Xboxlife forum

Hvordan unlocker man Malcolms bike?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Hvordan unlocker man Malcolms bike?

Indlægaf IceKK » 1. apr 2009 05:11

Nu har jeg endelig gennemført TLAD. Men hvordan får jeg fingrende i Malcoms bike?.... den hvor bagdækket er frit.

Findes der en metode eller en cheat eller noget?

Mvh Søren

[Trådens overskrift rettet. Vær venligst at skrive en mere sigende overskrift i fremtiden. -Rotator]
IceKK
 


Indlægaf Jacob Schrøder » 1. apr 2009 07:12

Husk at bruge en ordentlig overskrift, det der er simpelthen for dovent - du kan ikke regne med folk vil hjælpe dig når du ikke engang gider lave en sigende overskrift!

Du ringer efter ham gutten med motorcyklerne, og beder om en Double V - det er den ;)
Jacob Schrøder
Niveau 5
 
Indlæg: 835
By: Aalborg


Indlægaf retroprosa » 2. apr 2009 19:39

Kaptajn Kodyl skrev:Du ringer efter ham gutten med motorcyklerne, og beder om en Double V - det er den ;)


Ikke helt. Den du kan bestille hos Clay er en almindelig Double T - Malcom kører på en Double T Custom.

Den kan skaffes på et par forskellige måder. Bl.a. efter missionen, som jeg har glemt hvad hedder, hvor man skal pløkke en masse politi fra bagsædet af Malcom's motorcykel - efterfølgende når missionen er overstået, er hans Double T Custom parkeret tæt på.

Man kan også møde ham som en random character, hvor han sidder og pudser/piller ved sin motorcykel. Hvis man holder afstand og bare skyder ham, eller skræmmer ham, kan man bare tage motorcyklen.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron