Xboxlife forum

GTA IV på disken.

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA IV på disken.

Indlægaf OldTymer72 » 20. nov 2008 17:47

Jeg kan ikke rigtigt finde erfaringer omkring GTA IV på disken, så jeg prøver lige met et 'rigtigt' indlæg.

GTA IV var ret hårdt at køre for min gamle Xbox. Den var fejlfri lige indtil jeg satte GTA IV i og så begyndte den at overheate hver 5 minut. 2 røde streger ustandseligt og det begyndte den så med i andre spil osse.

Nu har jeg en ny elite, men har simpelthen ikke turde tage chancen og spille det.

Har nogen installeret det på disken? Kører det bedre? Arbejder boxen ligeså 'hårdt' endnu for at afvikle det? Jeg vil gerne gennemføre det :D

Hvad er jeres erfaringer?

Tak!
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf LinearZ » 20. nov 2008 17:51

Tror sagtens du kan sætte det i boxen. Der har været noget helt galt med din gamle box hvis den ikke kunne klare det ;)

Nu har jeg ikke prøvet at installere spillet (Da jeg ikke har det) men spil som fx FarCry2 loader langt hurtigere... Så kunne forestille mig at GTA også gør det ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf CvKM » 20. nov 2008 17:57

Jeg installerede mit GTAIV igår på min Xbox, det loadede meget hurtigere, men det fylder altså 6.8GB bare så du ved det. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf OldTymer72 » 21. nov 2008 10:22

Tak.

Jeg har heldigvis fået mig en 120 gb disk og den kan jeg ligeså godt bruge, så det er måske tiden jeg får gang i det igen :)
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf Rasmusdc » 21. nov 2008 10:42

kan man skille sin disk ad og bare smække en 2½ " 200gb i feks. ? kan det lade sig gøre.

vil ikke pille ved bios, og vil ikke bannes, så det er intet med pirat spil at gøre, men synes det er rart at spil ligger på selve xboxen selvom man skal bruge skiven.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Indlægaf NeoNmaN » 21. nov 2008 10:50

Rasmusdc> Kan kun være fuldt ud enig med dig, har samme problem vil gerne smække en meget støre disk i end bare 120gb :/ netop for at undgå at rejse med og finde mine spil :P
http://neonman.dk | følg med på min blog
NeoNmaN
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf centric dk » 21. nov 2008 12:04

Rasmusdc skrev:kan man skille sin disk ad og bare smække en 2½ " 200gb i feks. ? kan det lade sig gøre.

Man kan bruge en bestemt HDD fra et bestemt mærke i stedet for en original Xbox HDD. Man skal dog stadig have Xbox HDD "indpakningen" og xboxen understøtter ikke højere end 120 GB alligevel, så det er formålsløst.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf shatin-2200 » 13. jan 2009 12:18

kan jeg intallere det på min xbox 360 arcade
shatin-2200
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf retroprosa » 13. jan 2009 19:56

shatin-2200 skrev:kan jeg intallere det på min xbox 360 arcade


Nu kan jeg ikke huske om det er Aracde'en der ikke har en pre-installeret HDD? Men i så fald kan du i hvert fald ikke. Spillet fylder som sagt næsten 7 GB.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf brian andersen » 22. jan 2009 20:38

LinearZ skrev:Tror sagtens du kan sætte det i boxen. Der har været noget helt galt med din gamle box hvis den ikke kunne klare det ;)

Nu har jeg ikke prøvet at installere spillet (Da jeg ikke har det) men spil som fx FarCry2 loader langt hurtigere... Så kunne forestille mig at GTA også gør det ;)

ja din xbox larmer ikke mere når du kører på disk og den blir ikke varm det er det fede med den nye dashboard men du skal have 120 gb hd ellers har du hurtigt fyldt op der på en 60 eller 20er gb :cry:
dont chead or i spam
brian andersen
Niveau 0
 
Indlæg: 29



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron