Xboxlife forum

Gta IV Fryser.

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf hansen28 » 12. dec 2008 12:41

når du skal starte spillet op så trykker du bare y så står der installere på hdd og det gør du så :)
Take Me Home United Road, To a place i belong, To Old Trafford, To see United, Take Me Home United Road

Born United - Live United - Die United!!!
hansen28
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Maltéz » 12. dec 2008 12:51

Mit råd: Køb en HDD. Din Xbox bliver 10 gange mere værd med en sådan; mindre støj, hurtigere loadingtider, adgang til de snart 200 demoer, XBLA spil og alle de andre gratis ting der er på Live Marketplace. (Husk også at du skal bruge en HDD for at kunne spille det ekstra indhold til GTAIV som kommer i starten af 2009.)

I GTAIV er der endda endnu mere at hente. Jeg gennemførte Niko's historie og spillede vel 30+ timer mens den lå på HDDen og det kørte som en drøm. Da jeg var færdig slettede jeg spillet fra HDD så der var plads til andre spil. Jeg gik derefter tilbage for at få et par achievements, hvilket viste sig at være en elendig idé. Den frøs 5 gange i træk og en af gangene var spillet helt i stykker. Den loadede fx. ikke kælderen ved en Gun Shop, et sted jeg ellers havde været mange gange tidligere. Først kunne jeg ikke gå derned og da det så lykkedes, var der ingen textures..! Det kører med andre ord elendigt fra DVDen og glimrende fra HDD.
Gå ind på denne side, så kan du få en 20 GB HDD og 3 mdr. Live Gold abonnement for 170 kr. (hvis kampagnen stadig løber) http://www.xboxstorageupgrade.com/hh/we ... cation.jsp
Det er et sindssygt godt tilbud!
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf Capper » 12. dec 2008 17:35

Maltéz skrev:Mit råd: Køb en HDD. Din Xbox bliver 10 gange mere værd med en sådan; mindre støj, hurtigere loadingtider, adgang til de snart 200 demoer, XBLA spil og alle de andre gratis ting der er på Live Marketplace. (Husk også at du skal bruge en HDD for at kunne spille det ekstra indhold til GTAIV som kommer i starten af 2009.)

I GTAIV er der endda endnu mere at hente. Jeg gennemførte Niko's historie og spillede vel 30+ timer mens den lå på HDDen og det kørte som en drøm. Da jeg var færdig slettede jeg spillet fra HDD så der var plads til andre spil. Jeg gik derefter tilbage for at få et par achievements, hvilket viste sig at være en elendig idé. Den frøs 5 gange i træk og en af gangene var spillet helt i stykker. Den loadede fx. ikke kælderen ved en Gun Shop, et sted jeg ellers havde været mange gange tidligere. Først kunne jeg ikke gå derned og da det så lykkedes, var der ingen textures..! Det kører med andre ord elendigt fra DVDen og glimrende fra HDD.
Gå ind på denne side, så kan du få en 20 GB HDD og 3 mdr. Live Gold abonnement for 170 kr. (hvis kampagnen stadig løber) http://www.xboxstorageupgrade.com/hh/we ... cation.jsp
Det er et sindssygt godt tilbud!


Aha. Det må jeg lige se på så. Så det er vel nok ikke bare spillet. Så er der altså ingen grund til og få det sendt tilbage og så få et nyt?

Så må jeg nok investere i sådan en HDD. :P
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf Rosenrot » 12. dec 2008 21:35

hansen28 skrev:når du skal starte spillet op så trykker du bare y så står der installere på hdd og det gør du så :)


Der sker ikke meget, når jeg trykker på Y? Har gjort det en 20-30 gange, og den loader og larmer bare som normalt.
Rosenrot
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf Capper » 14. dec 2008 20:15

110 Kroner.

20 GB HDD er bestilt. Så lad os se om det kan redde mit problem. ;)
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf Capper » 17. dec 2008 12:56

Fantastisk .:D

Har fået harddisken i og det kører som smurt ind til videre. Regner ikke med noget går galt. Men det er virkelig fantastisk. Meget hurtigere load. Og så larmer den slet slet ikke.

Fuldkommen lydløs. Det er jo fantastisk . :D

De bedste 110 Kr. Jeg har brugt i lang tid.
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron