Xboxlife forum

Stevie's sms jobs.

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf needlessJB » 1. jul 2008 16:07

needlessJB skrev:når okay mange tak for hjælpen men skal man så ikke bruge den side der hedder www.whattheydontnotwantyoutonow.com elller sådan noget?


den hedder whattheydontnotwantyoutonow husk www og com elleres vikrere den ikke lige en fejl jeg lavede
needlessJB
Niveau 3
 
Indlæg: 235


Indlægaf Muqqe » 1. jul 2008 16:28

Den hedder altså www.whattheydonotwantyoutoknow.com og kan indtastes i browseren, hvis du besøger én af spillets netcaféer. Inde på den side finder du kort over forskellige ting, der er rundt om i byen: Duer, våben, stunts, køretøjer o.l.
Muqqe
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Indlægaf JaniX » 13. sep 2008 14:24

Jeg har gennemført mainstory, men har ikke stevies nr eller beskeder. Jeg har hans garage men har aldrig brugt den. Nogen der kan hjælpe?
My Game's: Bully Shcolarship edt.; Biochock Nfs-Prostreet; Fifa08; Kane & Lynch; Forza2; Assasins Creed; Condemned; Oblivion; Halo3; Saint's Row; Crackdown; Fifa07; Nba Homecourt; Gun; PGR3; PerfectDarkZero; Call of Duty3; Gears of Wars; Just Cause; Hitman -BloodMoney.
JaniX
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf JaniX » 13. sep 2008 19:55

nogen der måske har samme problem?
My Game's: Bully Shcolarship edt.; Biochock Nfs-Prostreet; Fifa08; Kane & Lynch; Forza2; Assasins Creed; Condemned; Oblivion; Halo3; Saint's Row; Crackdown; Fifa07; Nba Homecourt; Gun; PGR3; PerfectDarkZero; Call of Duty3; Gears of Wars; Just Cause; Hitman -BloodMoney.
JaniX
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf Capper » 21. dec 2008 09:59

Hiver lige den her op igen da jeg selv skal finde ud af det.

Hvor langt skal man være i spillet sådan ca. Før man får beskeden?

Kan være jeg har misset den så må lige se. Men jeg har vundet det omkirng 58 % ..

Så det kan være det snart kommer. .:) ?
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf charmetrold:24 » 27. jun 2009 22:35

jeg har lige et hurtigt spørgemål, den hjemside hvor man finder de biler til stevie, skal man skrive den hjemmeside ind hver gang, man er inde på spillets netcafer ??

håber venligste at få et svar :-)
charmetrold:24
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf retroprosa » 28. jun 2009 10:39

Jeg synes nu ikke at det var nødvendigt at bringe sådan et gammelt emne op igen, bare for det.

Men for at besvare dit spørgsmål, så vil du få mere ud af at bruge det interaktive kort på www.gta4.net - her er der også billeder af bilerne osv.. Det andet er for besværligt.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron