Xboxlife forum

GTA IV episode 2 DLC inden halloween

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Vestergaard » 11. mar 2009 23:29

Er Luis Fernando Lopez ham der står i vinduet med geværet under handlen?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Ink129 » 12. mar 2009 00:48

Vestergaard skrev:Er Luis Fernando Lopez ham der står i vinduet med geværet under handlen?


Yep, ham der åbner ild ved handlen. Kan også huske ham i en mellemsekvens i en Elizabeta-mission. Det sjove er, at jeg tænkte på ham som en mulig hovedperson i næste DLC-udgivelse under mellemsekvensen med handlen- honest to God.
Spillede nemlig den mission i går, og kunne huske ham fra Elizabeta missionen også. Tænkte, at når han nu "blev brugt" igen, så kunne han være en mulig hovedperson.

Kunne også være fedt, hvis man var en korrupt politimand i det nye DLC, hvor den ene korrupte handling efter den anden førte én ud i problemer. Men jeg tror dog mest på "Luis Fernando Lopez-vinklen". Glæder mig da til at høre noget mere officielt om DLC-et.
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf svend-bent » 12. mar 2009 07:38

Korrupt betjent? Du mener Francis? xD
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf Vestergaard » 12. mar 2009 11:41

svend-bent skrev:Korrupt betjent? Du mener Francis? xD

Så kan vi jo bare håbe, at vi får lov til at spille den version, hvor han ikke bliver skudt af Niko ;)
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf C.C » 12. mar 2009 11:58

Vestergaard skrev:
svend-bent skrev:Korrupt betjent? Du mener Francis? xD

Så kan vi jo bare håbe, at vi får lov til at spille den version, hvor han ikke bliver skudt af Niko ;)


Ja, "men man kunne også tage den hvor han var skudt. Så render man rundt som spøgelse, udgivelsen er sat til haloween" 8)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Chefska » 12. mar 2009 12:10

Hejan skrev:Uhaaa jeg glæder mig! :D glæder mig os til at PS3 ejerne endnu engang bliver sparket på. Den her gang mens de ligger ned!! :D

Politimand passer ikke til GTA og håber heller ikke det kommer da det her spil har meget med kriminalitet at gøre, så det kan ikke lade sig gøre, håber det bliver endnu et fantastisk episode :D

Kommer der forresten en DLC pakke nummer 3? bare for at være sikker

Tusind tak Microsoft!


ligegyldigt hvor meget DLC der kommer til xboxen tror jeg det bliver svært at sparke til ps3 ejerne dette år.
Chefska
Niveau 4
 
Indlæg: 348


Indlægaf Vestergaard » 12. mar 2009 12:10

CrazyMonkey-dk skrev:
Vestergaard skrev:
svend-bent skrev:Korrupt betjent? Du mener Francis? xD

Så kan vi jo bare håbe, at vi får lov til at spille den version, hvor han ikke bliver skudt af Niko ;)


Ja, "men man kunne også tage den hvor han var skudt. Så render man rundt som spøgelse, udgivelsen er sat til haloween" 8)

Fantastisk pointe ;)
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Ronni P » 12. mar 2009 12:11

CrazyMonkey-dk skrev:
Vestergaard skrev:
svend-bent skrev:Korrupt betjent? Du mener Francis? xD

Så kan vi jo bare håbe, at vi får lov til at spille den version, hvor han ikke bliver skudt af Niko ;)


Ja, "men man kunne også tage den hvor han var skudt. Så render man rundt som spøgelse, udgivelsen er sat til haloween" 8)


Tja hvorfor ikke :)
Ronni P
Niveau 4
 
Indlæg: 536


Indlægaf Hejan » 12. mar 2009 12:49

Ronni P skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:
Vestergaard skrev:
svend-bent skrev:Korrupt betjent? Du mener Francis? xD

Så kan vi jo bare håbe, at vi får lov til at spille den version, hvor han ikke bliver skudt af Niko ;)


Ja, "men man kunne også tage den hvor han var skudt. Så render man rundt som spøgelse, udgivelsen er sat til haloween" 8)


Tja hvorfor ikke :)

ALDRIG
Hejan
 


Indlægaf C.C » 12. mar 2009 14:07

Vestergaard skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:
Vestergaard skrev:
svend-bent skrev:Korrupt betjent? Du mener Francis? xD

Så kan vi jo bare håbe, at vi får lov til at spille den version, hvor han ikke bliver skudt af Niko ;)


Ja, "men man kunne også tage den hvor han var skudt. Så render man rundt som spøgelse, udgivelsen er sat til haloween" 8)

Fantastisk pointe ;)



Jeg ved det 8)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Ink129 » 12. mar 2009 15:28

CrazyMonkey-dk skrev:
Vestergaard skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:
Vestergaard skrev:
svend-bent skrev:Korrupt betjent? Du mener Francis? xD

Så kan vi jo bare håbe, at vi får lov til at spille den version, hvor han ikke bliver skudt af Niko ;)


Ja, "men man kunne også tage den hvor han var skudt. Så render man rundt som spøgelse, udgivelsen er sat til haloween" 8)

Fantastisk pointe ;)



Jeg ved det 8)


Haha, ja, det ville ellers sætte et helt nyt twist på serien. Nej, mente ikke som Francis. Han er mere typen, der får andre til at gøre sit korrupte arbejde.

Men deri er også problemet. Tror ikke rigtigt at man støder på nogle korrupte betjente igennem GTA IV, som man ikke slår ihjel eller får chancen for at slå ihjel. Og da det lader til at Rockstar gerne "genbruger" personer, de har brugt før til DLC'et, så tror jeg ikke på betjent-vinklen.

Kunne ellers være fedt nok med en slags "Training Day" eller "The Departed" inspireret historie i det næste DLC. Kunne jeg godt se det fede i :D
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf ALIE » 12. mar 2009 15:54

ville gerne have en historie med Little Jacob eller Brucie
eller nogen i derres miljø
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Hejan » 12. mar 2009 20:46

Chefska skrev:
Hejan skrev:Uhaaa jeg glæder mig! :D glæder mig os til at PS3 ejerne endnu engang bliver sparket på. Den her gang mens de ligger ned!! :D

Politimand passer ikke til GTA og håber heller ikke det kommer da det her spil har meget med kriminalitet at gøre, så det kan ikke lade sig gøre, håber det bliver endnu et fantastisk episode :D

Kommer der forresten en DLC pakke nummer 3? bare for at være sikker

Tusind tak Microsoft!


ligegyldigt hvor meget DLC der kommer til xboxen tror jeg det bliver svært at sparke til ps3 ejerne dette år.

Så GTA IV-PS3 ejerne :P
Hejan
 


Indlægaf ALIE » 12. mar 2009 20:51

hvornår er halloween
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Vestergaard » 12. mar 2009 21:01

Lørdag den 31. oktober. Det er altid den 31. oktober.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster