Xboxlife forum

S.W.A.T

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

S.W.A.T

Indlægaf C.C » 9. jan 2009 21:31

Jeg elsker fede politijagter i Gta IV, og søger kæmpe bil som tar vejspæringerne let som ingen ting så er der nogle der ved hvor man kan, (vis man kan finde Swat bilen i gta iv) Altså et sted hvor den bare holder og kuggelurer. :?:
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Ostehaps » 9. jan 2009 21:41

ved ikke med swat bilen, men lastbilen (kan ikke huske navnet, men den helt store som normalt kun findes på motorvejene) plejer at kunne holde til en del.
when there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph
Ostehaps
Niveau 3
 
Indlæg: 264


Indlægaf dan143 » 9. jan 2009 22:22

Jeg ved det heller ikke, men prøv med en bus, de / den har givet mig mange timer med sjov og spas :) og den tager meget, rigtig meget tæsk før den bukker under
dan143
Niveau 1
 
Indlæg: 89


Indlægaf C.C » 10. jan 2009 11:40

dan143 skrev:Jeg ved det heller ikke, men prøv med en bus, de / den har givet mig mange timer med sjov og spas :) og den tager meget, rigtig meget tæsk før den bukker under


Jepper den bruger jeg også selv normalt, men den er bare ikke ret hurtig. Den er for langsom til at accelererer.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf dan143 » 10. jan 2009 15:05

Jah, den er lidt langsom men den stopper jo ikke rigtigt for noget? :P du kan også prøve den store kasse bil ude fra lufthavnen, den der flytter fly'ene, motoren ligger i midten så roadblocks og kamikaze politi biler kan den nok klare ^^
dan143
Niveau 1
 
Indlæg: 89


Indlægaf C.C » 10. jan 2009 17:34

dan143 skrev:Jah, den er lidt langsom men den stopper jo ikke rigtigt for noget? :P du kan også prøve den store kasse bil ude fra lufthavnen, den der flytter fly'ene, motoren ligger i midten så roadblocks og kamikaze politi biler kan den nok klare ^^

Okay, den skal lige prøves
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron