Xboxlife forum

Online gaming

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Online gaming

Indlægaf CakeMan DK » 13. maj 2008 16:01

Hej, en ven og jeg prøveder her i går aftes at spille sammen på nettet.
Da vi ikke ikke kunne finde ud af at komme ind i samme Team Deathmatch bane besluttede vi os bare for at, ja... tåge rundt sammen :D

Men jeg vil så spørge om, om det kan passe at man ikke kan spille andre modes end party mærkelig ting, sammen?
Altså at man ikke kan spille sammen på samme måde, som i f.eks CoD4?

v.h. Martin
CakeMan DK
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf PepperDude » 13. maj 2008 16:15

Det er da bare at invitere dine venner til en gang partymode, så går hosten, ind i sin mobil, og vælger den gamemode i skal spille, så enkelt er det?

Kan ikke rigtig se problemet? (ret mig hvis jeg har misforstået spørgsmålet)
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf CakeMan DK » 13. maj 2008 16:37

Tror jeg du har, så mange tak for hjælpen:)
(det var min ven der hostede i går og han er ikke lige den skarpeste kniv i skuffen:D)
CakeMan DK
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf Rahbek » 13. maj 2008 16:47

Som det bliver sagt...lav et party under multiplayer på telefonen og så når alle er inde, så går host ind og vælger hvad jeres party skal spille på mobilen...simple...


Men desværre mange gange når nu fx laver et party med 2-3 spillere og siger fx ranked TDM, så kommer du mod andre hold på den størrelse kun, det er nogle gange frustrerende, når du gerne vil spille i en stor 8v8 match med bare én af dine venner....

udover det har mig og mine m8's haft problemer med at spille 4 fra et party, en af os blev smidt ud hele tiden :S
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Underdog Dude » 13. maj 2008 17:22

Rahbek skrev: udover det har mig og mine m8's haft problemer med at spille 4 fra et party, en af os blev smidt ud hele tiden :S


Det dufter lidt af NAT settings problemer.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster