Xboxlife forum

GTA IV: The Lost & Damned tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Carsten O » 20. feb 2009 11:28

Jeg er kommet til den mission hvor man skal befri fanger og køre dem væk i en åndssvag bus, som er så latterlig langsom og dårlig at styre, at jeg ikke kan komme væk fra politiet. Er der nogen der har nogen tips og tricks til hvordan man klarer "Off Route", som missionen vist hedder?
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf Ink129 » 20. feb 2009 12:05

Carsten O skrev:Jeg er kommet til den mission hvor man skal befri fanger og køre dem væk i en åndssvag bus, som er så latterlig langsom og dårlig at styre, at jeg ikke kan komme væk fra politiet. Er der nogen der har nogen tips og tricks til hvordan man klarer "Off Route", som missionen vist hedder?


Kan ikke huske om man stjæler bussen på Algonquin-øen, altså midterøen, men jeg kørte i hvertfald hen omkring Middle Park på denne ø.
Vejene omkring parken er nemlig brede og lange, hvilket betød at jeg kunne få godt med fart på bussen i et stykke tid, svinge, accellerere og svinge igen og accellerere o.s.v.

Så taktikken, der virkede for mig var altså, at lægge afstand fra politiet på en lang vej og så prøve at dreje uden for deres synsfelt hele tiden. Håber det samme gælder for dig, good luck :wink:
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Vestergaard » 20. feb 2009 14:26

Er det den generelle stemning, at udvidelsen er pengene værd?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf BOOM » 20. feb 2009 14:47

Vestergaard skrev:Er det den generelle stemning, at udvidelsen er pengene værd?

Helt kalt pengene værd!! Det er dog en del svære end det gamle.
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf kofoed » 20. feb 2009 15:11

Vestergaard skrev:Er det den generelle stemning, at udvidelsen er pengene værd?


Hvis du synes om GTA IV, så er jeg helt sikker på du vil elske TLAD, jeg har dog ikke spillet det vildt meget endnu, men synes sgu det er sjovt, super fedt lavet.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf BenjaminK » 20. feb 2009 15:26

Vestergaard skrev:Er det den generelle stemning, at udvidelsen er pengene værd?


Er færdig med historien i det .. Det er klart pengene værd, rigtig god underholdning! :)
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Indlægaf Ink129 » 20. feb 2009 17:02

Det er super fedt. Men den bedste indgangsvinkel til, om det er et godt køb eller ej, er ens egen vurdering af, hvor fedt 4'eren var. Synes man om historien og gameplayet i 4'eren, så er denne udvidelse også et sikkert hit, skulle jeg mene.
Og så er det lækkert, hvordan historien i TLaD bliver vævet ind i den oprindelige historie i 4'eren- det sådan noget, jeg synes er fed.

Har du lyst til at spille Grand Theft Auto 4 som biker, Verstergaard, så er dette et godt køb. Jeg brugte 13 timer og 50 min. på at gennemføre det (dette var inklusiv alle sidemissionerne) og nød hvert sekund af det :D
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Clausiiie » 20. feb 2009 17:17

Devel One skrev:hvad med det tivoli der hvor man også kan bowle..
er det åbnet så man køre en tur i udvidelsen, der havde været snak om at det ville blive åbnet op ...

og er der mere at foretage sig nu end før ud over hoved-missionerne ? :D


Jeg er lige gået igang med udvidelsen, og har lige prøvet at spille airhockey :D Nu går man ud 3 venner i stedet for kun dig og en ven.. Og når daten er ovre, så holder man og snakker lidt, og bagefter skrider dine biker venner på deres bikes.. Så man ikke skal til at køre dem hjem.. I The lost hovedkvarter kan man som noget nyt ligge arm, spille kort, få en til at efterlade våben til dig .. :) Men som sagt er lige gået igang, så har ikke set det hele endnu..
Clausiiie
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Clausiiie » 20. feb 2009 17:21

Helt klart alle pengene værd! Eller "alle" pengene, 1600 point er jo ikke mange basseører..
Clausiiie
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Ceerial » 20. feb 2009 18:27

Vestergaard skrev:Er det den generelle stemning, at udvidelsen er pengene værd?


Yup, uden tvivl.

For mig var GTA 4 en kæmpe skuffelse da det udkom, selvom Niko's campaign havde en god historie og gode characters, men syntes jeg bare det var udtroligt kedeligt. Men det kan man ikke sige om TLAD, jeg var underholdt hele singleplayerdelen igennem, det minder meget mere om GTA: San Andreas + de nye multiplayer modes er meget sjovere end de gamle. Så hvis man er GTA fan er det en no brainer, køb det.
Senest rettet af Ceerial 20. feb 2009 18:57, rettet i alt 1 gang.
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf Vestergaard » 20. feb 2009 18:51

Nu har I sgu fået mig overbevist. Nu er jeg jo nødt til at købe det spil.
Tak for alle de rigtig gode og meget forklarende svar.
Det var især fedt at høre, at det minder lidt om GTA:SA, om den nye buddy-del og et eksempel på, hvor lang tid en helt normal person har brugt på det.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf b4dboy dk » 20. feb 2009 19:17

det er en fed side man ser af gta. men den er gennemført på en 6-7 timer, så er der jo alle løbene og sådan noget ogs men helt klart værd og hente
setup samsung series6 46", xbox360 MW2 250gb, wii, ps3 logitech g25 og logitech z5450 lydsystem med trådløse baghøjtalere htx. samsung 37" full hd i soveværelset og en xbox360 elite. så der ogs kan games der når konen ikk er der;-)
b4dboy dk
Niveau 4
 
Indlæg: 315


Indlægaf Carsten O » 20. feb 2009 21:12

Ink129 skrev:
Carsten O skrev:Jeg er kommet til den mission hvor man skal befri fanger og køre dem væk i en åndssvag bus, som er så latterlig langsom og dårlig at styre, at jeg ikke kan komme væk fra politiet. Er der nogen der har nogen tips og tricks til hvordan man klarer "Off Route", som missionen vist hedder?


Kan ikke huske om man stjæler bussen på Algonquin-øen, altså midterøen, men jeg kørte i hvertfald hen omkring Middle Park på denne ø.
Vejene omkring parken er nemlig brede og lange, hvilket betød at jeg kunne få godt med fart på bussen i et stykke tid, svinge, accellerere og svinge igen og accellerere o.s.v.

Så taktikken, der virkede for mig var altså, at lægge afstand fra politiet på en lang vej og så prøve at dreje uden for deres synsfelt hele tiden. Håber det samme gælder for dig, good luck :wink:


Jeg har egentlig bare fortsat ud af de store motorveje - og fortsat med at køre lige ud - og derfor har jeg selvfølgelig ikke kørt væk fra politi længere fremme på vejen. Så tak for tippet. Jeg skal jo selvfølge dreje væk...Men hold da kæft hvor er den øse latterlig dårlig at køre i :)
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf Ink129 » 20. feb 2009 22:26

Carsten O skrev:
Ink129 skrev:
Carsten O skrev:Jeg er kommet til den mission hvor man skal befri fanger og køre dem væk i en åndssvag bus, som er så latterlig langsom og dårlig at styre, at jeg ikke kan komme væk fra politiet. Er der nogen der har nogen tips og tricks til hvordan man klarer "Off Route", som missionen vist hedder?


Kan ikke huske om man stjæler bussen på Algonquin-øen, altså midterøen, men jeg kørte i hvertfald hen omkring Middle Park på denne ø.
Vejene omkring parken er nemlig brede og lange, hvilket betød at jeg kunne få godt med fart på bussen i et stykke tid, svinge, accellerere og svinge igen og accellerere o.s.v.

Så taktikken, der virkede for mig var altså, at lægge afstand fra politiet på en lang vej og så prøve at dreje uden for deres synsfelt hele tiden. Håber det samme gælder for dig, good luck :wink:


Jeg har egentlig bare fortsat ud af de store motorveje - og fortsat med at køre lige ud - og derfor har jeg selvfølgelig ikke kørt væk fra politi længere fremme på vejen. Så tak for tippet. Jeg skal jo selvfølge dreje væk...Men hold da kæft hvor er den øse latterlig dårlig at køre i :)


Helt enig. Bussen er stor, langsom, tung og svær at manøvrere rundt med. Det er noget af en omvæltning at komme frem til efter at have brugt de foregående timer på at køre rundt på motorcykler i Liberty City, hehe. :)
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf PeLeF » 20. feb 2009 23:16

Jeg fik på en eller anden måde en lastbil til at lege barrikade for politibilerne. Jeg ramte den i siden tror jeg så chauføren gik i panik. Helikopteren er til gengæld irriterende.
PeLeF
Niveau 4
 
Indlæg: 470


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron