Xboxlife forum

Loader langsomt ?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Loader langsomt ?

Indlægaf Capper » 3. dec 2008 14:36

Når jeg nu er ved en mission og den loader. Så lige pludselig bliver den bare ved.

Det kører stadig dernede så den er ikke frosset. Her før ventede jeg over 5 min. Den bliver ved med og loade. Det er ikke altid den gør det.

Har lige modtaget spillet, er det bare sådan, eller spillet, eller min box?
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf Vestergaard » 9. dec 2008 20:47

Det lyder godt nok mærkeligt. Det har jeg aldrig oplevet, og jeg har 100 %'et spillet, så jeg tror ikke, at det er fordi at der er et område jeg ikke har prøvet. Det kan selvfølgelig være en fejl ved spillet, men umiddelbart lyder det som en hardware fejl. Har du installeret spillet på din harddisk?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf retroprosa » 10. dec 2008 19:18

Det er sket én gang for mig før, men aldrig igen derefter. Jeg kan kun forestille mig at det kan skyldes overbelastning og/eller overophedning af din Xbox. Står den frit, så den kan køle ordentligt?
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf Capper » 11. dec 2008 16:42

retroprosa skrev:Det er sket én gang for mig før, men aldrig igen derefter. Jeg kan kun forestille mig at det kan skyldes overbelastning og/eller overophedning af din Xbox. Står den frit, så den kan køle ordentligt?


Ja det er vidst ikke det som er problemet. HAr prøvet og flytte den mange gange. Men altså der er jo også problemer med at mit spil går i hak.

Så nu vil jeg lige prøve og lade en ven spille det på hans box. Hvis det virker der, min box til rep. Men kan egentlig kun forstille mig det er spillet. Fifa street og andre spil virker mere end fint .

Har også snakket med coolshop. De vil gerne teste det hos dem også. Så finder lige ud af hvad jeg gør. ;)
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron