Xboxlife forum

GTA:IV - The Ballad of Gay Tony

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf CaioN » 29. okt 2009 12:37

Er der nogen der ved om der kommer 1600 point kort igen ligesom ved TLAD? Har ikke så meget lyst til at købe unødige point..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf retroprosa » 29. okt 2009 13:09

Hudson skrev:Jeg har ikke længere GTA 4, men skal jeg bruge GTA 4 spillet for at kunne spille The Ballad of Gay Tony, hvis jeg downloader The Ballad of Gay Tony fra Marketplace?


Ja, du skal have GTAIV for at kunne bruge det. Det ligger lidt i ordet 'content'. Det er ikke et stand-alone spil, som det man får som en del af EFLC.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf MatiassDk » 29. okt 2009 14:46

retroprosa skrev:
Hudson skrev:Jeg har ikke længere GTA 4, men skal jeg bruge GTA 4 spillet for at kunne spille The Ballad of Gay Tony, hvis jeg downloader The Ballad of Gay Tony fra Marketplace?


Ja, du skal have GTAIV for at kunne bruge det. Det ligger lidt i ordet 'content'. Det er ikke et stand-alone spil, som det man får som en del af EFLC.


Er du sikker på det? (Jeg er ikke :) )
Mener da at have læst at når du købte skiven.
Så behøvede du ikke gta IV..
Men kan selvfølgelig være mig som tager fejl :)
MatiassDk
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf CaioN » 29. okt 2009 15:03

MatiassDk skrev:
retroprosa skrev:
Hudson skrev:Jeg har ikke længere GTA 4, men skal jeg bruge GTA 4 spillet for at kunne spille The Ballad of Gay Tony, hvis jeg downloader The Ballad of Gay Tony fra Marketplace?


Ja, du skal have GTAIV for at kunne bruge det. Det ligger lidt i ordet 'content'. Det er ikke et stand-alone spil, som det man får som en del af EFLC.


Er du sikker på det? (Jeg er ikke :) )
Mener da at have læst at når du købte skiven.
Så behøvede du ikke gta IV..
Men kan selvfølgelig være mig som tager fejl :)


Ja hvis du køber skiven behøver du ikke.. Men manden spørger om han kan downloade TBoGT og så bruge det uden GTA IV, hvilket han ikke kan..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf retroprosa » 29. okt 2009 21:53

MatiassDk skrev:
retroprosa skrev:
Hudson skrev:Jeg har ikke længere GTA 4, men skal jeg bruge GTA 4 spillet for at kunne spille The Ballad of Gay Tony, hvis jeg downloader The Ballad of Gay Tony fra Marketplace?


Ja, du skal have GTAIV for at kunne bruge det. Det ligger lidt i ordet 'content'. Det er ikke et stand-alone spil, som det man får som en del af EFLC.


Mener da at have læst at når du købte skiven.
Så behøvede du ikke gta IV..


Er det ikke det jeg lige har sagt, da? EFLC er et stand-alone spil, som ikke kræver det originale GTAIV for at fungere, hvorimod det ér nødvendigt at have GTAIV hvis man vil downloade de to episoder fra XBLM.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf Rechain » 30. okt 2009 06:48

retroprosa skrev:
MatiassDk skrev:
retroprosa skrev:
Hudson skrev:Jeg har ikke længere GTA 4, men skal jeg bruge GTA 4 spillet for at kunne spille The Ballad of Gay Tony, hvis jeg downloader The Ballad of Gay Tony fra Marketplace?


Ja, du skal have GTAIV for at kunne bruge det. Det ligger lidt i ordet 'content'. Det er ikke et stand-alone spil, som det man får som en del af EFLC.


Mener da at have læst at når du købte skiven.
Så behøvede du ikke gta IV..


Er det ikke det jeg lige har sagt, da? EFLC er et stand-alone spil, som ikke kræver det originale GTAIV for at fungere, hvorimod det ér nødvendigt at have GTAIV hvis man vil downloade de to episoder fra XBLM.

Det er korrekt. Dog får man kun de 2 episoder med den fysiske skive og ik main storyen med Niko. Hvis man har spillet den med Niko og ik har spillet mere, så ka man da godt nøjes med de 2 episoder. Så ska den fysiske skive med EFLC købes. Hvis man vil have dem digitalt (downloadet) så ska man have det originale GTAIV i maskinen.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Oddhawk » 31. okt 2009 19:50

Nogen der ved hvad sangen hedder fra Pause menuen ??
Det er vildt atmosfærisk! :P
Oddhawk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Nordsjælland


Indlægaf kofoed » 31. okt 2009 21:42

Hah, lige kommet til hvor Yusuf siger "things went a bit crazy and I somehow lost my pants."

Det er sgu klasse :D Ellers synes jeg meget godt om det so far, det er som GTA skal være :)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf CvKM » 31. okt 2009 22:03

Jeg griner hvis der er nogle der laver en parodi på det, hvor spilleren er igang med en mission og hvor Tony så helt uventet tager gøben frem (i ved hvad jeg mener...) og laver helikopteren. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf kofoed » 1. nov 2009 14:50

Så blev jeg færdig med det, og det var sgu fedt tog 9½ time, og for 1600 MS points må det siges og være en god pris, der er en masse sidequest at spille endnu, så til enhver GTA fan, køb dette!

Som det er bedre end The Lost and the Damned er sgu ikke til at sige, de er rigtig fede og must-have for GTA-fans.

Ser frem til at jeg får tid til at spille The Ballad of Gay Tony, The Lost and damned, og selve GTAIV endnu engang, kommer dog mange fede spil her op til jul og i starten af 2010, men skal helt sikkert spille dem alle 3 igen engang, med de 2 DLC gør det GTAIV til det bedste spil til xbox360 imo!

Yusuf er alt for fed, damn han er cool.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Psyko9 » 1. nov 2009 16:51

Det tog mig ca. 12 timer intens gaming kl. 13-13 at gennemføre det og jeg har har klaret alle basejumps, hold kæft fight club er svært :S

Overall var mega fedt havde alt det det orginale GTA manglede, og der er intet sjovere end at bælle 2 flasker champange, også gå ned ad trappen slå 2 saltoer og ender med et faceplant, for at derefter at gå i baren drikke et par shot til man blackout'er, og vågne op i en container på "Times Square" også er man stadig lidt fuld :D
Senest rettet af Psyko9 1. nov 2009 16:56, rettet i alt 1 gang.
Billede
Psyko9
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf Gajda » 1. nov 2009 16:54

Er i gang! ;)
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Kababs » 2. nov 2009 10:14

Det er mega fedt. Både story og multiplayer.
Multiplayeren er lige blevet en tand sjovere nu. Det var lige hvad der manglede. :D
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Indlægaf Gajda » 2. nov 2009 10:34

Jeg har spilet længe nu, men synes ikke at jeg har fået nogle achievements endnu. Hvornår sker det?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf MatiassDk » 3. nov 2009 06:58

Gennemførte også spillet her i Søndags..

Men den der Club management hvornår er den åben. Hvergang jeg går derinde siger de den er ikke åben endnu...

Syntes det er et super spil. Bedre ind Lost an damed. Efter min mening. Ham Yusef er da for sej...
Billede
MatiassDk
Niveau 1
 
Indlæg: 83


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron