladsen ved Pillbox Hills.

Smut evt. forbi junkenergydrink.com og se om der er noget du kan bruge der. :-$
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V

Indlægaf polle3600 » 29. sep 2013 12:22

Miaauw skrev:Yup, har tjekket på Socialclub mange gange, intet hjælp. Og har dobbelt så meget spilletid med Michael som jeg har med Trevor/Franklin, så ja, jeg har ventet, sovet, det hele. Nada :(


Hvad er din status inde på Social Club? Har du 69/69 i missioner og 58/58 i S&F?
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V

Indlægaf BenjaminK » 29. sep 2013 13:07

Så er jeg igennem historien .. Puuha nu til alt andet :-)
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 29. sep 2013 17:17

Hvad skulle der til for at i andre kunne hente billeder på jeres PC, som i har taget med telefonen i spillet? Jeg har oprettet den account hos Rockstar Social Club og den siger også i spillet at den uploader (dvs. den kommer ikke med fejl melding som den gjorde meget i starten) men når jeg går ind og kigger på min profil så er der intet! Jeg spiller foriøvrigt PlayStation 3-versionen. Hvad gør jeg forkert???

EDIT: Jeg skulle selvfølgelig bare trykke den fra at være "Most Recent" til "My Photos". Hold kæft hvor føler jeg mig dum lige nu. -_- Her har jeg siddet i flere dage og ikke har kunnet forstå hvorfor lortet ikke kom frem...
Senest rettet af CvKM 29. sep 2013 17:30, rettet i alt 1 gang.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 29. sep 2013 17:27

Var der et Xboxlife relateret Crew som man kunne joine via Social Club? :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf polle3600 » 29. sep 2013 17:28

CvKM skrev:Hvad skulle der til for at i andre kunne hente billeder på jeres PC, som i har taget med telefonen i spillet? Jeg har oprettet den account hos Rockstar Social Club og den siger også i spillet at den uploader (dvs. den kommer ikke med fejl melding som den gjorde meget i starten) men når jeg går ind og kigger på min profil så er der intet! Jeg spiller foriøvrigt PlayStation 3-versionen. Hvad gør jeg forkert???

Hvis du kan følge dine stats på Social Club burde du ku' finde dine billeder under Snapmatic og så vælge My Photos der hvor der står Most Recent.
Hvis ik' du kan se dine stats kan det være at den står som Xbox360 ude på Career Overview. Så vælger du bare Ps3.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V

Indlægaf Fnapz » 29. sep 2013 17:56

Drenge, jeg får ikke nogen missioner selvom jeg skifter mellem de to personer?? Der er kun spørgsmålstegne? og der er ingen opkald? Der sker ikke rigtig noget? Hvad kan jeg gøre?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: GTA V

Indlægaf polle3600 » 29. sep 2013 18:11

Fnapz skrev:Drenge, jeg får ikke nogen missioner selvom jeg skifter mellem de to personer?? Der er kun spørgsmålstegne? og der er ingen opkald? Der sker ikke rigtig noget? Hvad kan jeg gøre?


Så er du vel færdig med story mode... =D>
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V

Indlægaf Fnapz » 29. sep 2013 18:13

lol...
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: GTA V

Indlægaf XboxGeek » 29. sep 2013 21:34

Fnapz skrev:Drenge, jeg får ikke nogen missioner selvom jeg skifter mellem de to personer?? Der er kun spørgsmålstegne? og der er ingen opkald? Der sker ikke rigtig noget? Hvad kan jeg gøre?


Der er en mission, hvor at du skal følge de oplysninger du får i en mail. Prøv at tjekke din indbakke og se om der skulle være en mail fra Lester.
XboxGeek
 


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 30. sep 2013 10:29

Fnapz skrev:Drenge, jeg får ikke nogen missioner selvom jeg skifter mellem de to personer?? Der er kun spørgsmålstegne? og der er ingen opkald? Der sker ikke rigtig noget? Hvad kan jeg gøre?

Enten tag de spørgsmålstegn, eller også prøv selv at ringe til diverse kontaktpersoner du har. ;)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf soopy » 30. sep 2013 10:58

Call Tonya :)

mvh.
soopy
Niveau 4
 
Indlæg: 439


Re: GTA V

Indlægaf Kababs » 30. sep 2013 11:13

Er der nogen af jer, som har et realistisk bud på hvornår online åbnes for i morgen? :)
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 30. sep 2013 12:49

Er det ikke muligt at gennemføre missioner for Maude efter at man har gennemført historien?
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Competa » 30. sep 2013 12:55

Er der nogen der ved om der er en fordel ved at hjælpe de civile ? :D
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron