Xboxlife forum

GTA IV: The Lost & Damned tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA IV: The Lost & Damned tråden

Indlægaf Ceerial » 17. feb 2009 23:47

Til diskussion/spørgsmål osv, om GTA IV Lost & Damned. 8)

Er der nogen der ved om man kan spille som Niko efter man har downloadet DLC'en? (hvis man ingen gamle saved games har)
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf kofoed » 18. feb 2009 07:41

Det kan du, når du starter et nyt spil siger den om du vil spille TLAD eller den gammel GTA.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Ceerial » 18. feb 2009 10:42

aha, tak for det :)

nice video, Weazel News går undercover: http://www.rockstargames.com/IV/#?page= ... ent=video0
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf Tbigum » 18. feb 2009 13:09

Hvor mange nye missioner er der?
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Ceerial » 18. feb 2009 15:55

Ved ikke hvor mange der er. Men det tager godt og vel 10 til 12 timer og gennemføre dem, det mener anmelderne ihvertfald generelt.
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf Carsten O » 18. feb 2009 18:27

Nu er jeg så småt kommet igang med The Lost and Damned. Og det virker til at være en rigtig fin tilføjelse. Jeg har dog et lille problem.

Efter at have spillet lidt af Lost and Damned ville jeg tilbage i det originale GTA4, men hvordan pokker gør jeg det?

Første gang efter den nye opdatering blev jeg spurgt om jeg ville spille Lost and Damned eller GTA4, og her svarede jeg Lost and Damned. Herefter får jeg ikke mere en valgmulighed mellem de to spildele, når jeg starter spillet op.

Hvordan kommer man tilbage til Nico-historien?
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf Lasborg » 18. feb 2009 18:47

svjv skal du loade et af dine gamle savegames, eller også starte et nyt spil (gennem menuen), så kan du vælge mellem de to historier... mener jeg at have hørt.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf Carsten O » 18. feb 2009 18:53

Lasborg skrev:svjv skal du loade et af dine gamle savegames, eller også starte et nyt spil (gennem menuen), så kan du vælge mellem de to historier... mener jeg at have hørt.


Hmm, men når jeg går ind i savegames i Lost and Damned finder jeg kun savegames til det spil.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf The Game » 18. feb 2009 20:44

Er det ikke muligt at date nogle damer i The Lost and Dammed? Jeg har klikket "date" på alle pigerne på lovemeet, men jeg får ikke svar. Selv efter et par dage.

Hvad kan det skyldes? At det ikke er meningen at man skulle kunne date i udvidelsen
The Game
Niveau 3
 
Indlæg: 228

Brugeravatar

Indlægaf chateque » 18. feb 2009 20:54

Carsten O skrev:
Lasborg skrev:svjv skal du loade et af dine gamle savegames, eller også starte et nyt spil (gennem menuen), så kan du vælge mellem de to historier... mener jeg at have hørt.


Hmm, men når jeg går ind i savegames i Lost and Damned finder jeg kun savegames til det spil.


så har du savet over dit gemte spil
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf Devel One » 18. feb 2009 21:20

hvad med det tivoli der hvor man også kan bowle..
er det åbnet så man køre en tur i udvidelsen, der havde været snak om at det ville blive åbnet op ...

og er der mere at foretage sig nu end før ud over hoved-missionerne ? :D
Homer:"Ooooooh, they have the internet on computers now!"
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf charmetrold:24 » 18. feb 2009 22:00

du skal trykke start og husk og have et savegame med gta 4, og den udvidelsen, så kan du hoppe mellem de to udgaver :lol:

du møder også folk fra gta 4, der er ham der hedder Playboy, og en narkopusher du også har mødt i 4´eren
charmetrold:24
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf BenjaminK » 19. feb 2009 16:43

Fik det lige gennemført igår aftes, helt sikkert pengene værd, rigtig sjovt! (:
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Indlægaf Noga » 19. feb 2009 17:23

Er der nogle der ved hvorfor man nu ikke kan flyve med chopper i free mode? Jeg har ledt i Airport og andre steder men?? Jeg har prøvet det der "Chopper vs. Chopper" og jeg kan se at Chopperens skud er blev upgradet, det ser meget federe ud når man skyder på jorden, men det er da nedern, at man ikke kan flyve i free mode mere? :(
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Indlægaf Sumsar » 19. feb 2009 17:55

Slet igen af jer der har opdaget at spillet er blevet censureret efter man downloader den patch den vil installer når man starter spillet :( http://www.gamespot.com/xbox360/action/ ... 085&page=0
.....meget af blod effekterne fra GTA4 er væk....og man kan ikke længre se hvad der sker når man tager en luder med i sin bil....Rockstar har lavet en fejl så vi har derfor fået den cencur som Austrailen skulle ha....men de er ved at fixe problemet.....men det sgu noget af en bommert de har lavet :lol:
Sumsar
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Næste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron