Xboxlife forum

GTA 4 Sucks

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Cowrider » 1. maj 2008 11:40

Nu fik jeg endeligt smidt spillet i maskinen igår :)
og kan pt efter ca 8 timer ikke sige noget dårligt om spillet.. kan da godt være det kommer :)
synes der er så mange fede detaljer:)
f.eks. man kan lave hjulspin og gør man det længe nok springer dæk efter dæk.. fed detalje..
og ambulancne kommer os hos mig :)
synes bare man kan så mange fede ting.. spiller dart,pool bowling det er små ting der gør spillet feder :) man kan gemme sig bag ting og bare skyde vild uden rigtigt at se hvor man skyder..
havede ikke de store forventninger til spillet så bliver man sikkert bare skuffet jo.. men har spillet ALLE de andre GTA spil og må sige jeg synes dette er det bedste de har lavede :) de har lavede mange fede ting og beholdt det man endelig spiller GTA for :) ja de har måske fjerne nogle ting men os lagt en masse fede ting ind :)
Lagde og mærke til når man stiger ud og ind af bilen så kan man se loftlyset tænder og slukker..
og man kan køre med langt lys. så kan slet ikke sige noget som helst dårligt som spiller P.T.
kunne dog godt tænkte mig noget andet tøg isteden for det der russian tøj :P
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf GoonFather » 1. maj 2008 12:25

Hvordan sætter du lang lys på bilerne...

Og hjulspind, er det bare at klodse bremsen og så brænde dæk
"Det var meget nemmere dengang al terapi foregik KUN med lussinger.."
Christian Drastrup
GoonFather
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf bjaelkesex » 1. maj 2008 12:27

Hold X inde for lang lys. Skifter i mellem slukket, normal og langt lys - med mindre du har smadret forlygterne.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf GoonFather » 1. maj 2008 12:28

Det er sgu da elite... SE der er så mange fede små detaljer som man får med selvom man har gamet det i ja, snart 15 timer :) - Giv mig fri så jeg kan komme hjem og være alene med min xbox...
"Det var meget nemmere dengang al terapi foregik KUN med lussinger.."
Christian Drastrup
GoonFather
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf skitzofraen » 1. maj 2008 12:29

GoonFather skrev:Hvordan sætter du lang lys på bilerne...

Og hjulspind, er det bare at klodse bremsen og så brænde dæk


langt lys er på den blå knap, hjulspind laves ved, at holde bremsen nede mens du giver gas.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Cowrider » 1. maj 2008 15:12

GoonFather skrev:Det er sgu da elite... SE der er så mange fede små detaljer som man får med selvom man har gamet det i ja, snart 15 timer :) - Giv mig fri så jeg kan komme hjem og være alene med min xbox...


ja der er mange fede detaljer :)
synes os det er meget fedt man kan komme på netcafe :) hehe og date og tjekke mail og det :) og tjene penge den vej igennem ved at skaffe biler :) det spil er sku da for fedt :)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Cowrider » 1. maj 2008 15:20

CITAT FRA MUDDERHULLET

Man kan ikke længere træne så man løber hurtigere eller bliver stærkere eller lærer nye kamptricks (man ligner jo en mongol når man slår folk)

-synes man løber hurtigt nok i spillet. det med at blive stærker er lige meget.. det med kamptrick kunne være fedt nok :) meen går sku nok uden.
var der heller ikke i de første spil


Når man dræber nogle bliver de ikke længere hentet af ambulancen -gør der hos mig :) nogle gange er de bare lang tid om at komme frem :)

Hvad skal man bruge safehouse til den gemmer jo selv efter hver gennemført mission (sikkert et bug)
-safehouse er jo til du kan skifte tøj, se tv og ikke midst få sovet så man får fuld liv det kan jeg da kun se det gode i :)

Hvor er alle de sjove våben som f.eks motorsaven
-NU kan det være der kommer nogle fede våben længer fremem i spillet eller sjove :)
men ja lidt øv med motorsaven-


Man brækker sig ikke længere efter man har spist 10 burgere
-synes det var lidt plat lavede..

Man kan ikke længere dykke
- det synes jeg os var ret så lige meget.. man brugte det aldrig jeg gjorde ik :S
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf CoXmo » 10. apr 2009 22:41

VilhelmNielsen skrev:Fandt lige ud af hvordan man kan lave Politimissioner, ved et tilfælde. Så man kan helt sikkert, for jeg har lige gjort det.

Hvis du selv vil finde ud af det, så læs ikke videre...

Marker for at se teksten:


Gå ind i en politi bil, tryk på LB for at komme ind i computeren. Tryk "View Current Crimes", tryk på en vilkårlig forbrydelse. Og there you go, man kan endda gå ud af bilen og skyde de kriminelle uden at missionen stopper, eller der kommer en "timer" på. Fedt nok!


Af hvilken grund skulle folk selv havde lyst til at "finde ud af", hvordan man gør det? Det bliver forklaret både i en mission, men også hvis du sætter dig ind i en politibil, d'oh? :D
CoXmo
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Indlægaf retroprosa » 11. apr 2009 12:59

Tråden er næsten et år gammel. :S
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf SteffaRRRn » 11. apr 2009 13:16

Vildt hvordan folk finder frem til de her tråde :O
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Brandstrup » 11. apr 2009 13:34

Ye RLY!
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf carlmlr » 16. apr 2009 10:39

CoXmo skrev:
VilhelmNielsen skrev:Fandt lige ud af hvordan man kan lave Politimissioner, ved et tilfælde. Så man kan helt sikkert, for jeg har lige gjort det.

Hvis du selv vil finde ud af det, så læs ikke videre...

Marker for at se teksten:


Gå ind i en politi bil, tryk på LB for at komme ind i computeren. Tryk "View Current Crimes", tryk på en vilkårlig forbrydelse. Og there you go, man kan endda gå ud af bilen og skyde de kriminelle uden at missionen stopper, eller der kommer en "timer" på. Fedt nok!


Af hvilken grund skulle folk selv havde lyst til at "finde ud af", hvordan man gør det? Det bliver forklaret både i en mission, men også hvis du sætter dig ind i en politibil, d'oh? :D


Billede
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf EvilDingbat » 16. apr 2009 12:59

Hahahahahah! Carl DK :D Epic billede at lægge ind :P


Hvad sker der med at folk høster forum igennem og finder old gamle tråde mand
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Indlægaf iCEEMAN_DK » 16. apr 2009 13:57

vis i ikke kan lig GTA4, vil i kunne lig denne video. 8)
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/48-Grand-Theft-Auto-IV

og her en god video om hvorfor Sanints row 2 er bedre en GTA 4. :) http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/312-Saints-Row-2
iCEEMAN_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Indlægaf Mew-Ichigo » 14. maj 2009 16:47

det eneste jeg synes er irriterende er at nogle gange når man kører rigtig stærkt gennem gaderne så er der huller i vejene og lige pludselig rammer man noget som ik er der men 5 sekunder efter bliver det synligt!
Billede
Mew-Ichigo
Niveau 2
 
Indlæg: 134


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster