Xboxlife forum

Lost and damned

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Lost and damned

Indlægaf jevning » 17. feb 2009 23:36

Ja nu får jeg sikkert hug for at spørge men:

Efter at havde hentet Lost and damned, hvordan kommer man så igang med at spille de nye missioner, bruge de nye våben osv.
Jeg har hentet det til min storebror, og afleveret xbox'en til ham igen.
( Han her ikke internet forbindelse ) Men der sker ikke en bjælde.
jevning
Niveau 0
 
Indlæg: 29


dasd

Indlægaf IceKK » 17. feb 2009 23:39

Måske kræver det internet verification eller sådan noget. Er det noget DLC der gør.
IceKK
 


Indlægaf Mr. Aggiz » 17. feb 2009 23:46

Som IceKK siger, så skal Xbox 360'eren være koblet på nettet for, at bruge DLC på den.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf RazorOne DK » 17. feb 2009 23:53

Nej det skulle ikke være nødvendigt at være "online" for at bruge "DLC", men det kan kræve at man er "online" for at aktivere det.

Derefter skulle man frit kunne bruge det "offline".
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf jevning » 17. feb 2009 23:57

RazorOne DK skrev:Nej det skulle ikke være nødvendigt at være "online" for at bruge "DLC", men det kan kræve at man er "online" for at aktivere det.

Derefter skulle man frit kunne bruge det "offline".



Det har jeg ikke prøvet, så det er jo en mulighed.
Tak for hurtigt svar
jevning
Niveau 0
 
Indlæg: 29


dasda

Indlægaf IceKK » 18. feb 2009 00:00

Måske det aktiveres i konsolnummeret. Prøv at sæt hans konsol til internettet og kør lost and damned. Derefter ville det måske virke


Edit:

^ What he said ^
IceKK
 


Indlægaf omega2oo5 » 18. feb 2009 00:15

Ellers kunne det vel tænkes, hmm, er DLC'en hentet på din profil og ikke mindst ... har du hentet det på din egen box først. For vil skyde på at DLC fungere lidt som Arcade spil m.m. og låser sig til den konsol den blev hentet ned på først. Ideelt en god kopisikring, da man ikke kan benytte det downloadede materiale medmindre man har den "oprindelige" konsol eller er logget på Live! på en anden maskine.

Nu vil jeg selvfølgelig ikke beskylde dig for piratkopiering, for hvis din bror har betalt fot TLAD med sin Live! profil på den pågældende box, så er der nok tale om en fejl og det kan MS support garanteret hjælpe med.

For TLAD skulle gerne spørge om man vil starte det downloadede indhold så snart man starter GTA4 første gang efter download :)
omega2oo5
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Indlægaf Mr. Aggiz » 18. feb 2009 00:16

Det eneste DLC jeg selv har købt, i sin tid var Shivering Isles til Oblivion, hvor jeg ikke kunne spille det, når jeg ikke var på Xbox Live. Men kan godt være jeg tager fejl :)
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf jevning » 18. feb 2009 02:03

omega2oo5 skrev:Ellers kunne det vel tænkes, hmm, er DLC'en hentet på din profil og ikke mindst ... har du hentet det på din egen box først. For vil skyde på at DLC fungere lidt som Arcade spil m.m. og låser sig til den konsol den blev hentet ned på først. Ideelt en god kopisikring, da man ikke kan benytte det downloadede materiale medmindre man har den "oprindelige" konsol eller er logget på Live! på en anden maskine.

Nu vil jeg selvfølgelig ikke beskylde dig for piratkopiering, for hvis din bror har betalt fot TLAD med sin Live! profil på den pågældende box, så er der nok tale om en fejl og det kan MS support garanteret hjælpe med.

For TLAD skulle gerne spørge om man vil starte det downloadede indhold så snart man starter GTA4 første gang efter download :)



Det er hentet på hans xbox, med hans profil, med hans ms point osv.
Jeg har ikke selv hentet det endnu, da jeg ikke har point nok.
Jeg syntes også det ville være plat hvis man ikke kan spille de tilføjelser man har hentet, så længe der er single player del i, uden at være tilsluttet en internet forbindelse.
jevning
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Indlægaf Lithiuz » 18. feb 2009 09:25

Da jeg startede GTA op efter at have hentet tlatd skulle jeg hente en update til GTA før at jeg kunne spille... Ved ikke om det måske kunne være det.
Lithiuz
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Indlægaf jevning » 18. feb 2009 13:43

Lithiuz skrev:Da jeg startede GTA op efter at have hentet tlatd skulle jeg hente en update til GTA før at jeg kunne spille... Ved ikke om det måske kunne være det.



Jeg tror du har fat i noget der.......
jeg vender tilbage når det er undersøgt
jevning
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Indlægaf Reinhold » 18. feb 2009 13:54

Fik også en opdatering efter opstart af GTA + rocker-udvidelsen. Herefter kan man vælge mellem spillene i menu under "new", hvis man i første hug siger nej til at spille udvidelsen, når den spørger ved opstart - jeg havde lige en co-op date i original-spillet som skulle ordnes først...men NU til rockerne :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf jevning » 18. feb 2009 14:42

srs08 skrev:Fik også en opdatering efter opstart af GTA + rocker-udvidelsen. Herefter kan man vælge mellem spillene i menu under "new", hvis man i første hug siger nej til at spille udvidelsen, når den spørger ved opstart - jeg havde lige en co-op date i original-spillet som skulle ordnes først...men NU til rockerne :)



Det var åbenbart også det der skulle til. Jeg har lige haft xbox'en koblet til xbox live, og da jeg startede spillet igen, kom der en opdatering, og nu virker det. Det er nok noget der skal til hver gang man har hentet tilføjelser. Problemet er løst, så tak for hjælpen.
jevning
Niveau 0
 
Indlæg: 29



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron