Xboxlife forum

GTA IV DLC tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA IV DLC tråden

Indlægaf The Riddick » 16. maj 2008 20:42

ja nu er vi jo alle sammen, godt og grunddigt i gang med at styrre Niko ind i de vildeste skuddueller med byens "lowlife", låne biler af let overtallige indbyggere, og befamle letpåklæde kvinder i LC. :)

men nu er vi xbox ejere jo så heldig at morskaben, forhåblig trækkes lidt længere, jeg taler sevfølgelig om de 2 eklusive ekstra downloads til spillet, som rockstar har annonceret.

men hvad tror / kunne du godt lide at se i disse DLC?

## der kan forkomme spoilers##

personligt har jeg en ide om at der i en af DLC´erne bliver sommer og bl.a. åbnet op for forlystelsparken på den første ø. hvis man udforsker de skilte der hænger ved indgangen, står der et eller andet med: " lukket indtil sommer". der kan gå ufattelig meget tid med at "poppe" hovederne af de stakkels indbyggere som lykkeligt tager en svingom i pariser hjulet :lol:, eller fræse rund i på gocart banen.

PS! jeg beklager self, hvis denne diskution allerede er i gang.
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf Vestergaard » 16. maj 2008 21:30

Jeg tror at dit bud er for småt. :-) måske er det en del af en samlet løsning, men alene, for småt. Det er jo mange mange penge M$ har givet for eksklusivt DLC.

Jeg tror mere, at det er noget i stil med, at man kommer til en anden by. Der er jo blevet fundet en flybillet til San Andreas. Om det så er næste spil i serien, eller DLC, ved man jo ikke.
I et tidligere GTA spil, tog man jo tilbage til LC, og havde en mission på restauranten. Så noget lignende, med en lille by med nogle missioner kunne jeg godt forestille mig.

Men ellers måske bare nogle nye personer og en 10-20 missioner.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Evigg » 17. maj 2008 07:27

Nogle flere co-op multiplayer missioner ville være lækkert. Nogle hvor der indgår nogle flere biljagter! :P
Evigg
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf Kenneth B. » 17. maj 2008 07:33

Hvis de ville starte med at rette fejlen med at spillet fryser så ville jeg være tilfreds.
Kenneth B.
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Stinger » 17. maj 2008 09:17

Tror at det bliver DLC til GTA4 LIBERTY CITY. Kan ikke forestille mig at de begynder at lave en helt ny by. De har kæmpe muligheder i den nuværende. Der kan smider et par ekstra NPC's ind med missioner, åbnes forlystelsesparker, åbnes op for et par flere bygninger, evt. safehouses og sikkert en ny bil eller 2. Tror det bliver fedt, men man skal vist ikke regne med et helt nyt spil. Mere lidt (som ordet også siger) ekstra indhold til byen og ikke en regulær udvidelsespakke.
Stinger
 


Indlægaf chateque » 17. maj 2008 09:49

Kenneth B. skrev:Hvis de ville starte med at rette fejlen med at spillet fryser så ville jeg være tilfreds.


det kommer ikke i DLC. det kommer med en patch
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf skitzofraen » 21. maj 2008 13:10

Jeg ville gerne se nogen flere co-op missioner ala bomb the base II og hangmans noose.

Jeg ville også gerne se nogen flere singleplayer missioner.

Flere våben + faldskærm.

Flere biler.

Nye områder (måske ikke så realistik, at tro vi får det, men man kan da håbe)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Vestergaard » 21. maj 2008 14:08

Fly! Det er så bittert at se fly i et spil, og så ikke være i stand til at bruge dem! Bare et lille propelfly.
Og som skitzofraen siger, faldskærm.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Akandreasen » 21. maj 2008 14:11

pizza-bude-scooter! :D
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf The Riddick » 21. maj 2008 14:31

dig og dine pizza scootere :)
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron