Xboxlife forum

GTA:IV - The Ballad of Gay Tony

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Hejan » 1. jun 2009 14:14

kofoed skrev:
Hejan skrev:
kofoed skrev:var det så bedre hvis jeg havde set topicet med det samme og sagt det lige efter? Jeg fatter ikke en skid af hvad du mener med det ><

Ja, for du kan jo ikke stå og citere mig 2 dage efter


Og hvorfor fanden gør det en forskel om det var 2 timer efter eller 2 dage? kunne forstå hvis det havde været et ½ år efter, men 2 dage?

Jeg er mega ligeglad nu, jeg har jeg svaret på det du spurgte om.
Hejan
 


Indlægaf kofoed » 1. jun 2009 14:17

Nå, men kom sgu ikke tæter på at forstå det men også ligemeget, håber der er en admin som gider og slette alle de her post for det er bare spam/flamewar og har ikke meget med topicet og gøre
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Maroti DK » 8. jun 2009 21:33

Nu når TLAD og TBOGT kommer som stand-alone spil. Kommer der så til at være 1000 G at hente i spillet. Der er jo kun 200(eller 250) i TLAD.
Nogen der ved noget om det?
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf retroprosa » 13. jun 2009 15:29

Maroti DK skrev:Nu når TLAD og TBOGT kommer som stand-alone spil. Kommer der så til at være 1000 G at hente i spillet. Der er jo kun 200(eller 250) i TLAD.
Nogen der ved noget om det?


Man kan vel forvente at der er det samme antal achievements/Gamer Points i TBOGT som i TLAD. Samtidig tvivler jeg på at der vil være ekstra achievements at hente, hvis man allerede har alle dem fra TLAD.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf Maroti DK » 13. jun 2009 15:44

retroprosa skrev:Man kan vel forvente at der er det samme antal achievements/Gamer Points i TBOGT som i TLAD. Samtidig tvivler jeg på at der vil være ekstra achievements at hente, hvis man allerede har alle dem fra TLAD.


Ok. Er der nogen udmelding omkring hvor meget det kommer til at koste, altså TLAD og Gay Tony på en skive, og ikke som DLC?
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf CoXmo » 13. jun 2009 16:43

Hejan skrev:
Tror vi kan være helt sikre på at se et par hardcore videoer af The Ballad of Gay Tony til E3 om 5 dage og at disse DLC pakker IKKE tager til PS3'en. Det er Microsofts aftale og Sony kan næppe få Rockstar til at ophæve det eller give Rockstar 50 mio. $ for at få nogle udsatte GTA IV DLC-pakker.



Hvorfor fortæller du os en masse ting, vi allerede ved, eller allerede er fastlagt? Selvfølgelig kommer de ikke til ps3? :-S
CoXmo
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Indlægaf Rallovich » 9. sep 2009 14:15

For nu lige at stille et spørgsmål som rent faktisk er relevant for tråden: Hvordan får man dette billigst?

Jeg har i forvejen GTA IV, har dog heller ikke The Lost and the Damned.
Rallovich
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf Vix-blue » 9. sep 2009 14:33

Skiven med dlc koster ca. 200 kr. + moms og fragt på amazon.co.uk. Hvis vi går ud at TBOGT også vil koste 1600 ms points, så skal man betale godt 300 kr. for at få points nok til at købe begge pakker.

Men skal sådan nogen dlc skiver installeres på harddisken?
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf Rallovich » 10. sep 2009 00:42

Vix-blue skrev:Skiven med dlc koster ca. 200 kr. + moms og fragt på amazon.co.uk. Hvis vi går ud at TBOGT også vil koste 1600 ms points, så skal man betale godt 300 kr. for at få points nok til at købe begge pakker.

Det er da godt nok knald i låget, at det rent faktisk er dyrere at købe spillene som standalone.

Hvor omfattende er The Lost and the Damned i forhold til det normale GTA IV? Her tænker jeg i story missioner.
Men skal sådan nogen dlc skiver installeres på harddisken?


Hvis du tænker på denne, så er det to separat spil. Dvs. The Lost and The Damned + Ballad of Gay Tony + GTA IV engine (men UDEN det oprindelige GTA IV spil). Så uanset hvad skal den skive vel sidde i, for at man kan spille spillet.
Rallovich
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf retroprosa » 27. sep 2009 11:26

Rallovich skrev:Hvor omfattende er The Lost and the Damned i forhold til det normale GTA IV? Her tænker jeg i story missioner.


Både TLAD og TBOGT består hver af ca. 22 nye story missioner, mod GTAIV's 90. The Lost and Damned var bestemt pengene værd - det føltes næsten som et helt nyt spil, og der var masser af nye ting at tage sig til, udenfor story missionerne, og TBOGT lover jo også godt.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf Rallovich » 27. sep 2009 13:33

retroprosa skrev:
Rallovich skrev:Hvor omfattende er The Lost and the Damned i forhold til det normale GTA IV? Her tænker jeg i story missioner.


Både TLAD og TBOGT består hver af ca. 22 nye story missioner, mod GTAIV's 90. The Lost and Damned var bestemt pengene værd - det føltes næsten som et helt nyt spil, og der var masser af nye ting at tage sig til, udenfor story missionerne, og TBOGT lover jo også godt.


Thanks, det lyder jo meget godt. Synes dog godt nok, at de tilføjelsespakker er lidt småpebrede...
Rallovich
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf kofoed » 27. sep 2009 13:38

Rallovich skrev:
retroprosa skrev:
Rallovich skrev:Hvor omfattende er The Lost and the Damned i forhold til det normale GTA IV? Her tænker jeg i story missioner.


Både TLAD og TBOGT består hver af ca. 22 nye story missioner, mod GTAIV's 90. The Lost and Damned var bestemt pengene værd - det føltes næsten som et helt nyt spil, og der var masser af nye ting at tage sig til, udenfor story missionerne, og TBOGT lover jo også godt.


Thanks, det lyder jo meget godt. Synes dog godt nok, at de tilføjelsespakker er lidt småpebrede...


1600 MS points er ca 120 kr hvis man køber fra Gamepointsnow, 120 kr for 7-8 timer campaign samt nogle nye MP modes, mener på ingen måde det er dyrt.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf kofoed » 28. okt 2009 18:47

Så er der kommet review af The Ballad of Gay Tony, og det ser sgu lækkert ud, 9,2 af IGN :)

http://xboxlive.ign.com/articles/103/1039898p1.html
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf kofoed » 28. okt 2009 21:01

Andre som også skal have det imorgen? Bliver sgu godt og finde GTAIV frem endnu engang! :)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Unklemac » 28. okt 2009 21:07

kofoed skrev:Så er der kommet review af The Ballad of Gay Tony, og det ser sgu lækkert ud, 9,2 af IGN :)

http://xboxlive.ign.com/articles/103/1039898p1.html


9.5 IGN AU ;) Og I ved jo at Aussierne minder meget om os danskere.

Hvor kan man få det billigst i de danske butikker ? (ikke på nettet).
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron