Xboxlife forum

GTA IV Online Problemer - Haster!

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA IV Online Problemer - Haster!

Indlægaf TwankyDK » 30. mar 2010 21:06

Hej, har oprettet den her tråd for min ven, han har lige fået en Xbox 360 Elite, med GTA IV, når han forsøger at joine en ranked deathmatch så efter 2-3 sek, siger den med det samme Disconnected from game session, returning to single player, hvad kan han gøre for at få det til at virke, det er jo ret træls for ham, når han lige har fået sin xbox. Håber nogle har et svar, Han bruger LAN kabel og har en linksys router.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Indlægaf fr1lund » 30. mar 2010 21:12

Har du prøvet at gå under network settings og køre en test for at se om der er open NAT?
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Indlægaf TwankyDK » 30. mar 2010 21:55

Ja, den er strict
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Indlægaf JcKiiNG » 30. mar 2010 21:58

TwankyDK skrev:Ja, den er strict

jeg kørte også gennem lanK, jeg havde godt nok kun moderate men det betød også at jeg næsten ikke kunne bruge GTAIV online, jeg brugte 400 og købte en wireless adapter, nu er den OPEN og jeg har ikke haft problemer siden.
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf fr1lund » 31. mar 2010 01:53

Du kan evt finde det præcise nummer til hans router og lave en portforward på www.portforward.com Det skulle gerne gøre din NAT open.
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Indlægaf TwankyDK » 31. mar 2010 18:42

Mærkeligt nok så har jeg selv en Premium model, med STRICT Nat, hvilket jeg troede jeg ikke havde mere, men jeg har ingen problemer med at chatte online og snakke med folk eller noget som helst.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron