Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 19. sep 2013 10:32

Vestergaard skrev:
Benja190782 skrev:Kan i ikke lige være venlig at fortælle mig hvad i spiller GTA V på? Altså hvilket TV og hvor i har installeret spillet.

Fordi mit GTA V hakker utroligt meget når jeg drejer eller kører hurtigt.
Jeg spiller på en 55" Samsung LED Smart TV. Spillet er installeret med disk 1 på HD og disk 2 på en 16GB Kingston USB.

Jeg har en teori om at spillet måske ikke hakker så meget hvis jeg installere begge CD'er på harddisken, fordi så loader den ikke de unødvendige detaljer, når man kører hurtigt igennem byen.

Tror i det er sandt?

Hvor mange hz er dit tv? Det kan være at det er den der hakker i det.


Fandt et vilkårligt Kingston 16 GB USB
Skrive Rate: 5 MB/s
Læse Rate: 10 MB/s

MS anbefaler et usb-stik med 15 mb/s. Oplevede nogle få korte hak, da jeg drønede med høj fart ind i et område, som jeg ikke havde udforsket, men vejen tilbage var det flydende som sædvanligt.
(Jeg bruger et 15 mb/s USB stik)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf Martinmery » 19. sep 2013 10:38

Har heller ikke fået mit spil endnu. Har købt det fra Game UK, har lige snakket med det over chatten. Der siger de, at de har sendt spillet på release day WHAT?!

Så skrev til dem: Why you send so late? De skrev: as that was the release date we were unable to send it out before.

Hvad fanden snakker ham om :) Coolshop har pakket hele weekenden og sendt over 50.000 stk. Hos Game UK unable.
Martinmery
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Odense N


Re: GTA V

Indlægaf iDanish Soul » 19. sep 2013 11:05

Martinmery skrev:Har heller ikke fået mit spil endnu. Har købt det fra Game UK, har lige snakket med det over chatten. Der siger de, at de har sendt spillet på release day WHAT?!

Så skrev til dem: Why you send so late? De skrev: as that was the release date we were unable to send it out before.

Hvad fanden snakker ham om :) Coolshop har pakket hele weekenden og sendt over 50.000 stk. Hos Game UK unable.

Prisen man må betale for ikke at købe i Danmark.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: GTA V

Indlægaf Gozzmo » 19. sep 2013 11:30

Benja190782 skrev:Kan i ikke lige være venlig at fortælle mig hvad i spiller GTA V på? Altså hvilket TV og hvor i har installeret spillet.

Fordi mit GTA V hakker utroligt meget når jeg drejer eller kører hurtigt.
Jeg spiller på en 55" Samsung LED Smart TV. Spillet er installeret med disk 1 på HD og disk 2 på en 16GB Kingston USB.

Jeg har en teori om at spillet måske ikke hakker så meget hvis jeg installere begge CD'er på harddisken, fordi så loader den ikke de unødvendige detaljer, når man kører hurtigt igennem byen.

Tror i det er sandt?



Hey Benja

LED tv'er kan have en udfordring mht. gaming, så det er helt normalt. Jo større tommer des tydeligere kan det være men ingen grund til panik.

Spiller selv på lign. tv. Det eneste du skal gøre er at indstille dit LED tv til spilindstilling i opsætningsmenuen under generelt. Dette vil formodentlig fjerne de hakker du oplever. (Mit kører helt flydende efter indstilling).

ps. dit tv gemmer indstillingen på den indgang du har tilsluttet boxen til så du behøver ikke ændre det igen når du ændre source til tv.

mvh
G
Gozzmo
Niveau 6
 
Indlæg: 1328


Re: GTA V

Indlægaf Gozzmo » 19. sep 2013 11:35

Jeg synes ikke at scopet virker når jeg køber det til assault rifles. Kan ikke få karakteren til at "scope ind" ligesom på sniperne.
Oplever I samme problem?
Gozzmo
Niveau 6
 
Indlæg: 1328


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 19. sep 2013 11:43

Har lige fået mail fra Gamestop om at de køber GTA V indtil 27. September for 400 kroner. I Elgiganten, Føtex og Bilka sælger de det til 399,- det må da være underskudsforretning hehe :-D
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 19. sep 2013 11:52

Ja, det er da underskud hvis de kun køber GTAV mens andre butikker sælger :D men ellers, forstod ikke helt dit indlæg? Men alligevel, med alle de GTA V spil som nu er solgt er det så virkelig underskud?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 19. sep 2013 12:03

Rechain skrev:Ja, det er da underskud hvis de kun køber GTAV mens andre butikker sælger :D men ellers, forstod ikke helt dit indlæg? Men alligevel, med alle de GTA V spil som nu er solgt er det så virkelig underskud?

/Rechain



Læste igår at der var en der havde 2 GTA spil og var interesseret i at høre hvad Gamestop gav for det, så regnede med der måske var flere herinde der måske gerne ville vide det, der var ikke en dybere mening bag hehe :-)

Tror kun prisen gælder hvis man køber noget i butikken :-)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf IkkNico » 19. sep 2013 12:17

himmelfisk skrev:Har lige fået mail fra Gamestop om at de køber GTA V indtil 27. September for 400 kroner. I Elgiganten, Føtex og Bilka sælger de det til 399,- det må da være underskudsforretning hehe :-D

Gad vide om jeg kan nå at bestille 399 eksemplarer i Elgiganten og sælge dem i GS inden banken opponerer, så er der jo et gratis GTA V til mig lige der :mrgreen:

... ellers må jeg nok vente en uges tid.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: GTA V

Indlægaf Kawwah85 » 19. sep 2013 12:19

Lige en reminder til world events. Hvis i kan, så kan det sagtens betale sig at hjælpe de andre borgere i Los Santos hvis en event opstår. Havde tidligt igår nakket en tyv og tilbagebragt den stjålne pung til sin ejer. Idag modtog jeg en Ifruit besked hvor der stod at han var glad for min uselviske hjælp, og at han er en eller anden rig gut. Så han overførte 100.000 til min konto. :)
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V

Indlægaf Zt3pH » 19. sep 2013 12:21

himmelfisk skrev:Har lige fået mail fra Gamestop om at de køber GTA V indtil 27. September for 400 kroner. I Elgiganten, Føtex og Bilka sælger de det til 399,- det må da være underskudsforretning hehe :-D


Lige bortset fra den hage at det er 400,- man SKAL benytte i butikken (as usual) så mon ikke de nok lige skal få det til at skralde rundt? :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: GTA V

Indlægaf Blaugrana » 19. sep 2013 12:29

Andre end mig som ikke får muligheden op om at installere "Install disc" som normalt når man går ind under "My Games"?
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: GTA V

Indlægaf Zt3pH » 19. sep 2013 12:30

Blaugrana skrev:Andre end mig som ikke får muligheden op om at installere "Install disc" som normalt når man går ind under "My Games"?


Bare sæt spillet i og afspil det som et "normalt" spil - så klarer boxen resten
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: GTA V

Indlægaf Blaugrana » 19. sep 2013 12:34

Zt3pH skrev:
Blaugrana skrev:Andre end mig som ikke får muligheden op om at installere "Install disc" som normalt når man går ind under "My Games"?


Bare sæt spillet i og afspil det som et "normalt" spil - så klarer boxen resten


Fremragende, var jeg ikke klar over. Tak!
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 19. sep 2013 12:37

Zt3pH skrev:
himmelfisk skrev:Har lige fået mail fra Gamestop om at de køber GTA V indtil 27. September for 400 kroner. I Elgiganten, Føtex og Bilka sælger de det til 399,- det må da være underskudsforretning hehe :-D


Lige bortset fra den hage at det er 400,- man SKAL benytte i butikken (as usual) så mon ikke de nok lige skal få det til at skralde rundt? :)


Eller få 60 % udbetalt, og sæt en masse penge til ;)

Nogen som ved om det rent faktisk virker at lege med Chop på iFruit-appen ? Forsøger at holde ham glad og tilfreds, og forventer også valuta for min hårde indsats ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron