Xboxlife forum

Hvilken slutning valgte I? (Spoiler!)

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Hvilken slutning valgte I? (Spoiler!)

Hævn
38
76%
Pengene
12
24%
 
Afgivne stemmer : 50

Hvilken slutning valgte I? (Spoiler!)

Indlægaf Daniel.S » 11. maj 2008 21:51

Hey.

Som topic. Hvad gik i efter? Pengene, eller hævn?

Først gik jeg selv efter pengene, fordi Roman nærmest pev efter dem, ironisk nok det dumme valg.. Kan bestemt bedre li' Roman end Kate :D
Så måtte lige igennem en gang til de sidste par missioner igen (forbandet meget sværere at styre den skide motorcykel end båden :evil:)
Billede
Daniel.S
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Spartan » 11. maj 2008 21:53

Det lyder da som en god slutning :D!
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf Hertzblut » 11. maj 2008 21:56

REVENGE!!!! :)

Så napper jeg pengene næste gang Niko starter forfra i Liberty City
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Spartan » 11. maj 2008 21:58

Hertzblut skrev:Så napper jeg pengene næste gang Niko starter forfra i Liberty City


Så der udkommer et GTA V?
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf Spartan117 » 11. maj 2008 21:58

Valgte hævn første gang, synes ikke det var så svært og se at det var det øh "rigtige" at gøre.
Spartan117
Niveau 7
 
Indlæg: 2676


Indlægaf Vultures » 11. maj 2008 22:02

På trods af, at der klart og tydeligt står "SPOILER" vælger jeg altid at klikke mig ind på emnet, og læse alle indlæggene igennem.

Jeg er bare så skidesmart, mand.
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf ZtinKi » 12. maj 2008 12:05

Vultures skrev:På trods af, at der klart og tydeligt står "SPOILER" vælger jeg altid at klikke mig ind på emnet, og læse alle indlæggene igennem.

Jeg er bare så skidesmart, mand.


Lol, samme her :lol:

Hvilken slutning skal man vælge, for at kunne fortsætte med at spille bagefter? Har nemlig hørt at det afhang af slutningen...
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf Mr. Aggiz » 12. maj 2008 12:33

Ved hævn kan man sagtens fortsætte med at spille videre, men ved ikke om man kan, hvis man vælger pengene.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Mr. Kaizer » 12. maj 2008 12:43

ZtinKi skrev:
Vultures skrev:På trods af, at der klart og tydeligt står "SPOILER" vælger jeg altid at klikke mig ind på emnet, og læse alle indlæggene igennem.

Jeg er bare så skidesmart, mand.


Lol, samme her :lol:

Hvilken slutning skal man vælge, for at kunne fortsætte med at spille bagefter? Har nemlig hørt at det afhang af slutningen...

Jeg valgte hævn, og der er en mission bagefter hvor man skal ja hævne sig igen. Jeg er startet forfra i Liberty City og kan om få timer fortælle dig om man kan den anden vej rundt :)
EDIT: Ændre det ved noget om man vælger at skyde Drako eller er det kun Revenge & Money der gælder for ændring af slutningen?
Mr. Kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1372


Indlægaf Daniel.S » 12. maj 2008 13:37

Du kan spille bagefter begge afslutninger.
Den 'eneste' forskel er hvem der dør ved kirken.

Nåja, og så lidt småændringer i den sidste mission :D
Billede
Daniel.S
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf frostwolf » 12. maj 2008 14:04

Jeg valgte til sidst at nakke Dimitry da jeg allerede havde mere end rigeligt med penge - over $650000, desuden valgte jeg at nakke Darko og Dwayne
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf frostwolf » 12. maj 2008 14:09

Dwayne er en af de 5 personer der står i mine stats som ven, men jeg valgte jo at dræbe ham... hvordan får jeg ham til at kunne lide mig over 90%? han står til 54% atm selvom han er død :( går ud fra jeg skal spille forefra så :P
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf Hertzblut » 13. maj 2008 07:43

frostwolf skrev:Dwayne er en af de 5 personer der står i mine stats som ven, men jeg valgte jo at dræbe ham... hvordan får jeg ham til at kunne lide mig over 90%? han står til 54% atm selvom han er død :( går ud fra jeg skal spille forefra så :P


Er du god til første hjælp? :)

Jeg tror det kun gælder for de venner du har der overlevede.
Så hvis du skød Dwayne så så tæller han ikk med... tror jeg..
Har du alle de andre (levende) på 90%+?
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf the bifoman » 16. maj 2008 22:48

Jeg tog pengene, for det lød som om det var til Romans fordel, og jeg så ham nødig dø..
Doh...

Men hold da kæft, en fed afslutning. Det er kun få film og bøger, og da slet ingen andre spil, der vækker den der fornemmelse af sorg eftter den sidste mission. Jeg var helt deprimeret, da jeg spillede videre efter jeg dræbte den klaphat til Dimitri.
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf Cerialbox » 16. maj 2008 22:50

FUUUUUUCK, læste ikke overskriften ordentligt.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Næste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron