Xboxlife forum

Musik til fods?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Musik til fods?

Indlægaf Skinke » 1. maj 2008 15:17

Er det lykkedes for nogen at afspille musik mens de slendrer rundt i Liberty City? Jeg mindes at have læst at det skulle være muligt, og regnede med at det blev en mulighed da jeg opgraderede min telefon. Jeg så en fyr gøre det i et live feed, så det må da være muligt.

Jeg snakker selvfølgelig ikke om musik fra Dashboardet, men spillets in-game musik.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf chr-dk » 1. maj 2008 15:19

Sorry godt nok ikke svar men hvordan opgraderede man sin telefon
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf Skinke » 1. maj 2008 15:23

Det bliver den i løbet af historien.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf chr-dk » 1. maj 2008 15:24

Okay tak ;) hvor mange % inde i spillet ca
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf JaaD » 1. maj 2008 15:25

26-27% tror jeg faktisk det er :P
Billede
JaaD
Niveau 7
 
Indlæg: 2541


Indlægaf Hertzblut » 1. maj 2008 15:28

Hvis du ikke har fået svar på dit oprindelige spørgsmål Skinke, så mener jeg at have læst at de ikke fik "musik på mobilen" færdig til release. Selvom det var annonceret. Så du kan ikke høre musik på den... ikke før der evt. kommer en patch eller lign.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Skinke » 1. maj 2008 15:32

Hertzblut skrev:Hvis du ikke har fået svar på dit oprindelige spørgsmål Skinke, så mener jeg at have læst at de ikke fik "musik på mobilen" færdig til release. Selvom det var annonceret. Så du kan ikke høre musik på den... ikke før der evt. kommer en patch eller lign.


Surt.. var ellers en af de ting jeg havde set frem til. Jeg må vel bare håbe det kommer i en patch eller DLC, så. :) Synes jeg bare jeg så ham i live feed'et stå og fedte med sin mobil inden musikken startede, men jeg har vel bare ikke været opmærksom nok.

Tak for svaret, i hvert fald. :)
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf chr-dk » 1. maj 2008 16:16

JaaD skrev:26-27% tror jeg faktisk det er :P


Haha okay tak er faktisk noget til 28 ;D
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf JaaD » 1. maj 2008 16:37

men har lige fundet ud af at det er en mission for playboy x :P hvor man skal tage et billede af en.
Billede
JaaD
Niveau 7
 
Indlæg: 2541


Indlægaf Skinke » 1. maj 2008 17:58

JaaD skrev:men har lige fundet ud af at det er en mission for playboy x :P hvor man skal tage et billede af en.


Jep. Jeg undlod bare at sige det, da jeg selv hader spoilere, selv om man nok må sige at det her var en af de mindre.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf chr-dk » 1. maj 2008 18:11

Sådan ;D 29,89 % Hehe tak JaaD
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster