Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 20. sep 2013 09:00

Har stødt på et problem(er 50% inde i spillet) Michaels sorte "Audi" som jeg har brugt MASSERE af penge på at optimere, er nu væk og hver gang en mission startes så har han en fesen rød mondeo type bil... Møg hamrende irriterende! Den røde mondeo har min "vanity plate på" så den tilhører mig, men har aldrig valgt den eller sat den i en garage. Har 2 gange sprængt den i luften og taget en anden bil... Men ved hver mission start.... Så er den der fandme igen!

Jeg troede ikke man kunne miste sin "main bil" :-(
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 20. sep 2013 09:14

Har også et andet problem, hvordan skifter man sin "vanity plate"? Jeg har lavet den via iFruit app'en men vil godt ændre den og det er bare ikke muligt som jeg ser det. Meget irriterende da det jeg valgte, er jeg blevet træt af(skrev FR4NKL1N) men eftersom den bruges på alle de tre hovedpersoners biler virker det åndsvagt plus at det er ikke centreret... Det er venstre justeret og mangler et bogstav/tal for at stå i midten af pladen:-(
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf loonitunius » 20. sep 2013 09:28

Jake242 -

SPOLIER " skrevet med hvid "

Du har sikkert klaret den mission hvor han giver dig nogle stoffer mens du køre, der efter smutter familen og han tager din audi - der efter for du en anden midlertid bil

Spoiler slut

Jake242
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 20. sep 2013 09:41

loonitunius skrev:Jake242 -

SPOLIER " skrevet med hvid "

Spoiler slut

Jake242


Jeg står uden bil efter de skred :-P

Var der ikke noget med at man kunne købe nye biler? Eller var det kun i GTA Online :-)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 20. sep 2013 10:01

himmelfisk skrev:
loonitunius skrev:Jake242 -

SPOLIER " skrevet med hvid "

Spoiler slut

Jake242


Jeg står uden bil efter de skred :-P

Var der ikke noget med at man kunne købe nye biler? Eller var det kun i GTA Online :-)


Jo det foregår på nettet, så bliver de leveret til din garage :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 20. sep 2013 10:33

Cena skrev:
Benja190782 skrev:^^
Fluff-funktioner? Mener du Motion-plus og lign.?

Altså ja når jeg ikke slår "game-mode" til på TV'et, så er næsten alle de grafiske hjælpemidler slået til. (og så hakker det - selvom det grafisk er ufattelig flot)

"Game-mode" slår automatisk det hele fra.


Jeg tror også det kan være usb. Det lyder som om det kniber med overførselshastigheden.


Jeg prøvede at spille på Cinema i stedet for Game, og her kunne jeg også se hak i billedet, men tilbage på Game, så kører det flydende igen om end
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf fodbod1232 » 20. sep 2013 12:48

Jake242 skrev:
himmelfisk skrev:
loonitunius skrev:Jake242 -

SPOLIER " skrevet med hvid "

Spoiler slut

Jake242


Jeg står uden bil efter de skred :-P

Var der ikke noget med at man kunne købe nye biler? Eller var det kun i GTA Online :-)


Jo det foregår på nettet, så bliver de leveret til din garage :D


Der er områder hvor du kan hente din bil for et beløb bare se på et hvidt bilicon på kortet. :)
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 20. sep 2013 14:30

Major Oblivious skrev:Prøv at installer begge discs på HDD'en, hvis den hakkende fornemmelse forsvinder, så har vi synderen.

GOD NO!!!STOP! Det vil forårsage pops (teksturer der først bliver indlæst når du er tæt på) fordi harddisken ikke kan følge med.

Jake242 skrev:Har stødt på et problem(er 50% inde i spillet) Michaels sorte "Audi" som jeg har brugt MASSERE af penge på at optimere, er nu væk og hver gang en mission startes så har han en fesen rød mondeo type bil... Møg hamrende irriterende! Den røde mondeo har min "vanity plate på" så den tilhører mig, men har aldrig valgt den eller sat den i en garage. Har 2 gange sprængt den i luften og taget en anden bil... Men ved hver mission start.... Så er den der fandme igen!

Jeg troede ikke man kunne miste sin "main bil" :-(

Prøv at køre til Impound Ground og se om den ikke står der - koster 250 at betale for at få den igen.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 20. sep 2013 14:46

Twinkling skrev:
Major Oblivious skrev:Prøv at installer begge discs på HDD'en, hvis den hakkende fornemmelse forsvinder, så har vi synderen.

GOD NO!!!STOP! Det vil forårsage pops (teksturer der først bliver indlæst når du er tæt på) fordi harddisken ikke kan følge med.

Jake242 skrev:Har stødt på et problem(er 50% inde i spillet) Michaels sorte "Audi" som jeg har brugt MASSERE af penge på at optimere, er nu væk og hver gang en mission startes så har han en fesen rød mondeo type bil... Møg hamrende irriterende! Den røde mondeo har min "vanity plate på" så den tilhører mig, men har aldrig valgt den eller sat den i en garage. Har 2 gange sprængt den i luften og taget en anden bil... Men ved hver mission start.... Så er den der fandme igen!

Jeg troede ikke man kunne miste sin "main bil" :-(

Prøv at køre til Impound Ground og se om den ikke står der - koster 250 at betale for at få den igen.


Jeg er ret sikker på det er hvad Loonitunis skrev(spoiler skrevet i hvidt) havde bare fuldstændigt glemt det :D

Har kigget i impound, der er den ikke.

Nogen der har købt fly, fede biler eller både endnu?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Fnapz » 20. sep 2013 14:52

Stadig ikke modtaget mit fra England... skal jeg annulere?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: GTA V

Indlægaf Zt3pH » 20. sep 2013 15:06

Fnapz skrev:Stadig ikke modtaget mit fra England... skal jeg annulere?


Det havde jeg gjort for længe siden hvis jeg var i dine sko - Men altså min ide med at forudbestille var også at have det på release, så det er nok en anden forudsætning du havde gjort det ud fra.

Der er 2 sider: Man kan sige nu har du ventet så længe, så hvorfor ikke bare se om den kommer?
Nummer 2: Nu har du ventet så længe måske venter du på godeau, og ved du overhovedet om det er afsendt? Du kan jo bare tøffe i Føtex, Bilka eller Elgiganten og få den til 399,- og komme til at spille med det samme.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: GTA V

Indlægaf Rudivöller » 20. sep 2013 15:36

Fnapz skrev:Stadig ikke modtaget mit fra England... skal jeg annulere?


Hvor har du bestilt fra? Mit blev afsendt mandag fra Amazon og landede i postkassen onsdag morgen. Har tidligere oplevet, at der kan gå fem hverdage, inden de er fremme fra fx Game.co.uk
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: GTA V

Indlægaf jepsen80 » 20. sep 2013 16:09

Don Drift skrev:
Twinkling skrev:
Major Oblivious skrev:Prøv at installer begge discs på HDD'en, hvis den hakkende fornemmelse forsvinder, så har vi synderen.

GOD NO!!!STOP! Det vil forårsage pops (teksturer der først bliver indlæst når du er tæt på) fordi harddisken ikke kan følge med.


Folk skal altså slappe lidt af. Mit er installeret fuldt på harddisk, altså begge disks.

Det er altså ikke så slemt som folk gør det til, bare fordi de har set en video om det.

Man ligger kun mærke til det hvis man virkelig kigger efter og er pernitten omkring det.


Mit er også installeret på xboxen, jeg har heller ingen problemer overhovedet.
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: GTA V

Indlægaf kofoed » 20. sep 2013 16:52

Så må der være forskel fra Xbox til Xbox, for jeg prøvet først med at installer begge disks på HDD, og det var grim som bare fanden, GTA IV så bedre ud.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: GTA V

Indlægaf Drembi DK » 20. sep 2013 16:55

Jeg har valgt at installere spillet på en USB og så play disken på HDD, det køre perfekt!
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron