Xboxlife forum

GTA 4 Sucks

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Anonymous22 » 28. maj 2009 08:18

GTA Roxx!! Me right! U wrong!! U = FAIL!!! BIP BIP BIP!!!
Anonymous22
 


Indlægaf svend-bent » 28. maj 2009 08:45

yess skrev:GTAIV er ok,vi kan alle blive enige om at det ikke er lige så sjovt som tidligere GTA's og det mangler replay value, og min personlige mening er det føles som en DRIV3R clon og min list over ting jeg savner ville fylde det meste af en side på xboxlife.dk,men når det så er sagt,så siger jeg heldigvis vi har:Just caurse 2, Mafia 2,Saints row 2 og næsten sikkert Saints row 3,tror osse på et Driver 4, osv...
R* valgte at lytte til dem selv istedet for deres fans, i mine øjne et dumt træk.
Mit næste hype må være Just caurse 2, for som Avalanche studio sagde da de gik igang med #2, vi har lyttet til vores fans omkring #1 og laver nu en efterfølger med alt det de savnede, hvis de vil ha chaos gir vi dem total chaos, glæder mig til Just chaos :wink:
Saints row er hylende morsomt men har langt endnu til virkelig at sparke røv, men man kan mærke de lytter til os og gør hvad de kan.

I andre ord GTA er ikke mit ynglings open world spil længere, der er heldigvis andre :D


Det var sq godt sagt, og jeg er enig :)
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf retroprosa » 31. maj 2009 10:02

Rechain skrev:
simonp3 skrev:
xXFaxeXx skrev:Grunden til at fly ikke blevet indraget i spillet var på grund af September 11.

Seriously? Omg... :shock:

Hvis du kigger tilbage og tjekker GTA3...der var et lille fly med, men med vingerne meget korte...det var pga. 9/11 og derfor har de heller ingen fly med i GTAIV...dog har de placeret helikoptere...ligesom i Vice City...i San Andreas er der dog fly med...

Hvis der er store højhuse med i GTA, så er der bare ingen fly...

/Rechain


Du modsiger dig selv. Du påstår at der ikke var nogle 'rigtige' fly med i GTA3 pga. 9/11, og at det samme gælder for Vice City og GTAIV, men skøjter let henover det faktum at der er både højhuse og kæmpe passagerfly i San Andreas.

At der ikke er nogle fly at finde i GTAIV har INTET med 9/11 at gøre. Det eneste spil i GTA-serien der rent faktisk blev ændret før udgivelsen, med henblik på 9/11, var GTA3. Spillet var sat til at udkomme kort efter tragedien, og af respekt ændrede Rockstar på politiuniformerne, politibilerne, og vist også brændvæsnet. Det var dét.

Grunden til at der ikke er fly i GTAIV er simpelthen fordi at de ville være ubrugelige. Der er kun én lufthavn, og mappets areal er så småt at de fleste fly ville være komplet unødvendige.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf Rechain » 31. maj 2009 14:27

retroprosa skrev:
Rechain skrev:
simonp3 skrev:
xXFaxeXx skrev:Grunden til at fly ikke blevet indraget i spillet var på grund af September 11.

Seriously? Omg... :shock:

Hvis du kigger tilbage og tjekker GTA3...der var et lille fly med, men med vingerne meget korte...det var pga. 9/11 og derfor har de heller ingen fly med i GTAIV...dog har de placeret helikoptere...ligesom i Vice City...i San Andreas er der dog fly med...

Hvis der er store højhuse med i GTA, så er der bare ingen fly...

/Rechain

Du modsiger dig selv. Du påstår at der ikke var nogle 'rigtige' fly med i GTA3 pga. 9/11, og at det samme gælder for Vice City og GTAIV, men skøjter let henover det faktum at der er både højhuse og kæmpe passagerfly i San Andreas.

At der ikke er nogle fly at finde i GTAIV har INTET med 9/11 at gøre. Det eneste spil i GTA-serien der rent faktisk blev ændret før udgivelsen, med henblik på 9/11, var GTA3. Spillet var sat til at udkomme kort efter tragedien, og af respekt ændrede Rockstar på politiuniformerne, politibilerne, og vist også brændvæsnet. Det var dét.

Grunden til at der ikke er fly i GTAIV er simpelthen fordi at de ville være ubrugelige. Der er kun én lufthavn, og mappets areal er så småt at de fleste fly ville være komplet unødvendige.

Jeg har det med at modsige mig selv, hvis du ik har lagt mærke til det før :) ka kun huske lidt med 9/11 og GTA3 og tog den derfra...så ret mig gerne :D haha...sorry...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron