Xboxlife forum

GTA IV episode 2 DLC inden halloween

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA IV episode 2 DLC inden halloween

Indlægaf Vestergaard » 11. mar 2009 15:17

Take two har lige udgivet deres finans-rapport, og dermed også listen over kommende udgivelser, til og med 31. oktober 2009.
Og her i blandt står også den næste GTA DLC udgivelse. Jeg glæder mig simpelthen så meget!

Er der nogen der har forestillinger om hvad næste episode kan handle om?

http://www.giantbomb.com/news/grand-the ... ,home-news
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf spif2001 » 11. mar 2009 15:20

Ved vi at det bliver en historie ligesom Lost and Damned?

Det kunne jo "bare" være flere biler, nye tøjbutikker, flere hygge events, flere damer man kan score etc. etc.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Vestergaard » 11. mar 2009 15:24

spif2001 skrev:Ved vi at det bliver en historie ligesom Lost and Damned?

Det kunne jo "bare" være flere biler, nye tøjbutikker, flere hygge events, flere damer man kan score etc. etc.


Med den store indsats de har lagt i første pakke, vil mit gæt være, at de nogenlunde matcher i anden pakke. Med det mener jeg en historie der tager nogenlunde samme tid at gennemføre.

Jeg mener også at huske, at microsoft købte det som værende episoder, så med mindre der skal laves en date-episode, så tror jeg ikke at fokus kommer på damer og tøj.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf BOOM » 11. mar 2009 15:24

Det ville været fedt hvis man kunne være bankrøver eller NOOSE-agent!
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf C.C » 11. mar 2009 15:30

Måske politimand :? Hvem ved? Eller måske Jacob Patrik Dwayn (Eller hvordan har nu staves) eller en af de andre der hjalp en . Måske kunne det også blive Niko Ballic igen, ved godt at historien er udtømt, men måske har de fundet på noget nyt.


Jeg glæder mig hvertfald bare til den kommer. :)
Senest rettet af C.C 11. mar 2009 15:37, rettet i alt 1 gang.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Ronni P » 11. mar 2009 15:31

CrazyMonkey-dk skrev:Måske politimand :? Hvem ved?


Det kunne sgu være fedt :)
Ronni P
Niveau 4
 
Indlæg: 536


Indlægaf Vestergaard » 11. mar 2009 15:34

Ronni P skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:Måske politimand :? Hvem ved?


Det kunne sgu være fedt :)

Og så skal man tage alle de folk ned, som man har hjulpet i de andre versioner.
Desværre bliver det lidt svært at forsvare vanvittig kørsel og drab af uskyldige, som jo er en af de rigtigt underholdende dele af GTA.

Men jeg synes nu også at det kunne være spændende. Eller mere organiseret bandekriminalitet.
Jeg synes at TLAD er sjovere end GTA IV. Flere bander!
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf C.C » 11. mar 2009 15:38

Men det er nu også sjovt at køre rundt med blå blink, have kamara viklen inden fra forunden så lege station 2
Senest rettet af C.C 12. mar 2009 10:09, rettet i alt 1 gang.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Ronni P » 11. mar 2009 15:40

CrazyMonkey-dk skrev:Men det er nu også sjovt at køre rundt med blå blink, have kamara viklen inden fra forunden så lege Stasion 2


Station 2 er til grin :)
Ronni P
Niveau 4
 
Indlæg: 536


Indlægaf Elgar » 11. mar 2009 15:53

Vestergaard skrev:
Ronni P skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:Måske politimand :? Hvem ved?


Det kunne sgu være fedt :)

Og så skal man tage alle de folk ned, som man har hjulpet i de andre versioner.
Desværre bliver det lidt svært at forsvare vanvittig kørsel og drab af uskyldige, som jo er en af de rigtigt underholdende dele af GTA.

Men jeg synes nu også at det kunne være spændende. Eller mere organiseret bandekriminalitet.
Jeg synes at TLAD er sjovere end GTA IV. Flere bander!


Det er jo netop GTA og kan sikkert let forsvares med et eller andet humoristisk påfund.

Jeg synes idéen om at spille politimand er fremragende og kunne virkelig tilføje noget mere, noget anderledes til GTA 4.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf C.C » 11. mar 2009 15:56

Elgar skrev:
Vestergaard skrev:
Ronni P skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:Måske politimand :? Hvem ved?


Det kunne sgu være fedt :)

Og så skal man tage alle de folk ned, som man har hjulpet i de andre versioner.
Desværre bliver det lidt svært at forsvare vanvittig kørsel og drab af uskyldige, som jo er en af de rigtigt underholdende dele af GTA.

Men jeg synes nu også at det kunne være spændende. Eller mere organiseret bandekriminalitet.
Jeg synes at TLAD er sjovere end GTA IV. Flere bander!


Det er jo netop GTA og kan sikkert let forsvares med et eller andet humoristisk påfund.

Jeg synes idéen om at spille politimand er fremragende og kunne virkelig tilføje noget mere, noget anderledes til GTA 4.



Ja og måske side missioner som man har dem når man sætter sig ind i politibil, bare bedre. Måske noget i stil med at stoppe folk for at køre folk over, og så skal de give en penge fordi man giver dem en bøde. De penge får man så bare selv. Eller man smider dem i fængsel ved at køre dem over på politistasion
Senest rettet af C.C 11. mar 2009 16:33, rettet i alt 1 gang.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Ronni P » 11. mar 2009 16:17

CrazyMonkey-dk skrev:
Elgar skrev:
Vestergaard skrev:
Ronni P skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:Måske politimand :? Hvem ved?


Det kunne sgu være fedt :)

Og så skal man tage alle de folk ned, som man har hjulpet i de andre versioner.
Desværre bliver det lidt svært at forsvare vanvittig kørsel og drab af uskyldige, som jo er en af de rigtigt underholdende dele af GTA.

Men jeg synes nu også at det kunne være spændende. Eller mere organiseret bandekriminalitet.
Jeg synes at TLAD er sjovere end GTA IV. Flere bander!


Det er jo netop GTA og kan sikkert let forsvares med et eller andet humoristisk påfund.

Jeg synes idéen om at spille politimand er fremragende og kunne virkelig tilføje noget mere, noget anderledes til GTA 4.



Ja og måske side missioner som man har dem når man sætter sig ind i politibil, bare bedre. Måske noget i stil med at stoppe folk for at køre folk over, og gav de en penge fordi man giver dem en bøde, eller man smider dem i fængsel ved at køre dem over på politistasion


Det kunne fandme være niice !! :D
Ronni P
Niveau 4
 
Indlæg: 536


Indlægaf Hejan » 11. mar 2009 17:09

Uhaaa jeg glæder mig! :D glæder mig os til at PS3 ejerne endnu engang bliver sparket på. Den her gang mens de ligger ned!! :D

Politimand passer ikke til GTA og håber heller ikke det kommer da det her spil har meget med kriminalitet at gøre, så det kan ikke lade sig gøre, håber det bliver endnu et fantastisk episode :D

Kommer der forresten en DLC pakke nummer 3? bare for at være sikker

Tusind tak Microsoft!
Hejan
 


Indlægaf Vestergaard » 11. mar 2009 17:22

Hejan skrev:Uhaaa jeg glæder mig! :D glæder mig os til at PS3 ejerne endnu engang bliver sparket på. Den her gang mens de ligger ned!! :D

Politimand passer ikke til GTA og håber heller ikke det kommer da det her spil har meget med kriminalitet at gøre, så det kan ikke lade sig gøre, håber det bliver endnu et fantastisk episode :D

Kommer der forresten en DLC pakke nummer 3? bare for at være sikker

Tusind tak Microsoft!


Microsoft har betalt for 2 episoder.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf retroprosa » 11. mar 2009 23:22

Meget tyder på at hovedpersonen i den anden DLC bliver en dominikansk street gangster ved navn Luis Fernando Lopez.

Nogle vil måske huske ham fra missionerne 'Three Leaf Clover', 'Museum Piece' og 'Diamonds Are A Girl's Best Friend', og han er også at finde i TLAD, i missionen 'Diamons in the Rough'.

Ud over at han optræder så mange gange i spillet, er der mange andre ting der peger på ham som den nye hovedperson:

- Man får en achievement der hedder 'Impossible Trinity' når man gennemfører missionen 'Museum Piece', hvor tre personer mødes under ret usandsynlige forhold - Niko, Johnny og Luis.
- Hvis man har gennemført The Lost and Damned er det en god ide at se rulleteksterne færdige. På et tidspunkt ser man de tre ovennævnte personer flygte ud af museet fra hhv. 'Museum Piece' og 'Diamonds in the Rough'.

Luis har også nogle forbindelser til 'underground fight clubs', og der er dukket en masse om disse op i filerne fra TLAD. Bl.a. noget der kunne ligne en ny activity, hvor der er en liste med ranks osv. Se her: http://www.ragingfire.co.uk/az/fightclub.png
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Næste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster