Xboxlife forum

GTA IV: The Lost & Damned tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Ink129 » 21. feb 2009 16:02

Til dem som ikke ved dette, så er de nye sange fra TLaD ført over i det almindelig spil med Nico Bellick. Jeg spillede det lidt i går, og den første sang, der tonede frem på rock-kanalen var AC/DC's "Touch To Much".

Rigtig lækkert at sangene er ført over, da der er kommet så mange fede sange i fra den nye udvidelse. Aner ikke om dette er general knowledge? Jeg anede det ikke, men det var da en kærkommen overraskelse :)
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf kasperand » 21. feb 2009 17:32

Har MS gjort så man kan købe præcis 1600ms points direkte over 360'eren og til hvilken pris?
kasperand
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf BSteph » 22. feb 2009 11:23

Hvordan får man fat i udvidelsen, er det et download på live ? Hvis det er hva så med os der ikke bruger live :S
BSteph
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Indlægaf Vestergaard » 22. feb 2009 12:20

BSteph skrev:Hvordan får man fat i udvidelsen, er det et download på live ? Hvis det er hva så med os der ikke bruger live :S

Så bliver det nok lidt svært.
Jeg mener, at der kommer en fysisk udgave i USA, men jeg er ikke sikker.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf BSteph » 22. feb 2009 12:54

Så kan jeg regne ud at det er tiden jeg kommer på live :D
BSteph
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Indlægaf Vestergaard » 22. feb 2009 12:57

BSteph skrev:Så kan jeg regne ud at det er tiden jeg kommer på live :D

Hehe ja.
Hvis du har langt til din router, kan jeg anbefale at købe et kabel i harald nyborg. Det er rigtig billigt. Mener jeg gav 100 bobs for 20 meter. Og så trak jeg bare langs fodlisten. Satte et søm hist og her for at holde kablet ind til væggen.
Det er super enkelt, hvis du ikke har en trådløs router eller intentionen om at bruge 5-600 kr på at komme på nettet.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf BSteph » 22. feb 2009 13:11

Har en trådløs router men ikke en intention om at købe en trådløs dims til boxen, de koster jo kassen. Derimod har jeg adgang til masser af netkabel, så skal bare have det trukket fra stuen og op på loftet så det kan kome hen i mit kontor og blive koblet på... Skal man egentlig have nogen bestemte settings i sin router for at komme på live.....

Sorry for OT
BSteph
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Indlægaf Vestergaard » 22. feb 2009 13:48

BSteph skrev:Har en trådløs router men ikke en intention om at købe en trådløs dims til boxen, de koster jo kassen. Derimod har jeg adgang til masser af netkabel, så skal bare have det trukket fra stuen og op på loftet så det kan kome hen i mit kontor og blive koblet på... Skal man egentlig have nogen bestemte settings i sin router for at komme på live.....

Sorry for OT

Nej det skal du ikke.
Der er nogle enkelte der oplever problemer. Men det er ganske få. Her handler det bare om en enkelt port der skal åbnes.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Koebmanden » 22. feb 2009 17:28

DailyOperator skrev:Ved ikke hvor mange der er. Men det tager godt og vel 10 til 12 timer og gennemføre dem, det mener anmelderne ihvertfald generelt.

Arh. Det er overdrevet. Jeg klarede det hele i dag og i går, og jeg tog mange af missionerne om flere gange pga. dumme fejl. Det tog mig ca. 8 timer -- og det kan sagtens gøres hurtigere, hvis man er god til at køre og ellers er lidt mere tilbageholden i de mange store skudkampe, der er.
Billede
Koebmanden
Niveau 3
 
Indlæg: 224


Indlægaf ALIE » 22. feb 2009 17:41

hey jeg har klaret 20 missioner det er snart et stykke tid siden men der er ikke flere jeg kan ta hvad skal jeg gørre for at få de siste 3
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Hejan » 8. mar 2009 16:43

Sumsar skrev:Slet igen af jer der har opdaget at spillet er blevet censureret efter man downloader den patch den vil installer når man starter spillet :( http://www.gamespot.com/xbox360/action/ ... 085&page=0
.....meget af blod effekterne fra GTA4 er væk....og man kan ikke længre se hvad der sker når man tager en luder med i sin bil....Rockstar har lavet en fejl så vi har derfor fået den cencur som Austrailen skulle ha....men de er ved at fixe problemet.....men det sgu noget af en bommert de har lavet :lol:

Hvad blev det til?
Hejan
 


Indlægaf retroprosa » 8. mar 2009 20:14

Hejan skrev:
Sumsar skrev:Slet igen af jer der har opdaget at spillet er blevet censureret efter man downloader den patch den vil installer når man starter spillet :( http://www.gamespot.com/xbox360/action/ ... 085&page=0
.....meget af blod effekterne fra GTA4 er væk....og man kan ikke længre se hvad der sker når man tager en luder med i sin bil....Rockstar har lavet en fejl så vi har derfor fået den cencur som Austrailen skulle ha....men de er ved at fixe problemet.....men det sgu noget af en bommert de har lavet :lol:

Hvad blev det til?


Så vidt jeg ved var Danmark ikke påvirket af problemet, men der er siden udkommet en patch som har redet trådene ud.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf Hejan » 9. mar 2009 23:31

retroprosa skrev:
Hejan skrev:
Sumsar skrev:Slet igen af jer der har opdaget at spillet er blevet censureret efter man downloader den patch den vil installer når man starter spillet :( http://www.gamespot.com/xbox360/action/ ... 085&page=0
.....meget af blod effekterne fra GTA4 er væk....og man kan ikke længre se hvad der sker når man tager en luder med i sin bil....Rockstar har lavet en fejl så vi har derfor fået den cencur som Austrailen skulle ha....men de er ved at fixe problemet.....men det sgu noget af en bommert de har lavet :lol:

Hvad blev det til?


Så vidt jeg ved var Danmark ikke påvirket af problemet, men der er siden udkommet en patch som har redet trådene ud.

Så det er nu kun Australien der har fået det cencuret?
Hejan
 


Indlægaf retroprosa » 10. mar 2009 22:09

Hejan skrev:
retroprosa skrev:
Hejan skrev:
Sumsar skrev:Slet igen af jer der har opdaget at spillet er blevet censureret efter man downloader den patch den vil installer når man starter spillet :( http://www.gamespot.com/xbox360/action/ ... 085&page=0
.....meget af blod effekterne fra GTA4 er væk....og man kan ikke længre se hvad der sker når man tager en luder med i sin bil....Rockstar har lavet en fejl så vi har derfor fået den cencur som Austrailen skulle ha....men de er ved at fixe problemet.....men det sgu noget af en bommert de har lavet :lol:

Hvad blev det til?


Så vidt jeg ved var Danmark ikke påvirket af problemet, men der er siden udkommet en patch som har redet trådene ud.

Så det er nu kun Australien der har fået det cencuret?


Og Tyskland, mener jeg.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf Hejan » 11. mar 2009 00:55

retroprosa skrev:
Hejan skrev:
retroprosa skrev:
Hejan skrev:
Sumsar skrev:Slet igen af jer der har opdaget at spillet er blevet censureret efter man downloader den patch den vil installer når man starter spillet :( http://www.gamespot.com/xbox360/action/ ... 085&page=0
.....meget af blod effekterne fra GTA4 er væk....og man kan ikke længre se hvad der sker når man tager en luder med i sin bil....Rockstar har lavet en fejl så vi har derfor fået den cencur som Austrailen skulle ha....men de er ved at fixe problemet.....men det sgu noget af en bommert de har lavet :lol:

Hvad blev det til?


Så vidt jeg ved var Danmark ikke påvirket af problemet, men der er siden udkommet en patch som har redet trådene ud.

Så det er nu kun Australien der har fået det cencuret?


Og Tyskland, mener jeg.

Og New Zealand?

Også kan Tyskland da lærer det de fik San Andreas til Xbox Original i Xbox Live og vi fik ikke vores The Lost And Damned censurret
Hejan
 


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron