Xboxlife forum

GTA 4 Sucks

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA 4 Sucks

Indlægaf mudderhullet » 30. apr 2008 14:16

Jeg har spillet alle de andre GTA spil i MANGE timer og glædede mig vildt til dette, men sikken en skuffelse, det har absolut ikke fortjent den hype der er omkring det spil

Hvad sker der lige de har jo pillet alt det fra der var pisse sjovt i GTA SA

hvor er f.eks
Taximisionerne (ved godt man kan køre lidt for Roman), ambulancemissionerne, politimissionerne og brandbilsmissionerne

Man kan ikke længere træne så man løber hurtigere eller bliver stærkere eller lærer nye kamptricks (man ligner jo en mongol når man slår folk)

Man kan ikke længere blæse hovedet af på folk, de dør bare men ingen skader at se på en krop selv og man har skudt 20 gange med et oversavet gevær i hovedet

Når man dræber nogle bliver de ikke længere hentet af ambulancen

Når man sætter ild til ting kommer brandvæsnet ikke længere og slukker det

Hvad skal man bruge safehouse til den gemmer jo selv efter hver gennemført mission (sikkert et bug)

Hvor er alle de sjove våben som f.eks motorsaven

Man brækker sig ikke længere efter man har spist 10 burgere

Man kan ikke længere dykke

Ja det var lige nogle af de ting jeg stødte på efter et par timers spil, bliver nok desværre ikke til meget mere :-(
mudderhullet
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf tesoo » 30. apr 2008 14:19

"Når man dræber nogle bliver de ikke længere hentet af ambulancen "

Der kommer altså en ambulance her i mit gta ? men ikke altid de kan rede folk ?
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf LinearZ » 30. apr 2008 14:23

Det var da også nogle fantastisk sjove ting du savner :roll:
Skulle jeg vælge mellem GTA:SA features og GTA4 features ville jeg da klart vælge GTA4.
Jaja man brækker sig ikke når man æder for meget... Men finder detogså 100 gange mere morsomt at drikke og se figurene vælte rundt :lol:
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: GTA 4 Sucks

Indlægaf DonVoss » 30. apr 2008 14:24

mudderhullet skrev:Jeg har spillet alle de andre GTA spil i MANGE timer og glædede mig vildt til dette, men sikken en skuffelse, det har absolut ikke fortjent den hype der er omkring det spil

Hvad sker der lige de har jo pillet alt det fra der var pisse sjovt i GTA SA

hvor er f.eks
Taximisionerne (ved godt man kan køre lidt for Roman), ambulancemissionerne, politimissionerne og brandbilsmissionerne

Man kan ikke længere træne så man løber hurtigere eller bliver stærkere eller lærer nye kamptricks (man ligner jo en mongol når man slår folk)

Man kan ikke længere blæse hovedet af på folk, de dør bare men ingen skader at se på en krop selv og man har skudt 20 gange med et oversavet gevær i hovedet

Når man dræber nogle bliver de ikke længere hentet af ambulancen

Når man sætter ild til ting kommer brandvæsnet ikke længere og slukker det

Hvad skal man bruge safehouse til den gemmer jo selv efter hver gennemført mission (sikkert et bug)

Hvor er alle de sjove våben som f.eks motorsaven

Man brækker sig ikke længere efter man har spist 10 burgere

Man kan ikke længere dykke

Ja det var lige nogle af de ting jeg stødte på efter et par timers spil, bliver nok desværre ikke til meget mere :-(


Når jeg har dræbt nogen, så kommer der en ambulance.

Det med den gemmer selv, det kan slåes fra i menuen...

Tilgengæld syntes jeg der er kommet mange andre fede ting i spillet.

1. hvis man laver hjul spænd længe nok, så eksploderer ens hjul.
2. Man skal smadre sin siderude for at skyde mens man kører osv. osv.

Så syntes da helt bestemt der er STOR fremgang...
DonVoss
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf mudderhullet » 30. apr 2008 14:25

hmm jeg synes sgu jeg har dræbt masser af folk både ved at køre dem ned og ved at skyde/tæve dem, men har ikke set skyggen af ambulancefolk der kommer forbi, men jeg må da lige lave en killingspree når jeg får fri for at dobbelttjekke :-)
mudderhullet
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf mudderhullet » 30. apr 2008 14:27

Ja der er kommet en del sjove ting med helt sikkert, men synes bare der mangler en masse for at gøre spillet fuldendt
mudderhullet
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf DonVoss » 30. apr 2008 14:29

mudderhullet skrev:Ja der er kommet en del sjove ting med helt sikkert, men synes bare der mangler en masse for at gøre spillet fuldendt


Sådan er det vel altid, mere vel have mere. Så mon ikke også der måske kommer nogen flere i serien?? Med en masse nye tiing.
DonVoss
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: GTA 4 Sucks

Indlægaf CaptainKicker » 30. apr 2008 14:29

Hvad sker der lige de har jo pillet alt det fra der var pisse sjovt i GTA SA



Undskyld jeg spørg', men ville det ikke være kedeligt med en tro kopi af SA? Jeg synes det er godt at de har lavet det MEGET anderledes i forhold til SA..

hvor er f.eks
Taximisionerne (ved godt man kan køre lidt for Roman), ambulancemissionerne, politimissionerne og brandbilsmissionerne


De er nok cuttet fra da man nu kan ringe til vennerne og lave småjobs. I øvrigt er det ret urealistisk at man pludselig bliver læge eller politimand fordi man sætter sig ind i en af de biler. Realismen er blevet vigtig i GTA IV og det perfekt..


Man kan ikke længere træne så man løber hurtigere eller bliver stærkere eller lærer nye kamptricks (man ligner jo en mongol når man slår folk)


Tja, jeg synes nu ikke det er noget problem og det glæder mig også at man ikke skal tænke på at stige i alt mulig fra at løbe til at sigte..

Man kan ikke længere blæse hovedet af på folk, de dør bare men ingen skader at se på en krop selv og man har skudt 20 gange med et oversavet gevær i hovedet


Det er jo ikke just et splatterspil, så det er nok mest derfor. Hvoir lækkert ville det være at se et splattet ansigt på gaden?

Når man dræber nogle bliver de ikke længere hentet af ambulancen


Det gør det ellers ved mig..

Hvad skal man bruge safehouse til den gemmer jo selv efter hver gennemført mission (sikkert et bug)


Nej det er ikke en bug. Selvfølgelig skal der være et savehouse. Jeg ville være træt af at jeg skulle gennemføre en mission hver gang jeg ville gemme mit spil, og så er det rart at man kan køre hen og gemme uden at man skal alt mulig.

Hvor er alle de sjove våben som f.eks motorsaven


De så vel at det er unødvendigt våben i en storby.

Man brækker sig ikke længere efter man har spist 10 burgere


Kan det ikke være ligemeget? :lol:

Man kan ikke længere dykke


Og igen, kan det ikke være ligemeget? ;)


Men det er selvfølgelig fint du synes GTA sucks.. Men jeg så mig nødsaget til at svare på det med min mening.

GTA IV ROCKS!!!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Core » 30. apr 2008 14:30

Enig i at der umiddelbart mangler flere ting, som fandtes i San Andreas (men ambulancerne, de er også her ;)), og er udover det ikke synderligt imponeret over flere andre ting her i IV'eren.

Jeg håber dog på at der bliver reddet lidt op på tingene længere inde i spillet.
Senest rettet af Core 30. apr 2008 14:31, rettet i alt 1 gang.
Spiller for tiden:
AC4: Black Flag (PS4), COD: Ghosts (PS4), Resident Evil 6 (X360).
Core
Niveau 5
 
Indlæg: 1019


Indlægaf mr Oliver DK » 30. apr 2008 14:30

hmm... ved nu heller ikk hvor vigtigt det er at kunne se en mand få blæst hovedet af med et oversavet jagtgevær? (:
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf Muffler » 30. apr 2008 14:31

Alle de ting du lige listedet op, syntes jeg da var nogle af de kedeligste..
Muffler
Niveau 4
 
Indlæg: 363


Re: GTA 4 Sucks

Indlægaf Klintrup » 30. apr 2008 14:35

mudderhullet skrev:Jeg har spillet alle de andre GTA spil i MANGE timer og glædede mig vildt til dette, men sikken en skuffelse, det har absolut ikke fortjent den hype der er omkring det spil

Hvad sker der lige de har jo pillet alt det fra der var pisse sjovt i GTA SA

hvor er f.eks
Taximisionerne (ved godt man kan køre lidt for Roman), ambulancemissionerne, politimissionerne og brandbilsmissionerne



Taximissioner får man fra roman nu, som du skriver
Politi/Vigilante får du fra politibilerne, brug left bumper for at hacke bilens computer mens du holder stille.

Jeg har ikke forsøgt ambulance/brandbil endnu - det kommer nok når jeg har gennemført resten af spillet

mudderhullet skrev:
Man kan ikke længere træne så man løber hurtigere eller bliver stærkere eller lærer nye kamptricks (man ligner jo en mongol når man slår folk)



Til gengæld kan man bruge sin tid på at gå ud med venner og opbygge sociale relationer - få ekstra missioner derigennem osv osv - Det lyder som om du har lettere ved at identificere dig med Brucie end Niko ;).

mudderhullet skrev:Man kan ikke længere blæse hovedet af på folk, de dør bare men ingen skader at se på en krop selv og man har skudt 20 gange med et oversavet gevær i hovedet


Hvis man skyder dem ned på 1 health-bar, kravler de til gengæld væk og ligger sig til at dø når du fokuserer på den næste - virkelig fed detalje, og federe end at kunne fjerne deres hovede - de har lavet Manhunt (2) hvis det er dét du er interreseret i

mudderhullet skrev:Når man dræber nogle bliver de ikke længere hentet af ambulancen

Når man sætter ild til ting kommer brandvæsnet ikke længere og slukker det


Jeg har oplevet ganske mange blive hentet af ambulancen, hvis der ikke lige er nogle i nærheden, så kommer den ikke bare automatisk - du kan dog selv ringe 911 fra din telefon, og bede om at få ambulance eller brandbil ud (eller politi for den sags skyld).

mudderhullet skrev:Hvad skal man bruge safehouse til den gemmer jo selv efter hver gennemført mission (sikkert et bug)


Du kan skifte tøj - lave savegames inden du skal foretage vigtige valg hvis du vil se resten af historien - og du kan se TV, de fleste af de shows de taler om i radioen kan også ses i TV i ens safehouse (inkl en MASSE reklamer).

mudderhullet skrev:Hvor er alle de sjove våben som f.eks motorsaven

Man brækker sig ikke længere efter man har spist 10 burgere

Man kan ikke længere dykke

Våbnene har de for langt tid siden sagt at de ville lave mere "realistiske".

Man bliver heller ikke fed, de har fokus andetsteds - vil hellere have et genialt spil, end jack-of-all-trades.

Og at man ikke kan dykke, generer mig nu heller ikke.

mudderhullet skrev:Ja det var lige nogle af de ting jeg stødte på efter et par timers spil, bliver nok desværre ikke til meget mere :-(


Du har KUN brokket dig over det ekstra content der er i spillet - spil dog historien, så vil du opdage at der er en masse ANDET ekstra content, som er mindst lige så fedt.

Er ca 40% igennem nu her, og jeg er bestemt ikke skuffet - det er ikke en GTA3: SA med opdateret grafik, men dét ville også have skuffet mig - alle gta spillene har haft deres egen fokus, og her er det niko og hans problemer, ikke en pumpet gangsta fra the hood.
99.96% Human
Klintrup
 
Indlæg: 326


Indlægaf morten p » 30. apr 2008 14:40

Hvad snakker i om? Det er da et must at brække sig over 10 spiste burgere :D
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf mudderhullet » 30. apr 2008 14:42

så fik jeg sgu tørt på af CaptainKicker og Klintrup så kan jeg lærer det :-). Nej i har ganske ret der er mange fede ting i GTA4 men synes som sagt bare at mange smådetajler der gjode GTA:SA og Vice City sjovt er væk. men det kunne da godt være man lige skulle give det nogle timer mere
mudderhullet
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf boblerne32 » 30. apr 2008 14:52

Jeg har det lige omvendt, jeg gik fuldstændig kold på San Andreas.

Jeg synes der var mange sjove, men i bund og grund ligegyldige detaljer - til gengæld fangede historien mig overhovedet ikke.

Jeg spillede GTA IV i små fire-fem timer i går aftes, og jeg var fuldstændig solgt. Jeg synes ALLE de nye features er fede, og meget mere relevante for historiens udvikling. Hvis jeg vil se burger bræk og splattede hoveder kan jeg gå på McDoanlds (Ja, min lokale McD ligger i et rimeligt hårdt nabolag :wink: )

De kunne godt have beholdt SA detaljerne, men hvis de er prisen at betale for at få IV, så by all means... :)

Men, som skrevet så uendeligt mange gange før, vi er heldigvis forskellige i vores smag.
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Næste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron