Xboxlife forum

GTAIV: Sidste achievements - pipfugle etc

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTAIV: Sidste achievements - pipfugle etc

Indlægaf Reinhold » 17. feb 2009 08:16

Er for en periode siden blevet færdig med historien i GTA4, men er nu jævnligt forbi og spille lidt multiplayer. Det har startet min hunger efter de sidste achiev. i spillet, som jeg ikke hentede via første gennemgang af historien. Jeg er derfor startet forfra og har et par spg til folket:

1) Har tilfældigt fundet et par duer, men hvordan finder man dem alle?

2) Kan man se sit gamer-card...altså en oversigt over karrieren i multiplayer? Ville være fint at kunne se næste niveaus krav for penge etc

Jeg har flere små huller i listen af achievements ala taxaturen, heliturerne, melee etc, men dem må jeg prøve mig frem med. Tips modtages dog med glæde.

Sidst men ikke mindst er jeg en del spillende på multiplayer aktuelt, så add mig, hvis I er friske på co-op etc

:) srs08
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf player_2 » 17. feb 2009 20:12

Prøv at søge på noget lign. Flying Rats map på google

Så kommer der et par sider op med kort og beskrivelser hvor du kan finde den
player_2
Niveau 4
 
Indlæg: 461

Brugeravatar

Indlægaf Lomilias » 17. feb 2009 20:40

Youtube har hjulpet mig rigtig godt på vej med mine achievments. Ellers "xbox360achievments.org", det er alle achievement-whores' bibel =P

Det var sku mange gange jeg fik skrevet achievements der xD
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf Reinhold » 18. feb 2009 08:32

Tak for hjælpen.

Er der nogle som ved, om man kan se sit online gamercard...altså hvornår man upgrader etc. Tjener penge i multiplayer uden virkeligt at have et mål aktuelt :/
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf Reinhold » 18. feb 2009 14:00

Endnu et spg til forum. Spiller en del co-op banerne på ranked multiplayer og der ligger åbenbart en achievement for at slå rockstjernes tider! Nogen der kender disse tider eller er vi igen ude i en google?

Chears :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf Twins x Beast x » 18. feb 2009 14:55

Deal Breaker - 7:03

Hangmans NOOSE - 2:32

Bomb Da Base ll - 5:32
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf Vestergaard » 20. feb 2009 14:31

Jeg kan også anbefale x360a.org
Søg på grand theft auto og så vælg game forum. Der er utroligt mange gode tråde! Og masser og masser af vejledning.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Reinhold » 15. mar 2009 20:58

Lidt noget hø, at man spiller med random folk fremfor selv at kunne lave en forum at venner! Det måtte de gerne rette op. Endvidere kunne en oversigt over ens egne tider i co-op banerne eksempelvis også være meget praktisk :/
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron