Xboxlife forum

GTA IV: The Lost & Damned tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Vestergaard » 11. mar 2009 16:07

Hejan skrev:
retroprosa skrev:
Hejan skrev:
retroprosa skrev:
Hejan skrev:
Sumsar skrev:Slet igen af jer der har opdaget at spillet er blevet censureret efter man downloader den patch den vil installer når man starter spillet :( http://www.gamespot.com/xbox360/action/ ... 085&page=0
.....meget af blod effekterne fra GTA4 er væk....og man kan ikke længre se hvad der sker når man tager en luder med i sin bil....Rockstar har lavet en fejl så vi har derfor fået den cencur som Austrailen skulle ha....men de er ved at fixe problemet.....men det sgu noget af en bommert de har lavet :lol:

Hvad blev det til?


Så vidt jeg ved var Danmark ikke påvirket af problemet, men der er siden udkommet en patch som har redet trådene ud.

Så det er nu kun Australien der har fået det cencuret?


Og Tyskland, mener jeg.

Og New Zealand?

Også kan Tyskland da lærer det de fik San Andreas til Xbox Original i Xbox Live og vi fik ikke vores The Lost And Damned censurret


Tyskland har meget strenge regler omkring blod i videospil.
I GTA 3 var blodet grønt i tyskland, ellers måtte det ikke være der.
Så det er næppe for at hævne sig ;)


Men tilbage til TLAD.
Jeg er ved at være et godt stykke igennem, og jeg synes at genialiteten stråler ud af det. Jeg synes faktisk, at sammensætning er meget mere gennemført end GTA IV, og historien er også mere underholdende. Det blev lidt for meget sorg og hævn i GTA IV.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf DKhANSI » 25. mar 2009 14:03

skal lige høre når man har downloadet det skal man så bruge GTA IV disken eller er det nok det ligger på hardisken altså gta IV???
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf Mailo » 25. mar 2009 14:24

DKhANSI skrev:skal lige høre når man har downloadet det skal man så bruge GTA IV disken eller er det nok det ligger på hardisken altså gta IV???


Du skal bruge disken
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Ralle » 8. maj 2009 22:21

Man skal have GTA IV far at kunne spille dette spil?
Og nu virker mit GTA IV ikke mere (meget mærkeligt) Men så kan jeg vil godt satdig spille dette spil?
Ralle
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Indlægaf kofoed » 8. maj 2009 22:28

Du skal have GTA IV for at kunne spille det, og spillet skal sidde i xboxen når du spiller det.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Beatwolf » 8. maj 2009 23:18

fandema for dårligt at man ikke for achievements for at at gennemføre alle races og gang wars?? noget andet man ellers kan lave efter man er færdig?
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Xx VuZiiE xX » 8. maj 2009 23:29

Nu behøver man jo ikke at få achievements for alt..

Duer evt.?
Mikkel/BeaverDing
Xx VuZiiE xX
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf Beatwolf » 9. maj 2009 00:20

hmm duer.. whats that?
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf kasperand » 9. maj 2009 11:00

Beatwolf skrev:hmm duer.. whats that?


Billede
kasperand
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Ink129 » 9. maj 2009 11:17

Haha, fedt pic der, Kasperand. :lol:

Dagens gode grin!
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster