Xboxlife forum

Hvilken slutning valgte I? (Spoiler!)

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Hvilken slutning valgte I? (Spoiler!)

Hævn
38
76%
Pengene
12
24%
 
Afgivne stemmer : 50

Indlægaf Anonymous22 » 17. maj 2008 01:54

frostwolf skrev:Dwayne er en af de 5 personer der står i mine stats som ven, men jeg valgte jo at dræbe ham... hvordan får jeg ham til at kunne lide mig over 90%? han står til 54% atm selvom han er død :( går ud fra jeg skal spille forefra så :P


Du skulle have nakket Playboy X, så havde du fået venskab med Dwayne og Playboy X´s Penthouse;) (Safehouse)
Anonymous22
 


Indlægaf Stinger » 17. maj 2008 09:01

Valgte det rigtige.

Jeg lod Darko løbe sin vej og fik den efterfølgende og smukkeste dialog med Roman (you are free now). Han vil leve i skyld resten af sit usle liv og Niko ville ikke have fået noget ud af at dræbe ham.

Derimod valgte jeg at dræve Demitri, han udgjorde jo en klar og reel trussel og har igennem hele spillet truet mig på livet hvilket ikke kan siges om Darko.

Og selvom Kate dør, hvilket er sørgeligt da Niko åbenbart virkelig kan lide hendes rolige person, så gælder universalsætningen jo: "Bro's before Hoe's"

Jeg er simpelthen BLÆST VÆK af hele historiens dybde i GTA4. Det er taget til et helt nyt niveau sammenlignet med de tidligere spil. Man kommer virkelig til at holde af Niko. De andre spil har haft intetsigende hovedpersoner som kun tænkte på bling bling - her nærmer man sig næsten det tilhørsforhold der blev knyttet til Solid Snake tilbage i MGS1. (Og slutningen minder meget derom, med at man skal vælge hvilken af ens venner der dør).

Vil våge at påstå at spillet her har flere episke øjeblikke og velskrevne dialoger end flertallet af Hollywoods A-film for tiden.

Slutningen er virkelig rørende og faktisk ulykkelig ligemeget hvad man vælger. Meget ironisk at det sker på happiness island, får Niko er en ødelagt mand da spillet er gennemført.

Elsker at han slutter af med at sige" Is this the dream were are looking for" og så ryste sagte på hovedet.

Hatten af for R*
Stinger
 


Indlægaf the bifoman » 17. maj 2008 09:24

Jeg fik næsten gåsehud, da jeg hørte sætningen "Welcome to America". Hold kæft, en fed punchline :)
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf Stinger » 17. maj 2008 10:12

the bifoman skrev:Jeg fik næsten gåsehud, da jeg hørte sætningen "Welcome to America". Hold kæft, en fed punchline :)


Der er optaget over 80.000 forskellige dialoger til spillet. På den måde får man ofte nye samtaler hvis man starter en mission forfra.

På vej hjem fra en date med Michelle fortale Niko og sine oplevelser fra fra borgerkrigen Baltikum.

"I saw people get shot, raped and burned... it changed me... (lang pause) it destroyed me"

"Everyday you pick up new luggage that you will have to carry for the rest of your life - there is no such thing as a fresh start"
Stinger
 


Indlægaf Evigg » 17. maj 2008 11:16

Jeg valgte pengene, eftersom det var hvad Roman foreslog. Jeg har stort set ikke haft kontakt med Kate, selvom hendes opringninger fik det til at lyde anderledes.

Roman er den fedeste karakter. Var ret sur da han
blev dræbt, så smuttede ikke i seng før jeg havde klaret sidste mission (hvilket tog mig 5 forsøg fordi jeg ikke kunne indhente Jacobs helikopter!).

Men er igang med at gennemføre det igen - vil sgu helst have at Roman overlever! :P
Evigg
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf Vestergaard » 18. maj 2008 12:57

Nu hvor jeg har læst jeres indlæg, er jeg da glad for at Kate døde fremfor Roman. Jeg ringer efter taxa hele tiden :D sparer SÅ meget tid!
(ja jeg ville have hævn!)
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf clakster » 18. maj 2008 13:06

Jeg valgte revenge, ombestemte mig så pga. nogle phone calls, og ombestemte mig så en sidste gang pga. phone calls igen (lol) og valgte så at holde ved min første indskydelse :D
clakster
Niveau 3
 
Indlæg: 243


Indlægaf Ralle » 19. maj 2010 16:24

Jeg valgte pengene. Det er jo klart fedest at den største skurk dør til allersidst. Det triste var jo så at Roman dør, men fuck det. Det var den rigtige måde dimitri døde på, så jeg er ganske tilfreds med mit valg;)
Ralle
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron