Xboxlife forum

GTA Storymode gennemført

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA Storymode gennemført

Indlægaf Chrisling » 30. apr 2008 19:36

Er der andre herinde der har gennemført spillet?

Min tid var 24 timer 30min 23 sek

Kunne godt tænke mig at se nogle andres! :D
Chrisling
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf skitzofraen » 30. apr 2008 19:41

Er ikke igennem endnu, men regner ikke med at bruge meget mere end de 24-25 timer på det... er på ca 25% nu efter 5-6 timers spil... lidt skuffende at der ikke er mere tid i spillet (for de missioner jeg har gennemført indtil videre, har ikke været nogen jeg gad spille igen)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Re: GTA Storymode gennemført

Indlægaf Slimjay DK » 30. apr 2008 19:44

Chrisling skrev:Er der andre herinde der har gennemført spillet?

Min tid var 24 timer 30min 23 sek

Kunne godt tænke mig at se nogle andres! :D


Det skal du nok få at vide, men da spillet lige er udkommet igår, og de fleste af os har et liv med job osv, så får du dem ikke lige nu :)

Men det er da ret hurtigt, er du bare løbet igennem det hele :shock:
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf NuDii » 30. apr 2008 19:52

har du bare rushet igennem main quests? hvor hurtigt skal man spille det for at sikre at man gør det uner de 30timer for achievement?
NuDii
Niveau 4
 
Indlæg: 326


Indlægaf TagEnKiks » 30. apr 2008 19:54

NuDii skrev:har du bare rushet igennem main quests? hvor hurtigt skal man spille det for at sikre at man gør det uner de 30timer for achievement?


På under 30 timer ?
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf NuDii » 30. apr 2008 20:02

mener om man kan spilde tid på side missioner, eller man bare kun skal fokusere på main missioner for at kunne nå det på under 30 timer..?
NuDii
Niveau 4
 
Indlæg: 326


Indlægaf Chrisling » 30. apr 2008 20:10

Jeg tog idt af hvert, men jeg failede 25 missioner ialt så det er nemt nok
Chrisling
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf ReneG » 30. apr 2008 20:33

Jeg klarede det på 23 timer, og gennemførte også rimelig mange side missions, men failede dog ikke særlig mange missioner.
Hvis man kun går efter at gennemføre, så vil jeg sige at man godt kan klare det på 15-17 timer (måske end da mindre) især hvis man bruger taxi.
Billede
ReneG
Niveau 6
 
Indlæg: 1644


Indlægaf Katman » 1. maj 2008 22:15

Hvor mange missioner har jer der er kommet igennem gennemført, jeg har klaret 66 og ville bare høre hvor langt der er igen.
[url=http://profile.mygamercard.net/katman+dk]
Billede
[/url]
Katman
Niveau 3
 
Indlæg: 279


Indlægaf mailo244 » 1. maj 2008 22:33

hvordan tager man side missioner? er det bare de ekstra jobs man kan få hos roman eller hva?
Billede
mailo244
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf TagEnKiks » 1. maj 2008 22:36

mailo244 skrev:hvordan tager man side missioner? er det bare de ekstra jobs man kan få hos roman eller hva?


Roman - Taxi
Brucie - Finde biler
Little Jacob - Fatter hat af hans snak og med undertekster på er det endnu sjovere :D

Er dem som du støder på i starten.

Brucie - Skal du opsøge en netcafé
Roman - skal du ringe til
Little Jacob - ringe til.

Du skal dog først "unlocke" det, så kan du få de små jobs :P
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf mailo244 » 1. maj 2008 22:40

okay, nice :D kan man så ikke bare tage nogle af dem når man har gennemført spillet?
Billede
mailo244
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf TagEnKiks » 1. maj 2008 22:42

mailo244 skrev:okay, nice :D kan man så ikke bare tage nogle af dem når man har gennemført spillet?


Ville ønske jeg kunne svare! Men er kun selv kommet til 20% (ca.)

Der kommer dog et twist i historien, som jeg er sikker på udelukker nogle af disse side-missioner. Så har jeg vidst ikke afsløret for meget :D
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf kaizer » 1. maj 2008 23:26

Jeg undrer mig lidt over hvad der er sjovt ved at spille GTA så hurtigt som muligt.

Jeg har det ikke selv, og ved derfor ikke hvor store områder man skal bevæge sig igennem, men i kan da ikke have kigget jer meget omkring på den tid, hvis GTA 4 minder bare lidt om de 3 tidligere spil.

Jeg har spillet de 3 tidligere GTA spil meget og brugte rigtig meget tid på at kigge mig omkring, finde snedige smutveje og lign.; ofte i flere timer inden jeg gik igang med missionerne.

Når nu Rockstar har gjort sig mere umage end vanligt med at skabe en levende by, er det da ærgeligt at i ikke oplever den.
Senest rettet af kaizer 2. maj 2008 08:54, rettet i alt 1 gang.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf Anonymous22 » 1. maj 2008 23:29

kaizer skrev:Jeg undrer mig lidt over hvad der er sjovt ved at spille GTA så hurtigt som muligt.

Jeg har det ikke selv, og ved derfor ikke hvor store områder man skal bevæge sig igennem, men i kan da ikke have kigget jeg meget omkring på den tid, hvis GTA 4 minder bare lidt om de 3 tidligere spil.

Jeg har spillet de 3 tidligere GTA spil meget og brugte rigtig meget tid på at kigge mig omkring, finde snedige smutveje og lign.; ofte i flere timer inden jeg gik igang med missionerne.

Når nu Rockstar har gjort sig mere umage end vanligt med at skabe en levende by, er det da ærgeligt at i ikke oplever den.


Den er jeg med på!
Anonymous22
 


Næste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron