Xboxlife forum

GTA4 Fryser konsollerne.

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Koolkaw » 1. maj 2008 18:08

Min fryser hver 6-10 min det er uspilleligt..

Men nu sender jeg min Xbox til rep havde lignende problemer med Halo 3..
Koolkaw
Niveau 7
 
Indlæg: 2918


Indlægaf skitzofraen » 1. maj 2008 18:13

Min 360 fra launch kører det også fint... har en enkelt gang oplevet, at den stod og loadede i et par minutter, hvor jeg tilsidst bare genstartede skidtet... Er rimligt sikker på den nok skulle være kommet videre, hvis jeg havde ladet den stå, men tænkte at det ikke kunne være rigtigt, at den skulle stå og loade i flere minutter, så genstartede... Det skete efter ca 2 timers spil, og har spillet omkring 8 timer siden uden nogen problemer...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Demiminigod » 1. maj 2008 20:00

Problemer her, får det et par gange dagligt, ved at være virkelig frustrerende :/ , kan dog være at mit drev er ved at gå kaput, fordi den har med at give disc errors i Oblivion...
There can be only one Theism.
Demiminigod
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Indlægaf Competastudios » 1. maj 2008 20:16

Koolkaw skrev:Min fryser hver 6-10 min det er uspilleligt..

Men nu sender jeg min Xbox til rep havde lignende problemer med Halo 3..

Er den gået i stykker igen? jeg har samme problem og får samme orsag kommer der en ups fyr imorgen og tager min xbox.
Competastudios
 
Indlæg: 715


Indlægaf Stefan » 1. maj 2008 20:40

Competastudios skrev:
Koolkaw skrev:Min fryser hver 6-10 min det er uspilleligt..

Men nu sender jeg min Xbox til rep havde lignende problemer med Halo 3..

Er den gået i stykker igen? jeg har samme problem og får samme orsag kommer der en ups fyr imorgen og tager min xbox.


Tag alle stikkene ud og lad den stå hele natten der samme skete med min og vidste hardware fejl / 3 røde ringe, men nu har den kørt GTA IV 12 timer idag og har ikke vist noget =)!
Prøv det
Stefan
Niveau 5
 
Indlæg: 897


Indlægaf Pr3dator DK » 1. maj 2008 20:57

Har 3 gange oplevet at den er frosset på grund af ulæselig disc - har sammenlagt spillet 2-3 timer. Har første generations Xbox.
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf Homer00 » 1. maj 2008 21:12

MIn er frosset to gange i løbet af de ca. 12-14 timer jeg har spillet. Den en gang med fejlen, ulæselig disc.
Billede
Homer00
Niveau 5
 
Indlæg: 963


dasda

Indlægaf IceKK » 1. maj 2008 21:26

Det lyder som om de fleste tilfælde er overophedning.

Blæs xboxen igennem med en kompresser, behøver ikke skilde den ad bare igennem alle de små huller i den. Pas på med at blæse for meget i bagenden af boxen da blæserne kan kommer til at køre for hurtigt rundt og gå i stykker.

Mvh Søren
IceKK
 


Indlægaf Koolkaw » 1. maj 2008 21:35

Stefan skrev:
Competastudios skrev:
Koolkaw skrev:Min fryser hver 6-10 min det er uspilleligt..

Men nu sender jeg min Xbox til rep havde lignende problemer med Halo 3..

Er den gået i stykker igen? jeg har samme problem og får samme orsag kommer der en ups fyr imorgen og tager min xbox.


Tag alle stikkene ud og lad den stå hele natten der samme skete med min og vidste hardware fejl / 3 røde ringe, men nu har den kørt GTA IV 12 timer idag og har ikke vist noget =)!
Prøv det


Tak for rådet det vil jeg prøve!
Koolkaw
Niveau 7
 
Indlæg: 2918


Indlægaf Exsoul » 2. maj 2008 15:57

Spillet frøs for mig første gang jeg skulle shoppe lidt tøj, men intet derefter.
Exsoul
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf BRIZMUS » 3. maj 2008 22:47

har ps3 version, først fryst den ved loadning skærmen i starten, genstarte maskinen og anden gang da jeg ankom i havnen i starten frys spillet igen, genstarte maskinene endnu engang og der efter var der ingen problemer i 3-4 timers spil..
Billede
MADE IN GREENLAND
BRIZMUS
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Indlægaf Akandreasen » 4. maj 2008 15:10

min fryser hvert 5-10 min !!! svært frustrende!!! den har også drillet lidt med rb6.. ved ikke helt om jeg skal vente på en patch eller om jeg skal tage en snak med MS support!
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf pgrundl » 4. maj 2008 15:57

Akandreasen skrev:min fryser hvert 5-10 min !!! svært frustrende!!! den har også drillet lidt med rb6.. ved ikke helt om jeg skal vente på en patch eller om jeg skal tage en snak med MS support!


Hvis din boks driller (fryser/crasher) i mere end et spil, så er der nok ikke store chancer for, at et patch afhjælper dit problem. Tag du en snak med supporten.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Akandreasen » 4. maj 2008 16:37

den har gjort det 3 gange for ca en uge siden.. og har spillet spillet siden uden probs. ?


EDIT: altså med rb6
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf smatter » 4. maj 2008 19:54

Jeg har oplevet det en gang, mens jeg spillede. Jeg havde spillet i et pænt stykke tid, og efter det kunne jeg godt mærke, 360'eren var forholdsvis varm. Min 360'er er ikke den helt bedste, og jeg har længe troet, den ville give op snart. Den bliver dog ved med at kæmpe :P
Billede
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron