Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 12. sep 2013 22:28

Kan huske jeg så sådan en video engang på GameSpot, skal da lige have tjekket Gametrailers..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 12. sep 2013 22:59

Rechain skrev:Kan huske jeg så sådan en video engang på GameSpot, skal da lige have tjekket Gametrailers..

/Rechain


http://www.gametrailers.com/full-episod ... collection
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 13. sep 2013 07:04

Så har coolshop da fået deres levering hjem af GTA skal jeg da lige love for. De sætter deres bedste pakkere på i weekenden for at det skal nå ud. De har delt det på deres facebook side.

EDIT; De fjernede det hurtigt igen de må jo ikke vise det åbenbart.
Senest rettet af livekiller92 13. sep 2013 08:14, rettet i alt 1 gang.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 13. sep 2013 07:40

Mon ikke der er et par medarbejdere som snig spiller det inden release så.... damn nogle bastards:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Kawwah85 » 13. sep 2013 07:51

Håber virkelig er der kommer til at være nogle fede myter med i GTA 5.
San Andreas havde Ghost Cars, Bigfoot og Serial Killer.

Kunne være fedt hvis man engang imellem på en mørk og øde landevej om natten, kunne møde en bil uden chauffør. :P
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 13. sep 2013 08:18

livekiller92 skrev:Så har coolshop da fået deres levering hjem af GTA skal jeg da lige love for. De sætter deres bedste pakkere på i weekenden for at det skal nå ud. De har delt det på deres facebook side.

EDIT; De fjernede det hurtigt igen de må jo ikke vise det åbenbart.



Ledte også som en gal, men kunne intet finde :-D

Du fik vel ikke taget et billede af det 8) ?
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Slimjay DK » 13. sep 2013 08:22

Nu florerer spillet på nettet så alle piraterne kan spille spillet .. Hvordan har i det med det ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: GTA V

Indlægaf loonitunius » 13. sep 2013 08:33

Det da lige meget slimjay, det kommer på tirsdag, værre er det da hellere ik nyd da weekenden i stedet for tænk så meget over det ;) det skal da nok komme når det er. pirater har til værd en tid kunne få ting på eller før release men de løber jo altid risiko for dårlig crakc og andet crap der gør det kan ødelægge deres spil ... så venter da gerne på original.
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 13. sep 2013 08:34

himmelfisk skrev:
livekiller92 skrev:Så har coolshop da fået deres levering hjem af GTA skal jeg da lige love for. De sætter deres bedste pakkere på i weekenden for at det skal nå ud. De har delt det på deres facebook side.

EDIT; De fjernede det hurtigt igen de må jo ikke vise det åbenbart.



Ledte også som en gal, men kunne intet finde :-D

Du fik vel ikke taget et billede af det 8) ?


Nej desværre men jeg kan sige at der var mellem 10 til 12 rækker fra gulv til loft i deres maskiner + collecters på båndet så der var mange.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf Slimjay DK » 13. sep 2013 09:00

loonitunius skrev:Det da lige meget slimjay, det kommer på tirsdag, værre er det da hellere ik nyd da weekenden i stedet for tænk så meget over det ;) det skal da nok komme når det er. pirater har til værd en tid kunne få ting på eller før release men de løber jo altid risiko for dårlig crakc og andet crap der gør det kan ødelægge deres spil ... så venter da gerne på original.


Jeg er sådan set ligeglad, jeg har ikke engang bestilt spillet, det haster på ingen måder for mig, køber det nok først når det engang bliver billigt :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: GTA V

Indlægaf spif2001 » 13. sep 2013 11:40

Coolshop:
Post Danmark er blevet oplyst om vigtigheden af forsendelsens indhold, og de oplyser, at pakken med 98,6% sikkerhed er fremme på releasedagen på tirsdag.

Dvs at 1 ud af 75 brugere sidder og bitcher i denne tråd på tirsdag :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: GTA V

Indlægaf Cowrider » 13. sep 2013 11:49

spif2001 skrev:Coolshop:
Post Danmark er blevet oplyst om vigtigheden af forsendelsens indhold, og de oplyser, at pakken med 98,6% sikkerhed er fremme på releasedagen på tirsdag.

Dvs at 1 ud af 75 brugere sidder og bitcher i denne tråd på tirsdag :D


Det jo ikke værre hvis det ikke kommer går jeg bare i den lokale Fona og køber det ;)
Frygter for jeg er nr 1 ;) postdk her i hedehusene er til at lukke op og ******** i :)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 13. sep 2013 12:10

Jeg har bestilt det i Gamestop, så er ikke afhængig af postbudet, heldigvis :D
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Zt3pH » 13. sep 2013 12:19

Puha

Var så letsindsig at preorder i Elgiganten. Spændende at se hvornår man får det i hænderne :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 13. sep 2013 12:20

Zt3pH skrev:Puha

Var så letsindsig at preorder i Elgiganten. Spændende at se hvornår man får det i hænderne :)


Hvis du har valgt Collect@Store kan du vel selv hente det tirsdag morgen :)?
- Ellers så afbestil og hent i Gamestop, de har også midnatsåbent hvis du er til det :)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron