Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Benja190782 » 17. sep 2013 04:33

Gaab, så tror jeg også hellere jeg må tage på job - har en 7-16.30 arbejdsdag forude, så kan da lige sove en halv time, lol...
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V

Indlægaf expose » 17. sep 2013 05:21

SaintRasmus skrev:
expose skrev:Jeg troed der ville være max 30 i gamestop i Aalborg, men der må have været over 150... Jesus.


Var du i Bispensgade ?


Jep :)

EDIT:

Argh det er frustrerende med den "plat disc" fejl. Ved ikke om jeg skal gå igang og spille med den i drevet, købe et USB eller vente på en formodentlig fix...
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 17. sep 2013 06:13

expose skrev:
SaintRasmus skrev:
expose skrev:Jeg troed der ville være max 30 i gamestop i Aalborg, men der må have været over 150... Jesus.


Var du i Bispensgade ?


Jep :)

EDIT:

Argh det er frustrerende med den "plat disc" fejl. Ved ikke om jeg skal gå igang og spille med den i drevet, købe et USB eller vente på en formodentlig fix...


Der kommer ikke et fix.. De har netop gjort det således, så de kan øge mængden af data-steam. Du kan jo fint installere begge på HDD´en, men så kommer der pop-ins.
Hvordan Sony har løst det her problem ved jeg ikke.
Jeg betaler gerne hvad et 16 GB USB-stick koster for også at kunne nyde GTA V i stille stunder. :wink:
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf expose » 17. sep 2013 06:19

Men ar spille på disken indtil senere idag, burde ikke ødelægge noget hardware eller gøre spillet langsommere? Det larmer bare?
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 17. sep 2013 06:33

expose skrev:Men ar spille på disken indtil senere idag, burde ikke ødelægge noget hardware eller gøre spillet langsommere? Det larmer bare?


Det larmer bare, ikke andet.. Rockstar har egentlig designet spillet, så det skal spilles med Disc 2 snurrende i drevet.
At installere på en USB-stick er bare et ninja-trick for at undgå og skulle høre på det. Udelukkende et spørgsmål om bekvemmelighed. Intet andet :D
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf RasmusAND » 17. sep 2013 07:13

Inde på elgigantens hjemmeside kan jeg se, at folk klager over, at den der sandisk er for langsom, når det kommer til at bruge den til backup og optage fra tv. Vil den være hurtig nok til at være en løsning på xboxen?
RasmusAND
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 17. sep 2013 07:17

RasmusAND skrev:Inde på elgigantens hjemmeside kan jeg se, at folk klager over, at den der sandisk er for langsom, når det kommer til at bruge den til backup og optage fra tv. Vil den være hurtig nok til at være en løsning på xboxen?


Fandt et krav om at den skal have en læse-hastighed på 15 mbit/s. Kender ikke de to´s læsehastigheder. Men jeg ville nok gå udenom bare for at være sikker.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf Elgar » 17. sep 2013 07:29

Overvejer lidt at anskaffe det til PS tripple istedet, da jeg ikke gider til at rode med alt det USB gøgleri. Problemet er bare den lækre, fantastiske Xbox controller ;)
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: GTA V

Indlægaf Zt3pH » 17. sep 2013 07:35

Så er det i dag Elgiganten skal stå distancen - Kom så med det game, eller i for aldrig en forudbestilling igen!
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: GTA V

Indlægaf daniel » 17. sep 2013 07:42

Zt3pH skrev:Så er det i dag Elgiganten skal stå distancen - Kom så med det game, eller i for aldrig en forudbestilling igen!


=D> Jeg håber fandme det kommer idag!
daniel
Niveau 3
 
Indlæg: 205
By: Paradise


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 17. sep 2013 07:47

daniel skrev:
Zt3pH skrev:Så er det i dag Elgiganten skal stå distancen - Kom så med det game, eller i for aldrig en forudbestilling igen!


=D> Jeg håber fandme det kommer idag!


Jeg sidder også med næsten trykket mod ruden for den Pakkepost.. De kan godt lide at smide en seddel i postkassen og sige man kan hente det dagen efter, istedet for at gå helt op til kunden med pakken..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Fnapz » 17. sep 2013 08:03

så har postmanden været her, UDEN MIT GTA!!! HVAD TROR HAN DET ER!!! ARG
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: GTA V

Indlægaf Zt3pH » 17. sep 2013 08:11

Fnapz skrev:så har postmanden været her, UDEN MIT GTA!!! HVAD TROR HAN DET ER!!! ARG


Hvor havde du forudbestilt? Og hvornår? :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: GTA V

Indlægaf Mogwai » 17. sep 2013 08:14

Elgar skrev:Overvejer lidt at anskaffe det til PS tripple istedet, da jeg ikke gider til at rode med alt det USB gøgleri. Problemet er bare den lækre, fantastiske Xbox controller ;)

Min plan er også at fifle med en USB så jeg ikke skal høre på det larm.

Men når alt kommer til alt, så synes jeg ærglig talt, at GTA V fortjener at blive spillet med den bedste controller til rådighed :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: GTA V

Indlægaf kaizer » 17. sep 2013 08:16

daniel skrev:
Zt3pH skrev:Så er det i dag Elgiganten skal stå distancen - Kom så med det game, eller i for aldrig en forudbestilling igen!


=D> Jeg håber fandme det kommer idag!


Held og lykke. Jeg valgte ikke at bestille det i elgiganten, da den sidste ordre jeg lagde var syv dage om at ankomme. Der gik fem dage før de overhovedet sendte varen, på trods af at den var på lager.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron